نقد و بررسی دوربین اکشن دی جی آی DJI Action 2 Dual-Screen Combo

دوربین اکشن دو صفحه‌نمایش DJI Osmo Action 2 با طراحی ماژولار مغناطیسی و استفاده آسان، انتخابی ایده‌آل برای ثبت ۱۸۰ دقیقه از فعالیت‌های روزانه، ورزش و سفر شماست. این دوربین با 32 گیگابایت حافظه داخلی امکان فیلم برداری با کیفیت های مختلف از جمله DCI 4K60، UHD 4K120 و 1080p240 را به شما می دهد. همچنین می توانید از آن برای گرفتن تصاویر ثابت 12 مگاپیکسلی در فرمت های خام و JPEG استفاده کنید.

ضد آب و استفاده آسان

خود دوربین Action 2 تا عمق 10 متری ضد آب است. با این حال، برای استفاده از واحد صفحه نمایش لمسی در زیر آب، به یک قاب ضد آب جداگانه نیاز دارید.

این ترکیب شامل دوربین اکشن 2 با قابلیت ضبط ویدیوی 4K، یک ماژول سنسور OLED 1.76 اینچی در جلو، یک بند گردنی مغناطیسی برای استفاده بدون دست، یک پایه مغناطیسی سه شاخه و یک آداپتور مفصل توپی است.

ماژول صفحه نمایش OLED برای تجربه کاربری بهتر

ماژول نمایشگر OLED به شما امکان می دهد تصاویر و فیلم های زنده را مشاهده کنید و به راحتی تنظیمات دوربین را انجام دهید. این ماژول 3 میکروفون دیگر به دوربین اضافه می کند تا صدای فراگیر و صدای با کیفیت بالا را برای شما ضبط کند.

افزایش زمان ضبط و بهبود کیفیت صدا

علاوه بر 3 میکروفون، ماژول OLED روی صفحه نمایش زمان ضبط را به 160 دقیقه افزایش می دهد. می توانید از میکروفون DJI که به طور جداگانه فروخته می شود برای افزودن صدای بی سیم به ضبط ویدیو استفاده کنید. این میکروفون از طریق یک آداپتور 3.5 میلی متری به USB-C به Action Camera 2 متصل می شود.

دوربین اکشن کوچک با ویژگی های بزرگ

دوربین اکشن DJI Osmo Action 2 با سنسور CMOS 1/1.7 اینچی و لنز با زاویه دید 155 درجه و دیافراگم f/2.8 بهترین انتخاب برای ثبت لحظات هیجان انگیز شماست. این دوربین از دستورات صوتی به زبان انگلیسی و چینی ماندارین (سنتی) پشتیبانی می کند و قابلیت تصحیح اعوجاج تصویر را دارد.

کیفیت تصویر بالا و عکاسی همه کاره

Osmo Action 2 می تواند ویدئو در رزولوشن های مختلف ضبط کند، از جمله DCI 4K60 با نسبت تصویر 4:3، DCI 4K120 با نسبت تصویر 16:9 و 1080p240 با نسبت تصویر 16:9. همچنین به شما این امکان را می دهد که فیلم های حرکت آهسته و فیلم های تایم لپس برای ایجاد ویدیوهای خلاقانه بگیرید. علاوه بر فیلمبرداری، می توانید عکس هایی با کیفیت بالا تا 12 مگاپیکسل در فرمت های خام و JPEG بگیرید.

ماژول سنسور جلو

این دوربین با اتصال ماژول صفحه نمایش لمسی جلو، تجربه ای بی نظیر را برای ولاگرها و دوستداران سلفی ایجاد می کند. صفحه نمایش لمسی 1.76 اینچی OLED به شما این امکان را می دهد که به راحتی قاب تصویر را مشاهده کنید.

