نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر DJI RS 4 Gimbal Stabilizer

بهره وری عملیاتی بهبود یافته، عکسبرداری عمودی پیش فرض و طیف گسترده ای از لوازم جانبی گیمبال DJI RS 4 را به ابزاری قدرتمند برای فیلمبرداران بدون آینه تبدیل کرده است. وزن این گیمبال تنها حدود 1.1 کیلوگرم است و ظرفیت تحمل وزن آن 3 کیلوگرم است که برای راه اندازی دوربین های بدون آینه کامپکت شما کافی است. محورهای با پوشش تفلون اصطکاک را برای تعادل و عملکرد نرم‌تر کاهش می‌دهند. از دیگر ویژگی های کاربردی می توان به دکمه تنظیم دقیق، نمایشگر OLED با قفل خودکار و پورت ارتباطی RSA برای استفاده با طیف وسیعی از لوازم جانبی اشاره کرد.

نسل دوم طراحی صفحه آزاد کننده سریع

حفظ سیستم صفحه دولایه سریع آزادسازی مدل قبلی، نصب و بالانس کردن بادامک RS 4 بسیار آسان است. صفحه افقی به شیوه ای جدید طراحی شده است تا امکان پذیر باشد تغییر سریعتر به حالت عکسبرداری عمودی فراهم می کند دکمه تنظیم دقیق به تنظیم محور شیب و حرکت دوربین داخلی به جلو یا عقب. صفحه بالا همچنین برای نصب ایمن دوربین وجود دارد راهنمای نصب خوب.

سازگاری

قفل محور اتوماتیک نسل دوم

در حالت خاموش بودن گیمبال، با نگه داشتن دکمه روشن/خاموش، قفل هر سه محور باز می شود و گیمبال به طور خودکار باز می شود و به شما امکان می دهد تنها در دو ثانیه آماده باشید. با فشار دادن دکمه روشن/خاموش، محورها به طور خودکار قفل می‌شوند و به حالت خواب می‌روند و جابه‌جایی یا ذخیره آن را بسیار آسان‌تر می‌کنند. نسل دوم این طرح برای کاهش بیشتر لرزش گیمبال، فاصله کمتری را هنگام قفل ایجاد کرده است.

پورت ارتباطی RSA

پورت ارتباطی RSA به شما امکان می دهد لوازم جانبی سری Ronin را با پیکربندی گیمبال خود ادغام کنید. می توانید با افزودن رونین انحصاری یا سایر لوازم جانبی مارک که دارای قابلیت کنترل هستند، بین حالت های مختلف عکاسی جابجا شوید. DJI RS SDK به سازندگان و توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا در آینده قابلیت های سفارشی را برای RS 4 ایجاد کنند.

کنترل بی سیم شاتر

با استفاده از بلوتوث دو حالته، RS 4 از کنترل شاتر بی سیم پشتیبانی می کند و هر بار که از آن استفاده می کنید در زمان و انرژی صرفه جویی می کند. پس از جفت شدن اولیه بلوتوث، می توانید به سادگی با فشار دادن دکمه ضبط روی گیمبال، ضبط ویدیو و عکاسی را کنترل کنید. دوربین های از پیش جفت شده می توانند پس از اولین استفاده مجدداً به طور خودکار وصل شوند و نیازی به کابل برای کنترل دوربین نداشته باشند.

موتور فوکوس حرفه ای جدید DJI

با استفاده از پورت اختصاصی USB-C، می توانید RS 4 را با موتور فوکوس حرفه ای جدید جفت کنید. این موتور 30 ​​درصد سریعتر است و به شما امکان می دهد لنز خود را با یک دستگیره چرخشی کنترل کنید، فوکوس و زوم را با جوی استیک تنظیم کنید.

کنترل های یکپارچه

با یک سوایپ ساده سوئیچ حالت گیمبال جدید، می‌توانید بین ردیابی حرکت، ردیابی حرکت و شیب و حالت FPV جابجا شوید. حالت FPV قابل انتخاب را می توان روی چرخش 360 درجه سه بعدی، حالت عمودی یا حالت سفارشی تنظیم کرد که به شما امکان می دهد تجهیزات خود را راه اندازی کنید و در سریع ترین زمان ممکن شروع به کار کنید. از دیگر ویژگی های هوشمند می توان به حرکت آهسته، ردیابی سوژه و پانوراما اشاره کرد.

دکمه ماشه را می توان برای حالت FPV سفارشی کرد. این باعث می شود که سه محور با نگه داشتن دکمه، جهت دسته گیمبال را دنبال کنند.

الگوریتم تثبیت RS نسل چهارم

RS 4 که با الگوریتم تثبیت کننده نسل بعدی بهبود یافته است، پایداری بهتری را در مقایسه با RS 3 ارائه می دهد و به راحتی تیراندازی عمودی، حرکات سریع و عکس های با زاویه پایین را کنترل می کند.

صفحه نمایش لمسی OLED با قفل خودکار

RS 4 به یک صفحه نمایش لمسی OLED ثابت با عملکرد قفل خودکار جدید مجهز شده است. پس از قفل شدن، نمایشگر حرکات فعلی گیمبال و جوی استیک را تاریک نشان می دهد تا از تغییر حالت ناخواسته جلوگیری کند و باتری را ذخیره کند.

کنترل و نظارت یکپارچه

نوردهی دوربین را مستقیماً در برنامه Ronin از راه دور تنظیم کنید یا با یک جوی استیک مجازی گیمبال را برای نظارت و کنترل یکپارچه کنترل کنید. با استفاده از فرستنده تصویر Ronin، یک گوشی هوشمند می تواند به عنوان یک کنترل کننده حرکت برای کنترل از راه دور گیمبال RS 4 استفاده شود و حرکات دوربین را انعطاف پذیرتر و پویاتر کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر DJI RS 4 Gimbal Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر DJI RS 4 Gimbal Stabilizer"، کلیک کنید.