نقد و بررسی گیمبال استابلایزر موبایل ژیون Zhiyun Smooth-Q3

بررسی تخصصی تثبیت کننده موبایل Zhiyun Smooth-Q3

علاوه بر تثبیت کننده لرزش، نسخه ترکیبی Xion Tech Smooth Q3 شامل یک بند مچی و یک کیسه محافظ برای حمل و نقل و ذخیره سازی آسان تر و ایمن تر است.

Smooth Q3 یک گیمبال گوشی هوشمند 3 محوره جمع و جور و تاشو است که با نور LED داخلی ویدئویی با سه سطح روشنایی قابل تنظیم طراحی شده است. این گیمبال به شما این امکان را می دهد که با تثبیت حرکت در امتداد محورهای چرخش (پان)، شیب (شیب) و چرخش (غلت) فیلم های روان و با کیفیت حرفه ای با تلفن خود بسازید. گیمبال به راحتی با فشار یک دکمه بین حالت عمودی و افقی جابجا می شود و به شما این امکان را می دهد که هم فیلم های سینمایی و هم فیلم های مناسب رسانه های اجتماعی بگیرید در حالی که نور LED سوژه های شما را روشن می کند. هولدر گوشی از گوشی های هوشمند تا عرض 3.5 اینچ پشتیبانی می کند که اکثر گوشی ها را پوشش می دهد.

قابلیت‌های نرم Q3 از طریق برنامه همراه ZY Cami برای iOS/Android بهبود یافته است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا حرکات خلاقانه مانند پوسته پوسته شدن عروسک را تنظیم کنید. علاوه بر این، این برنامه دارای ویژگی هایی مانند ردیابی هوشمند پیشرفته و پخش زنده با یک لمس است. این لرزش گیر با طراحی ارگونومیک و دسته ضد لغزش تا 15 ساعت با باتری موجود کار می کند و در حدود سه ساعت به طور کامل شارژ می شود. همچنین یک پایه کوچک وجود دارد که می‌توان از آن به عنوان سه پایه یا اکستنشن دسته استفاده کرد تا به شما امکان می‌دهد برای کنترل بهتر گیمبال را با دو دست بگیرید.

ویژگی های خاص Q3 Smooth:

  • نور ویدئویی داخلی: Smooth Q3 دارای چراغ شارژ داخلی با دکمه لمسی است. این نور می تواند تا 180 درجه بچرخد و می تواند سوژه شما (یا خودتان را در حین vlogging) از همه زوایا روشن کند. سه سطح نور قابل تنظیم به شما امکان می دهد نور مناسب را برای سناریوهای مختلف عکسبرداری انتخاب کنید.
  • Smart Tracking 3.0: تنها با یک ضربه در برنامه همراه، می‌توانید Smart Tracking را برای ردیابی خودکار اجسام متحرک فعال کنید. (این ویژگی ممکن است در برخی از تلفن ها کار نکند. لطفاً برای لیست تلفن های سازگار به وب سایت Xion مراجعه کنید.)
  • کنترل ژست: گیمبال را می توان طوری تنظیم کرد که یک حرکت دست را تشخیص دهد، مانند بالا نگه داشتن پنج انگشت برای شروع تیراندازی.
  • جرم گیری فوری دالی: با چند تنظیمات ساده در برنامه، Smooth Q3 می تواند به طور خودکار روی سوژه شما در حالی که به جلو می روید زوم کند و به ویدیوهای شما حسی سینمایی بدهد.
  • کلید بزرگنمایی: با استفاده از دکمه فشار زوم واقع در کنار گیمبال به راحتی بزرگنمایی کنید.
  • کلون جادویی پانورامیک: با Magic Clone Panorama می توانید چندین کلون از خود بسازید و نماهای مختلف خود را در یک تصویر پانوراما نشان دهید.
  • پانوراما: Smooth Q3 از انواع مختلف پانوراما از جمله دوربین های افقی، عمودی، جلو و عقب، 180 درجه، 240 درجه و 3 در 3 پشتیبانی می کند که با کنترل حرکتی نیز کار می کند.
  • ویرایش هوشمند: با قالب‌های ویرایش، موسیقی پس‌زمینه، زیرنویس‌ها، استیکرها، جلوه‌های ویژه، اسلوموشن و فیلترهای مختلف در اپلیکیشن گوشی، ویدیوهای خود را جذاب‌تر کنید.
  • پخش زنده: برنامه تلفن به شما امکان می دهد از جلوه های مورد علاقه خود در حین پخش زنده در سیستم عامل های پخش محبوب استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال استابلایزر موبایل ژیون Zhiyun Smooth-Q3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال استابلایزر موبایل ژیون Zhiyun Smooth-Q3"، کلیک کنید.