صدا با کیفیت بالا و افزایش زمان ضبط

ماژول سنسور جلو با 4 میکروفون صدای فراگیر با کیفیت بالایی را برای شما فراهم می کند. همچنین این ماژول زمان ضبط را به 160 دقیقه افزایش می دهد. برای ضبط صدای بی سیم، می توانید از میکروفون DJI استفاده کنید که جداگانه فروخته می شود. پورت کارت حافظه microSD به شما امکان می دهد فیلم های با کیفیت بالا را ذخیره کنید. اتصال ماژول به دوربین به صورت مغناطیسی و بسیار سریع انجام می شود.

جلوه های خلاقانه

Action Camera 2 حالت های خلاقانه ای دارد که به شما امکان می دهد جلوه های ویژه را به ویدیوهای خود اضافه کنید. این حالت ها عبارتند از:

  • تایم لپس با فواصل قابل انتخاب از 0.5 تا 40 ثانیه
  • مدت زمان قابل انتخاب برای مدت زمان از 5 تا 30 دقیقه، 1 تا 5 ساعت یا ضبط مداوم.
  • آهنگ آهسته تا سرعت 8 برابر
  • زوم دیجیتال

اتصال آسان با آهنربا

بدنه مغناطیسی Action Camera 2 امکان اتصال آسان و بدون ابزار به لوازم جانبی مختلف را فراهم می کند. این پکیج شامل بند گردنی مغناطیسی برای عکاسی بدون هندز و پایه مغناطیسی سه شاخه می باشد. همچنین می توانید لوازم جانبی دیگری مانند هدبند مغناطیسی، پایه اتصال توپی، پایه سه پایه اضافی، لنز ماکرو، مونوپاد سلفی با کنترل از راه دور، قاب ضد آب و شناور را به صورت جداگانه خریداری کنید.

صفحه نمایش لمسی عقب

صفحه نمایش لمسی پشتی این دوربین 1.76 اینچی با وضوح 446 در 424 پیکسل است.

تثبیت کننده قوی

فناوری RockSteady EIS لرزش های ناخواسته را با نرخ فریم تا 100 فریم در ثانیه جبران می کند. همچنین، فناوری HorizonSteady سطح افق ویدیوی شما را حتی در هنگام حرکات ورزشی شدید حفظ می کند.

قابلیت های صوتی هوشمند دوربین Osmo Action 2

سیستم صوتی استریو با ماتریس 4 میکروفون

Action Camera 2 از یک میکروفون داخلی و سه میکروفون روی ماژول سنسور برای ضبط صدای استریو با کیفیت بالا استفاده می کند.

بزرگنمایی صدا: با بزرگنمایی دوربین، صدای ضبط شده نیز به صورت هوشمندانه روی سوژه اصلی فوکوس می کند.

ضبط صوتی هدایت شده: میکروفون های جلو، عقب و جانبی به شما این امکان را می دهند که جهت ضبط صدا را به دلخواه خود انتخاب کنید.

برای ضبط صدا دو کاناله، می‌توانید از فرستنده دوگانه میکروفون بی‌سیم و کیت تک گیرنده DJI که به صورت جداگانه فروخته می‌شود، استفاده کنید.

مقاومت دوربین در برابر آب

خود دوربین Action 2 تا عمق 10 متری ضد آب است و برای عکاسی در استخر، ساحل و غواصی سطحی ایده آل است.

توجه: ماژول صفحه نمایش لمسی ضد آب نیست و برای استفاده در زیر آب به یک قاب محافظ جداگانه نیاز دارد.

ضبط داخلی

Action Camera 2 از 32 گیگابایت حافظه داخلی برای ضبط فیلم و عکس استفاده می کند.

اپلیکیشن Mimo

با استفاده از اپلیکیشن کاربرپسند Mimo می توانید به راحتی محتوای ضبط شده خود را ویرایش و به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین دارای ویژگی ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد موسیقی و جلوه های انتقال را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین اکشن دی جی آی DJI Action 2 Dual-Screen Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین اکشن دی جی آی DJI Action 2 Dual-Screen Combo"، کلیک کنید.