نقد و بررسی گیمبال لرزشیر دوربین دی جی آی DJI RS 3 Mini Gimbal Stabilizer

استابلایزر مینی گیمبال DJI RS 3

DJI RS 3 Mini که به طور خاص برای دوربین های بدون آینه طراحی شده است، یک گیمبال فوق سبک با یک دست است. این دستگاه تا وزن 1996 کیلوگرم را پشتیبانی می کند و دارای کنترل بی سیم بلوتوث برای دوربین های انتخابی و عملکرد بهبود یافته با استفاده از الگوریتم تثبیت کننده نسل سوم RS است. RS 3 Mini با وزن تنها 0.862 کیلوگرم، مجموعه ای از گزینه های کنترلی از جمله صفحه نمایش لمسی OLED 1.4 اینچی، دکمه های روی برد و برنامه Ronin را ارائه می دهد. RS 3 Mini به لطف باتری داخلی 2450 میلی آمپر ساعتی می تواند تا 10 ساعت عکاسی کند. و با استفاده از دسته/سه پایه قابل جابجایی پشتیبانی می شود.

برای دوربین های بدون آینه

DJI RS 3 Mini که مخصوص دوربین های بدون آینه طراحی شده است، یک تثبیت کننده سبک وزن است که از ظرفیت بار تا 1996 کیلوگرم پشتیبانی می کند. این گیمبال واحد از الگوریتم تثبیت نسل سوم DJI RS برای عملکرد بهتر استفاده می کند. RS 3 Mini با وزن تنها 0.862 کیلوگرم، برای عکاسی در حال حرکت عالی است.

گزینه های کنترل چندگانه

از صفحه نمایش لمسی OLED 1.4 اینچی برای کالیبره کردن و تنظیم پارامترهای RS 3 Mini استفاده کنید.
حرکت گیمبال، شاتر دوربین، فوکوس و ضبط را با استفاده از دکمه های گیمبال کنترل کنید.
دسترسی به کنترل بی سیم دوربین های انتخابی از طریق بلوتوث و برنامه Ronin.

حالت افقی و عمودی

RS 3 Mini می تواند بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی، بین حالت افقی و عمودی برای رسانه های اجتماعی جابجا شود.

صفحات انتشار سریع

صفحات دولایه آزادسازی سریع، نصب دوربین را بر روی RS 3 Mini آسان می کنند و نیازی به بالانس مجدد گیمبال پس از تعویض باتری یا کارت حافظه جدید را از بین می برند.

باتری داخلی

دستگیره باتری RS 3 Mini دارای باتری داخلی 2450 میلی آمپر ساعتی است که تا 10 ساعت دوام می آورد که برای عکاسی در روز به اندازه کافی سخاوتمندانه است.
با استفاده از کابل USB-C همراه در حدود 2.5 ساعت شارژ می شود.

ویژگی های هوشمند

با استفاده از ویژگی‌های حرکت هوشمند از جمله پان، تایم لپس و ردیابی، جلوه‌های چشمگیری ایجاد کنید.

تجهیزات جانبی

پایه یکپارچه ناتو به شما امکان می دهد لوازم جانبی مانند دسته کیف RS را بچسبانید.
سه پایه قابل جدا شدن به عنوان یک دسته بلند عمل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال لرزشیر دوربین دی جی آی DJI RS 3 Mini Gimbal Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال لرزشیر دوربین دی جی آی DJI RS 3 Mini Gimbal Stabilizer"، کلیک کنید.