نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 32 گیگابایت سرعت 95 مگابایت

بررسی کارت حافظه 32 گیگابایتی 95 مگابایتی SanDisk

کارت حافظه SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC 32GB طراحی شده برای دستگاه های SD با قابلیت ضبط ویدیوی Full HD، 3D و 4K و همچنین عکس های خام و پشت سر هم با ظرفیت 32 گیگابایت، با باس UHS-I سازگار است و دارای کلاس می باشد سرعت V30، که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کند. اگر دستگاه شما از استاندارد V30 پشتیبانی نمی کند، این کارت از استاندارد U3 نیز پشتیبانی می کند که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز تضمین می کند. سرعت خواندن تا 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می شود. یک سوئیچ داخلی برای محافظت از نوشتن به محافظت در برابر حذف تصادفی داده ها از کارت کمک می کند.

اگرچه این کارت برای دوربین هایی طراحی شده است که با UHS-I / V30 / U3 سازگار هستند، اما می توان از آن در دستگاه هایی استفاده کرد که از UHS-I / V30 / U3 پشتیبانی نمی کنند. البته توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و رتبه‌بندی اتوبوس دستگاه شما، مانند UHS-I و U1، که حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند، یا کلاس 10، که حداقل سرعت نوشتن را پشتیبانی می‌کند، پیش‌فرض است. از همچنین آن را پشتیبانی می کند، پیش فرض 10 مگابایت بر ثانیه

مانند اکثر کارت‌های SanDisk، این کارت حافظه ضد ضربه، ضد اشعه ایکس، ضد آب است و می‌تواند در دمای -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاومت کند و به شما امکان می‌دهد آن را در محیط‌های خشن مانند برف با خود حمل کنید. بیابان‌ها و حوضه‌ها اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد، می‌توانید نرم‌افزار RescuePRO Deluxe را دانلود کنید و همچنین گارانتی مادام‌العمر محدودی را دریافت خواهید کرد.

لهجه ها

  • با سرعت دانلود کارت تا 100 مگابایت بر ثانیه در زمان صرفه جویی کنید
  • سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن تا 100 مگابایت بر ثانیه
  • برای ویدیوهای 4K UHD و عکس های پشت سر هم خوب است
  • فیلمبرداری مداوم با UHS Speed ​​Class 3 (U3) و Video Speed ​​Class 30 (V30)
  • این کارت که در شرایط سخت ساخته و آزمایش شده است، در برابر آب، شوک، اشعه ایکس و دما از -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 32 گیگابایت سرعت 95 مگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 32 گیگابایت سرعت 95 مگابایت"، کلیک کنید.