نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری سونی مدل Sony PXW-X70

بررسی تخصصی دوربین فیلمبرداری سونی PXW-X70

دوربین فیلمبرداری سونی PXWX70 با ظاهری کوچک، کیفیت ویدیویی فوق العاده بالایی را ارائه می دهد. این دوربین از نظر اندازه همانند دوربین های دارای سنسور 1.3 اینچی است اما با این تفاوت که سنسور PXWX70 یک اینچی است. این سنسور Exmor R عمق بیشتری را برای جلوه های سینمایی فراهم می کند و در عکاسی در نور کم عملکرد خوبی دارد. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به لنز زوم 12 برابری با حلقه لنز برای زوم دستی و کنترل فوکوس و فیلتر ND سه مرحله ای قابل تغییر اشاره کرد. دسته بالایی این دوربین دارای دو ورودی XLR برای ضبط صدا از میکروفون های XLR می باشد.

این دوربین ویدئوهای HD 10 بیتی 4:2:2 را با نرخ بیت 50 مگابیت بر ثانیه روی کارت حافظه ذخیره می‌کند و فیلم‌هایی با نرخ داده بالا و مناسب برای برنامه‌های پخش فراهم می‌کند. ضبط حرکت آهسته و سریع، دو درگاه کارت SD و خروجی HDMI و 3G-SDI از دیگر ویژگی های این دوربین است. این دوربین از برنامه موبایل Content Browser از طریق Wi-Fi پشتیبانی می کند. آپدیت ارائه شده برای این دوربین به شما امکان ضبط ویدیوهای 4K UHD را می دهد.

X70 یک دوربین فیلمبرداری کوچک است که کمتر از 1.5 کیلوگرم وزن دارد و شامل دستگیره XLR، باتری (NP-FV70)، کاپوت لنز و چشمی است.

این دوربین برای ضبط حرکت آهسته و سریع مناسب است و به شما امکان می دهد نرخ فریم هایی مانند (1، 2، 4، 8، 15، 30، 60 / 1، 2، 3، 6، 12، 25، 50. ) را انتخاب کنید. داشتن

PXW-X70 می تواند با وضوح بالا در XAVC Long GOP ضبط کند. این دوربین لنز ثابت ZEISS Vario-Sonnar T* دارای قابلیت زوم 12 برابری است که با زوم شفاف به 24 برابر می رسد و با زوم دیجیتال دوباره دو برابر می شود و به 48 برابر می رسد.

این دوربین در منوی خود سه گزینه XAVC، AVCHD و بر اساس فایل های DV دارد. PXW-X70 از فایل های فرمت MXF در گزینه XAVC استفاده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری سونی مدل Sony PXW-X70" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری سونی مدل Sony PXW-X70"، کلیک کنید.