نقد و بررسی کارت حافظه 128 گیگابایت 120Mb/sمگابایت سرعت SanDisk MicroSDXC

بررسی تخصصی سرعت مگابایت SanDisk MicroSDXC 128GB 120Mb/s

کارت حافظه SanDisk MicroSDXC 128GB با سرعت 120 مگابایت بر ثانیه را مشاهده کنید

کارت حافظه 128 گیگابایتی Ultra UHS-I microSDXC SanDisk که برای فیلم و عکس های Full HD با استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی و همچنین سایر دوربین های عکس و فیلم microSD طراحی شده است، ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی دارد و از UHS-I استفاده می کند. این اتوبوس از سرعت خواندن تا 120 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. این کارت همچنین از استاندارد کلاس 10 پشتیبانی می کند که حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کند.

این کارت همچنین از Application Performance Class 1 (A1) پشتیبانی می کند، که به کارت اجازه می دهد تا عملیات خواندن دلخواه ورودی/خروجی در ثانیه (IOPS) را انجام دهد تا بتواند به سرعت برنامه ها را باز کند و برای مقاومت در برابر محیط های خشن، آب، و محیط های شدید آزمایش شود. دما، اشعه ایکس، آهنربا و ضربه محافظت می شود. علاوه بر این، نرم‌افزار SanDisk Memory Zone به صورت دانلود رایگان در دسترس است و به کاربران کمک می‌کند عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های خود را، چه روی گوشی، کارت حافظه یا در فضای ابری، مدیریت کنند.

مشخصات عمومی

  • برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی طراحی شده است
  • کارت های SanDisk با گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی سازگار هستند.
  • حتی ساعت های بیشتری ویدیوی Full HD را ضبط و ذخیره کنید
  • با ظرفیت 128 گیگابایت، می‌توانید حتی ساعت‌های بیشتری ویدیوی Full HD را روی کارت ذخیره کنید و همچنان فضایی برای فیلم‌ها، عکس‌ها، موسیقی، ویدیوها و سایر فایل‌هایی که می‌خواهید ضبط، ذخیره و به اشتراک بگذارید، در اختیار داشته باشید.
  • سرعت انتقال تا 120 مگابایت بر ثانیه
  • سرعت انتقال تا 120 مگابایت بر ثانیه به این معنی است که می توانید تا 1000 عکس در دقیقه انتقال دهید.
  • بارگیری سریعتر برنامه با عملکرد رتبه A1
    کارت میکرو اس‌دی SanDisk Ultra با رتبه A1 که برای برنامه‌ها بهینه شده است، راه‌اندازی و عملکرد سریع‌تر برنامه‌ها را برای تجربه بهتر گوشی هوشمند ارائه می‌دهد.
  • برنامه SanDisk Memory Zone برای مدیریت فایل
    برنامه SanDisk Memory Zone که از فروشگاه Google Play در دسترس است، به شما امکان می‌دهد فایل‌های گوشی خود را در یک مکان مشاهده، دسترسی و پشتیبان‌گیری کنید. همچنین می تواند به طور خودکار فایل ها را از دستگاه شما به کارت حافظه منتقل کند تا فضا آزاد شود.
  • سازگار با MobileMate USB 3.0 Reader
  • برای انتقال سریع فایل های حجیم، انتقال سریع بسیاری از فایل ها یا به سادگی انتقال مکرر فایل ها بسیار سریعتر از کارت خوان کارت خوان MobileMate USB 3.0 microSD استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه 128 گیگابایت 120Mb/sمگابایت سرعت SanDisk MicroSDXC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه 128 گیگابایت 120Mb/sمگابایت سرعت SanDisk MicroSDXC"، کلیک کنید.