نقد و بررسی میکروفون شاتگان رُد Rode Videomic NTG Hybrid Analog/USB Camera-Mount

Rode Videomic NTG

Microphone Mount Camera Hybrid Analog/USB Rode VideoMic NTG یک میکروفون باکیفیت است که برای کار با دوربین‌های دارای USB، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، ضبط‌کننده‌های قابل حمل و رایانه‌ها نیازی به آداپتور اضافی ندارد.

Rode VideoMic NTG یک میکروفون شاتگان با کیفیت بالا است که برای ضبط صدا در پروژه های مختلف از جمله تولید محتوای ویدیویی، فیلم سازی، پادکست و غیره مناسب است. این میکروفون دارای ویژگی های زیر است:

  • صدای شفاف و تمیز
  • الگوی قطبی فوق کاردیوئید برای ضبط صدای 360 درجه
  • حساسیت بالا برای رسیدن به سطح سیگنال مناسب
  • باتری قابل شارژ داخلی برای ضبط طولانی مدت
  • کنترل دیجیتال صدا برای تنظیم افزایش صدا
  • خروجی هدفون استریو برای نظارت بر سیگنال صوتی
  • سازگاری با دوربین های مختلف و دستگاه های قابل حمل

این میکروفون در یک محفظه آلومینیومی بادوام ساخته شده و وزن کمی دارد. بنابراین حمل و نقل آن آسان است.

به طور کلی، VideoMic NTG یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک میکروفون با کیفیت بالا و همه کاره هستند.

میکروفون Rod دارای صفحه نمایش شیشه ای است که از تاثیر باد و صدای محیط بر کیفیت صدا جلوگیری می کند. این میکروفون برای استفاده در فضای باز توسط مصرف کنندگان و فیلمبرداران حرفه ای مناسب است. علاوه بر این، به لطف استفاده از پایه پلاستیکی و کشویی، مدیریت کابل بسیار آسان است.

برای استفاده از میکروفون قرمز VideoMic NTG از کامپیوتر، باید هدفون را به خروجی 3.5 میلی متری متصل کرده و با دکمه افزایش صدا، صدا را کنترل کنید. این میکروفون دارای پد نگاتیو 20 دسی بل و قابلیت افزایش بدون پله است.

برای اتصال میکروفون به دوربین از یک کفش مخصوص با مکانیزم کشویی استفاده کنید. نوارهای لاستیکی در بسیاری از پایه ها از ضربه های ناگهانی جلوگیری می کنند.

میکروفون VideoMic NTG می تواند به صورت خودکار یا دستی روشن و خاموش شود. اگر منبع صوتی وجود نداشته باشد، میکروفون به طور خودکار خاموش می شود.

این میکروفون از یک باتری قابل شارژ 30 ساعته استفاده می کند. باتری در حدود دو ساعت از طریق کابل USB Type-C شارژ می شود.

میکروفون VideoMic NTG دارای یک کانال امن قابل انتخاب است. در صورت افزایش ناگهانی سطح صدای منبع، می توانید کانال سمت راست میکروفون را 20 دسی بل کمتر از کانال سمت چپ تنظیم کنید. این به شما کمک می کند کانال ایمنی و سیگنال دوربین اصلی را همزمان ضبط کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون شاتگان رُد Rode Videomic NTG Hybrid Analog/USB Camera-Mount" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون شاتگان رُد Rode Videomic NTG Hybrid Analog/USB Camera-Mount"، کلیک کنید.