نقد و بررسی گیمبال موبایل دی جی آی مدل DJI Osmo Mobile SE

بررسی تخصصی گیمبال مدل DJI Osmo Mobile SE

بررسی اجمالی DJI Mobile SE

محتوای ویدیویی را بدون لرزش در جایی ضبط کنید

تثبیت کننده هوشمند موبایل DJI Osmo Mobile SE با طراحی جمع و جورتر و عمر باتری بیشتر نسبت به مدل قبلی خود، پایداری تصویر را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد حرکات خلاقانه خود را در محتوای ویدیویی به بهترین نحو به نمایش بگذارید. اتصال بهبود یافته بلوتوث 5.1 گیمبال با برنامه DJI Mimo دسترسی به طیف وسیع تری از حالت های عکاسی و عملکردهای متنوع را فراهم می کند. همچنین گیره OM 3 گوشی هوشمند تعبیه شده در این محصول، سازگاری کامل با گوشی های هوشمند با عرض حداقل 8.4 سانتی متر را تضمین می کند. یک پایه سه پایه جمع و جور، کابل شارژ و کیسه ذخیره سازی نیز برای حمل آسان گیمبال در هنگام مسافرت در بسته گنجانده شده است.

حالت های بصری

ردیابی شی بهبود یافته (ActiveTrack 5.0)

  • پایداری بیشتر در مسافت های طولانی تر: سیستم ردیابی اشیا در نسخه جدید حتی در فواصل بیشتر نیز پایداری خود را حفظ می کند و لرزش های ناخواسته را به حداقل می رساند.
  • ردیابی دوربین جلو: این ویژگی به شما امکان می دهد هدف خود را از طریق دوربین جلویی گیمبال، هم به صورت افقی و هم در حین چرخش (چرخش 360 درجه) به دقت ردیابی کنید.
  • عکسبرداری صاف با تثبیت کننده داخلی: تثبیت کننده گیمبال 3 محوره تعبیه شده لرزش دوربین را در حین حرکت و حتی دویدن کاملا خنثی می کند و تصاویر و فیلم های کاملا صاف و پایداری را در اختیار شما قرار می دهد.

ضبط تایم لپس، موشن لپس و هایپرلپس

  • یک تایم لپس ساده ایجاد کنید: گیمبال را با استفاده از پایه سه پایه روی یک سطح صاف قرار دهید و از صحنه مورد نظر خود فیلمی با حرکت آهسته تهیه کنید و تایم لپس را به زیبایی به تصویر بکشید.
  • حرکات نرم و پویا با Motionlapse: مسیر گیمبال را در برنامه DJI Mimo برای ایجاد حرکات ظریف و پویا در ویدیوهای تایم لپس از پیش تنظیم کنید.
  • خلاصه حرکات Hyperlapse: با Hyperlapse می‌توانید حرکات و حرکات سوژه را در یک ویدیوی پایدار کوتاه و فشرده خلاصه کنید و جزئیات را به سرعت نشان دهید.
  • ایجاد ویدیوهای ترکیبی: قالب های آماده در اپلیکیشن DJI Mimo به شما این امکان را می دهد تا با انتخاب ویدیوهای مورد علاقه خود از بین ویدیوهای تایم لپس، موشن لپس و هایپرلپس، یک ویدیوی ترکیبی جالب و پویا ایجاد کنید.

حالت های گیمبال

  • رژیم را دنبال کنید: در این حالت، با حرکت گیمبال به بالا و پایین و چپ و راست، جهت دوربین تغییر می کند، اما در حین چرخش (پیمایش) ثابت می ماند و تصاویر پایداری از سوژه در اختیار شما قرار می دهد.
  • حالت قفل شیب: در این حالت جهت دوربین فقط با حرکت افقی گیمبال تغییر می کند و در حین حرکات بالا و پایین و چرخش ثابت می ماند. این حالت برای عکاسی از سوژه های ساکن یا عکاسی در جهت خاصی مناسب است.
  • حالت نمایش اول شخص (FPV): در این حالت هر سه محور گیمبال حرکات بدنه اصلی را به گونه ای دنبال می کنند که گویی دوربین به طور کامل روی سر شما نصب شده است. این حالت برای عکسبرداری POV و غوطه ور کردن مخاطب در فضا مناسب است.
  • حالت چرخش سریع (SpinShot): با فشار دادن جوی استیک به چپ یا راست می توانید به سرعت چرخش دوربین را در این حالت کنترل کنید و افکت های چرخش جالب و پویا را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

جمع و جور و قابل حمل

DJI Osmo Mobile SE به راحتی جمع می شود و به اندازه کافی جمع و جور است که در جیب شما قرار می گیرد. گیره مغناطیسی گوشی به راحتی جدا می شود و حتی با قاب گوشی کار می کند.

کنترل از راه دور با بلوتوث 5.1

بلوتوث داخلی 5.1 به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه DJI Mimo روی گوشی خود گیمبال را کنترل کنید. این برنامه شامل آموزش ها و فیلم های آموزشی است تا ایده های خلاقانه شما را زنده کند.

شما به راحتی می توانید بین حالت های مختلف مانند حرکت آهسته، زوم پویا و پانوراما جابجا شوید. همچنین، زمانی که لمس صفحه یا کنترل‌ها سخت است، کنترل حرکت به شما کمک می‌کند به راحتی عکس‌های گروهی یا سلفی بگیرید.

نرم افزار LightCut پس از عکاسی یا گرفتن عکس، به شما کمک می کند فیلم ها یا عکس های خود را با استفاده از قالب های آماده مبتنی بر هوش مصنوعی ویرایش کنید.

کنترل داخلی

  • دکمه های گیمبال به شما این امکان را می دهند که به راحتی هر سه محور را کنترل کنید.
  • پانل وضعیت داخلی سطح باتری، وضعیت سیستم و حالت گیمبال را نشان می دهد.
  • دکمه حالت بین چهار حالت مختلف گیمبال جابجا می شود.
  • حداکثر سرعت فرمان 12 درجه در ثانیه تنظیمات را سریع انجام می دهد.
  • با یک دکمه می توانید بین حالت تصویر افقی و عمودی جابجا شوید.

عمر باتری طولانی

باتری لیتیوم یون داخلی تا 8 ساعت دوام می آورد که برای یک روز کامل عکسبرداری کافی است. پس از تمام شدن باتری، با استفاده از کابل برق و پورت USB-C موجود، می‌توانید آن را تنها در ۲.۲ ساعت شارژ کنید و به کار خود ادامه دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال موبایل دی جی آی مدل DJI Osmo Mobile SE" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال موبایل دی جی آی مدل DJI Osmo Mobile SE"، کلیک کنید.