نقد و بررسی میکروفون بی سیم Godox MoveLink UC2 دو نفره برای موبایل و تبلت (USB-C)

بررسی تخصصی میکروفون بی سیم دو نفره Godox MoveLink UC2 برای تلفن همراه و تبلت (USB-C)

بررسی Godox MOVELINK UC2

میکروفون بی سیم Godox MOVELINK UC2 مقرون به صرفه و آسان برای استفاده این امکان ورود آسان به دنیای صدای بی سیم را برای طیف گسترده ای از تولیدکنندگان محتوا، از جمله YouTubers، TikTokers، ولاگرها، روزنامه نگاران موبایل و غیره فراهم می کند. این سیستم دارای دو میکروفون/فرستنده فوق العاده کوچک، دو میکروفون یقه ای و یک گیرنده دو کاناله است که راه حلی قابل حمل و همه کاره برای صدای دو نفره به طور همزمان در تلفن USB-C شما ارائه می کند. یا تبلت

میکروفون های فرستنده بسیار کوچک با اتصال آسان

این دو فرستنده مینیاتوری هر کدام کمتر از 1 اونس وزن دارند و دارای یک گیره داخلی و میکروفون همه جانبه هستند که به آنها امکان می دهد برای ضبط سریع و آسان صدا بدون هندز به یقه یا پیراهن متصل شوند. پشت هر گیره مغناطیسی است و دو پد آهنی در آن گنجانده شده است که یک روش جایگزین برای اتصال محتاطانه فرستنده ها به لباس ارائه می دهد. UC2 از سیستم پهنای باند دیجیتال 2.4 گیگاهرتز پرش فرکانس با حداکثر محدوده دید تا 164 فوت استفاده می کند. برای ظاهری باریک‌تر، می‌توانید از میکروفون‌های یقه‌ای موجود استفاده کنید و به سادگی کابل‌های میکروفون 3.9 فوتی را به جک‌های ورودی 3.5 میلی‌متری فرستنده وصل کنید.

گیرنده بی سیم جمع و جور برای ضبط با گوشی های هوشمند

گیرنده کوچک و سبک دو کاناله مستقیماً به درگاه USB Type-C دستگاه تلفن همراه شما متصل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک قطعه، هر دو صدا را روی تلفن خود ضبط کنید.

عمر باتری قابل قبول و قابلیت ارتقا

فرستنده ها دارای باتری های لیتیوم یون قابل شارژ داخلی هستند که تا 6 ساعت دوام می آورند و از طریق پورت های USB خود شارژ می شوند. این سیستم را می توان با فرستنده ها و گیرنده های اضافی گسترش داد تا امکان استفاده همزمان از 8 میکروفون در مجموعه را فراهم کند.

ویژگی های کلیدی:

  • سیستم بی سیم فوق العاده کوچک و سبک برای ولاگ، مصاحبه و تولید ویدئو
  • سازگار با گوشی های هوشمند، تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه دارای پورت USB Type-C
  • انتقال بی سیم دیجیتال با پرش فرکانس در طیف 2.4 گیگاهرتز
  • برد 164 فوت
  • 2 فرستنده گیره دار با میکروفون داخلی همه جهته و بادگیر
  • 2 میکروفون یقه ای برای کارهای بصری با حداقل صدا
  • دکمه هایی برای بی صدا کردن فرستنده ها
  • گیرنده دو کاناله که مستقیماً به کانکتور USB گوشی یا تبلت متصل می شود
  • فرستنده ها 6 ساعت کارکرد با باتری داخلی قابل شارژ را ارائه می دهند
  • نمایشگرهای TFT فرستنده اطلاعات مهمی از جمله عمر باتری، سطح صدا، وضعیت بی صدا و غیره را نشان می دهد.
  • شامل کابل های شارژ USB
  • آداپتور دستی ML-H (به طور جداگانه فروخته می شود) یک دستگیره فوم راحت و روکش دار است که فرستنده گیره را برای مصاحبه های دستی تنظیم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم Godox MoveLink UC2 دو نفره برای موبایل و تبلت (USB-C)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم Godox MoveLink UC2 دو نفره برای موبایل و تبلت (USB-C)"، کلیک کنید.