نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal رنگ مشکی

منتقد DJI Osmo Mobile 6 مشکی، نسبت به تثبیت کننده قبلی OM 5 بهبود یافته است و در بدنه جمع و جورتری عرضه می شود که به راحتی متعادل می شود و تا می شود. همچنین دارای یک قطب اکستنشن است که 8.5 اینچ طول اضافی برای عکس‌های خلاقانه‌تر فراهم می‌کند. این گیمبال همچنین دارای یک دستگیره مغناطیسی بهبود یافته برای تلفن های همراه است. به تخمین‌گر گیمبال اجازه می‌دهد تا تلفن شما را به‌طور خودکار تشخیص دهد و گیمبال را تراز کند. شما می توانید هر گوشی هوشمندی تا عرض 3.3 اینچ را روی پایه گوشی نصب کنید و نگهدارنده تلفن مغناطیسی امکان نصب و جداسازی سریع و آسان را فراهم می کند. سنسور هوشمند داخلی حتی به شما می گوید که گوشی هوشمند شما نصب شده است. عمر باتری داخلی تقریباً 6.4 ساعت است و شارژ با استفاده از کابل USB-C ارائه شده حدود 1.5 ساعت طول می کشد. پایین دسته ارزیاب گیمبال دارای نخی برای نصب ارزیاب گیمبال به دسته سه پایه یا لوازم جانبی دیگر است. یک کیسه ذخیره سازی نیز برای نگهداری و حمل گیمبال گرانبها گنجانده شده است.

راه اندازی سریع

با باز کردن DJI Osmo Mobile 6 و اتصال تلفن هوشمند خود از طریق براکت مغناطیسی، عکاسی را شروع کنید. نیازی به بیرون آوردن گوشی از قاب نیست، زیرا گیره بهبودیافته از گوشی های هوشمند تا عرض 8.3 سانتی متر پشتیبانی می کند.

تثبیت 3 محوره و ردیابی فعال نسخه 6.0 (ActiveTrack 6.0)

با استفاده از ActiveTrack 6.0 به روز شده، Osmo Mobile 6 از پایداری بهبود یافته برای مسافت های طولانی تر بهره می برد. این ویژگی می تواند به طور خودکار اشکال بدن را برای ردیابی سوژه های انسان بدون نیاز به انتخاب دستی ردیابی کند. با استفاده از زوم خودکار و حرکات گیمبال برای عکس‌های مداوم، سوژه‌ها را حتی پس از خارج شدن از کادر ردیابی کنید. فناوری تثبیت داخلی تصاویر را بدون لرزش یا اعوجاج ناشی از زمین ناهموار ایجاد می کند.

طراحی جمع و جور و قابل تنظیم

  • عکاسی با زاویه دید کم یا زاویه بالا
  • میله اکستنشن برای افزایش طول 21.5 سانتی متر
  • طراحی فوق العاده جمع و جور و تاشو با دسته راحت بازطراحی شده
  • رزوه نصب سه پایه 1/4 اینچی استاندارد – 20 رشته، شامل سه پایه دستی

تغییر سریع به حالت عمودی

این گیمبال از تغییر جهت طبیعی از حالت عمودی به افقی پشتیبانی می کند. فقط روی دکمه جابجایی دوبار کلیک کنید تا به راحتی بین ویدیوهای vlogging، selfies یا TikTok جابجا شوید.

داخلی بصری و کنترل حرکت

کنترل های داخلی شامل یک جوی استیک یکپارچه و دکمه های دیگر روی دسته است. نشانگر وضعیت سیستم سطح باتری و حالت گیمبال را نشان می دهد.

چرخ کناری به شما امکان می دهد فاصله کانونی را تنظیم کنید و از طریق اتصال بلوتوث 5.1 روی گوشی هوشمند خود بزرگنمایی/کوچکنمایی کنید.

  • محدوده قابل کنترل: رول: -161.64 تا 173.79 درجه / گام: -120.30 تا 211.97 درجه / رول: -101.64 تا 78.55 درجه
  • سرعت قابل کنترل: تا 120 درجه در ثانیه

هم می توانید از حرکات دست برای کنترل گیمبال برای ردیابی حرکت خود، گرفتن سلفی یا شروع/توقف دوربین گوشی هوشمند خود استفاده کنید، بنابراین نیازی به فشار دادن یک دکمه نیست. شما هیچ کنترلی روی ضبط یا ضربه زدن ندارید.

حالت های تیراندازی خلاقانه گیمبال

  • حالت های Timelapse، Motionlapse و Hyperlapse: این حالت ها با دستکاری زمان و مکان در ویدیوی شما جلوه های جالبی ایجاد می کنند.
  • زوم پویا (DynamicZoom): با بزرگنمایی و بزرگنمایی، می توانید جلوه های کششی و فشرده سازی ایجاد کنید و عکس های پویا ایجاد کنید.
  • سه حالت پانوراما: حالت های 3×3، 240 درجه و CloneMe برای ثبت مناظر وسیع استفاده می شود.

برنامه DJI Mimo

  • فناوری ActiveTrack 6.0 تعبیه شده در برنامه به Osmo Mobile 6 اجازه می دهد تا به طور خودکار گوشی را در حین حرکت رو به شما نگه دارد.
  • تشخیص شکل بدن برای ردیابی دقیق تر انسان
  • حالت ورزشی جدید برای حرکات سریعتر
  • حالت ها/عملکردها: استاندارد، پرتره، آویز، چراغ قوه، تایم لپس، هایپرلپس و پانوراما
  • پخش زنده با استفاده از YouTube Live
  • عکس های نوردهی یک ثانیه ای بگیرید تا مسیرهای نوری چشمگیر، مسیرهای ستاره ای و نقاط ماشین بدون سه پایه ایجاد کنید.

سازگاری

برای لیست کامل دوربین های سازگار، لطفاً آخرین اطلاعات سازگاری را در وب سایت DJI ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal رنگ مشکی"، کلیک کنید.