نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری سونی مدل Sony HXR-NX3/1 NXCAM

بررسی تخصصی دوربین فیلمبرداری سونی HXR-NX3/1 NXCAM

دوربین فیلمبرداری سونی HXR-NX3/1 NXCAM این یک دوربین حرفه ای کوچک، با عملکرد عالی و استفاده بسیار آسان است. این دوربین دارای سنسور Exmor سه تراشه ای با وضوح FULL HD، لنز سونی G با زوم 20 برابر و زوم شفاف 40 برابر برای فاصله کانونی 35 میلی متر تا 1152 میلی متر است. از دیگر ویژگی های این دوربین قابلیت اتصال به وای فای برای انتقال فایل های ویدئویی از دوربین به موبایل و همچنین کنترل عملکرد دوربین از موبایل یا تبلت می باشد.

دوربین فیلمبرداری سونی HXR-NX3/1

این دوربین با فرمت AVCHD 2.0 و با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند. همچنین می توانید فیلم ها را با فرمت DV ضبط کنید. فیلم ها در دو پورت کارت حافظه ضبط می شوند. می توانید انتخاب کنید که از هر دو حافظه به طور همزمان استفاده کنید یا از حالت رله استفاده کنید که پس از پر شدن حافظه اول به طور خودکار ضبط را در حافظه دوم ادامه می دهد. هر دو کارت حافظه را می توان به طور جداگانه از طریق دو دکمه ضبط کنترل کرد. خروجی HDMI ویدئوی 4:2:2 8 بیتی فشرده نشده را ارائه می دهد.

سه سنسور Exmor CMOS

سنسور Exmor CMOS

این دوربین دارای سه سنسور CMOS Full HD ½.8 اینچی است که هر کدام یکی برای کانال های قرمز، سبز و آبی است. این به معنای جزئیات و بافت بیشتر است، حتی با رنگ‌های با کنتراست بالا. و به لطف فناوری Exmor سونی، حسگرهای CMOS نویز کمتر و حساسیت بالایی را برای عکاسی در نور کم ارائه می‌کنند.

لنز سونی G با زوم 20 برابر و زوم شفاف 40 برابر

لنز سونی G با زوم 20 برابر و زوم شفاف 40 برابر

لنز سونی G تصاویری با کیفیت بالا ارائه می‌کند در حالی که زوم 20 برابری با فاصله کانونی معادل 35 میلی‌متر از 28.8 میلی‌متر تا 576 میلی‌متر ارائه می‌کند. هنگامی که نیاز به عکاسی از فاصله داریم، زوم شفاف 40 برابری به شما امکان می دهد فاصله کانونی 35 میلی متر تا 1152 میلی متر داشته باشید.

نرخ فریم انعطاف پذیر

نرخ فریم انعطاف پذیر

این دوربین با استفاده از کدک AVCHD 2.0 برای رزولوشن FULL HD با نرخ فریم p24، p30، i60 و p60 فیلم می گیرد.

کنترل وای فای

کنترل وای فای

از تلفن هوشمند یا تبلت خود به عنوان منظره یاب و همچنین کنترل از راه دور برای عملکردهای دوربین مانند دکمه شروع/ توقف، زوم، دیافراگم و فوکوس خودکار برای این دوربین استفاده کنید. کنترل Wi-Fi با هر دو سیستم iOS و Android کار می کند. ویدیوهای MP4 با سرعت 30 فریم در ثانیه از دوربین به دستگاه های بی سیم شما منتقل می شوند. این نرخ فریم به سرعت پردازنده موبایل شما بستگی دارد.

نورافکن LED داخلی

نورافکن LED داخلی

برای عکسبرداری از مصاحبه و نمای نزدیک، HXR-NX3/1 به یک چراغ LED مجهز شده است. کارایی این لامپ 200 لوکس در 3.3 فوت و 800 لوکس در 1.6 فوت است.

ویژگی های بیشتر

حلقه های فوکوس، عنبیه و زوم جداگانه

فیلتر ND داخلی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری سونی مدل Sony HXR-NX3/1 NXCAM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری سونی مدل Sony HXR-NX3/1 NXCAM"، کلیک کنید.