نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone

بررسی میکروفون USB RODE PodMic

میکروفون RODE PodMic USB با قابلیت های متنوعی برای پخش پادکست، استریم، بازی و تولید محتوا ساخته شده است. این یکی از همه کاره ترین میکروفن های Rode است که تمام ویژگی های قدرتمند میکروفون دینامیک PodMic اصلی را ارائه می دهد، اما اکنون با یک اتصال USB-C اضافی که به شما امکان می دهد از اتصالات آنالوگ یا دیجیتال استفاده کنید.

هنگام استفاده از خروجی XLR، USB PodMic درست مانند مدل قبلی خود کار می کند، اما دارای یک فیلتر پاپ با کیفیت استودیویی است که به کنترل این نوع صداها کمک می کند. وقتی از خروجی USB-C استفاده می‌کنید، به مجموعه‌ای از ویژگی‌های بسیار انعطاف‌پذیر دسترسی خواهید داشت، از جمله پیش‌امپ انقلابی کم نویز، با بهره بالا، تبدیل A/D با کیفیت بالا، و پردازش سیگنال دیجیتال پیشرفته (DSP). که پردازش صوتی APHEX حرفه ای را به رکوردهای شما اضافه می کند. شما دسترسی پیدا می کنید.

با آداپتورهای مناسب، PodMic USB به طور کامل از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها پشتیبانی می‌کند تا هر کجا و هر طور که می‌خواهید ضبط کنید. از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی متری و چرخ کنترل صدا اختصاصی به سیگنال های نظارت داخلی خود بدون تاخیر گوش دهید. PodMic USB همچنین به طور کامل با مجموعه نرم افزارهای Rode از جمله RODE Central، RODE Connect، RODE Capture و UNIFY سازگار است و انتقال صدای با کیفیت استودیو به طیف گسترده ای از برنامه ها را آسان می کند.

اختراع مجدد یک محصول کلاسیک

میکروفون PodMic USB همان کیفیت صدای عالی و طراحی جمع و جور و در عین حال مستحکم را مانند میکروفون موفق PodMic ارائه می دهد، اما با روکش براق جدید، فیلتر پاپ داخلی با کیفیت استودیو و خروجی USB-C جدید.

اکنون می توانید تقریباً به هر تجهیزات ضبط مانند میکسر آنالوگ، کارت صدا، پری امپ، ضبط کننده دیجیتال، رایانه و دستگاه های تلفن همراه متصل شوید و به راحتی در استودیوی خانگی خود یا هر جای دیگری ضبط کنید.

با اتصال USB-C، می‌توانید به مجموعه‌ای از ویژگی‌های نسل بعدی RODE، از جمله پردازش قدرتمند DSP که ضبط‌ها و پخش‌های صوتی شما را درخشان می‌کند، دسترسی داشته باشید.

صدای حرفه ای زمانی که خلاقیت لازم است

میکروفون PodMic USB با یک کپسول نئودیمیوم قدرتمند، صدایی گرم و در عین حال دقیق را با وضوح باورنکردنی ارائه می‌کند که آن را برای برنامه‌های گفتاری ایده‌آل می‌کند.

علاوه بر فیلتر داخلی پاپ آپ، این میکروفون همچنین دارای یک فیلتر خارجی با کیفیت استودیویی است تا صدای ترق را به حداقل برساند و اطمینان حاصل کند که هر بار صدایی واضح و واضح ضبط می کنید.

ضد لرزش داخلی میکروفون به کاهش لرزش و حذف صداهای ضربه زدن و سایر نویزهای ناخواسته دست کمک می کند.

پردازش سیگنال دیجیتال داخلی قدرتمند (DSP) با فناوری APHEX امکان ضبط آسان صدای با کیفیت حرفه ای را فراهم می کند.

می‌توانید از VoxLab برای تنظیم سریع صدای عالی استفاده کنید یا به کنترل‌های دقیق‌تر برای فیلتر بالاگذر، گیت نویز، کمپرسور و افکت‌های افسانه‌ای Aural Exciter و Big Bottom بروید.

با خروجی هدفون و کنترل صدا داخلی برای تنظیم صدا، صدای خود را بدون تاخیر کنترل کنید.

با مجموعه نرم افزار RØDE پتانسیل خلاقیت خود را به حداکثر برسانید

بسته نرم افزاری RØDE به شما کمک می کند از ویژگی های نوآورانه میکروفون PodMic USB حداکثر استفاده را ببرید:

  • RØDE Central: این نرم افزار یک همراه آسان برای USB PodMic شما است که به شما امکان دسترسی به پردازش پیشرفته، تقویت، به روز رسانی سیستم عامل و موارد دیگر را می دهد.
  • اتصال RØDE: یک راه حل نرم افزار پادکست ساده و قدرتمند با PodMic USB، به شما امکان می دهد تا چهار میکروفون Rode USB را به طور همزمان متصل و ضبط کنید.
  • اتحاد: این نرم افزار نهایی میکس صدا مجازی برای پخش جریانی با USB PodMic شما است که به شما انعطاف پذیری کامل مسیریابی و میکس صدا را در یک رابط کاربری بصری می دهد.
  • فیلمبرداری RØDE: یک برنامه ویدیویی بصری برای iOS با ویژگی‌های خلاقانه مانند حالت دوربین دوگانه و دسترسی درون برنامه‌ای به تنظیمات میکروفون RODE شما.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone"، کلیک کنید.