نقد و بررسی میکروفون بی‌سیم Godox MoveLink LT1 برای موبایل (لایتنینگ)

سیستم میکروفون بی سیم MoveLink LT1 بسیار فشرده و آسان برای استفاده از شرکت Godoxولاگرها، تیکتوکرها، یوتیوب‌بازها و روزنامه‌نگاران را به ابزار ضبط صدای دیجیتال هندزفری تا فاصله 50 متری مجهز می‌کند. این سیستم شامل یک فرستنده گیره دار با میکروفون داخلی، یک میکروفون یقه ای، یک بادگیر و یک گیرنده سازگار با گوشی هوشمند با کانکتور لایتنینگ است. میکروفون همه جهته داخلی فرستنده را می توان برای انعطاف پذیری ضبط به سوژه متصل کرد. علاوه بر این، میکروفون آهنربایی و یقه مخفی گزینه‌های مخفی برای نصب میکروفون و حفظ ظاهر عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

سیستم LT1 از فناوری پرش فرکانس دیجیتال در باند فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای اطمینان از صدای واضح استفاده می کند. گیرنده جمع و جور 2 کانال می تواند به دستگاه های iOS سازگار با پورت لایتنینگ متصل شود و اتصال بی سیم به دستگاه شما ارائه دهد. امکان ضبط همزمان دو شیء به صورت مونو یا استریو وجود دارد. فرستنده دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی است که به طور مداوم تا 6 ساعت کار می کند. یک کابل USB Type-C برای شارژ فرستنده و همچنین یک کیف حمل برای ذخیره سازی و حمل آسان سیستم در نظر گرفته شده است.

نگاهی به ویژگی های اصلی:

  • سازگار با گوشی های هوشمند و تبلت های iOS دارای کانکتور لایتنینگ
  • انتقال بی سیم دیجیتال با فناوری پرش فرکانس در طیف فرکانس 2.4 گیگاهرتز
  • برد بی سیم تا 50 متر
  • یک فرستنده گیره دار با میکروفون داخلی که مستقیماً روی جسم نصب می شود
  • میکروفون برگردان برای نمای بیشتر
  • فرستنده دارای یک دکمه بی صدا و یک صفحه نمایش TFT برای نمایش میزان باتری، صدا و موارد دیگر است
  • گزینه ای برای انتخاب بین حالت ضبط مونو و استریو
  • 6 ساعت کار با باتری داخلی قابل شارژ در فرستنده
  • شامل کابل شارژ USB Type-C و کیف حمل است

قیمت و خرید

قیمت محصول “میکروفون بی‌سیم Godox MoveLink LT1 برای دستگاه‌های موبایل (رعد و برق)” اکنون 9,450,000 تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی‌سیم Godox MoveLink LT1 برای موبایل (لایتنینگ)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی‌سیم Godox MoveLink LT1 برای موبایل (لایتنینگ)"، کلیک کنید.