نقد و بررسی کارت حافظه MicroSD سندیسک 32 گیگابایت سرعت 100 مگابایت

بررسی کارت حافظه MicroSD 32 گیگابایتی SanDisk با سرعت 100 مگابایت

کارت حافظه SanDisk 32GB Extreme UHS-I microSDHC که برای دوربین های اکشن و دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است، دارای ظرفیت ذخیره سازی 32 گیگابایت است و حداکثر سرعت خواندن 100 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن 60 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می کند. امتیاز V30 Video Speed ​​Class، که حداقل سرعت ضبط حداقل 30 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کند. همه اینها به کاربران اجازه می دهد تا در فیلمبرداری و عکاسی از ورزش های شدید با وضوح Ultra HD 4K (3840 x 2160) و Full HD (1920 x 1080) غرق شوند.

اگرچه این کارت برای دوربین هایی طراحی شده است که با UHS-I / V30 سازگار هستند، اما می توان از آن در دستگاه هایی استفاده کرد که از UHS-I / V30 پشتیبانی نمی کنند. البته توجه داشته باشید که این کارت به طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما مانند UHS-I و U3 که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز پشتیبانی می‌کنند، UHS-I و U1 که حداقل پشتیبانی را پشتیبانی می‌کنند، است. سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه پیش فرض است. سرعت 10 مگابایت بر ثانیه یا کلاس 10 که حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را نیز پشتیبانی می کند.

SanDisk علاوه بر پشتیبانی از UHS-I، V30 و U3، این کارت را با پشتیبانی از مشخصات Application Performance Class 1 (A1) نیز ساخته است که شامل بهینه سازی هایی برای ارائه تجربه بهتر تلفن همراه و عملکرد سریعتر برنامه های تلفن همراه به کاربران اندرویدی است. مشخصات A1 ​​به کارت اجازه می دهد تا عملیات خواندن دلخواه ورودی/خروجی در ثانیه (IOPS) را انجام دهد، بنابراین می تواند به سرعت برنامه ها را باز کند و وظایف مرتبط مانند صدا، گرافیک، پروفایل های ذخیره شده و مجوزها را در یک برنامه انجام دهد.

مانند اکثر رسانه های SanDisk، این کارت حافظه ضد ضربه، ضد اشعه ایکس و ضد آب است، در حالی که می تواند در برابر دمای -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاومت کند و به شما امکان می دهد آن را در محیط هایی مانند برف با خود ببرید. ، صحراها و استخرها. اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد، گزینه دانلود نرم افزار RescuePRO Deluxe و همچنین ضمانت مادام العمر محدود را خواهید داشت. یک آداپتور microSD به SD گنجانده شده است که به این کارت اجازه می دهد در دستگاه های سازگار با SD استفاده شود.

مشخصات عمومی

  • برای دوربین اکشن شما طراحی شده است
    آموزش، برنامه ریزی و تجهیزات – ورزش های شدید نیاز به تمرینات فشرده دارند. شما همچنین به دوربین مناسب و کارت حافظه مناسب نیاز دارید تا مطمئن شوید که یک رکورد ماندگار از رویداد از POV منحصر به فرد خود دارید. کارت‌های SanDisk Extreme microSD UHS-I سرعت، ظرفیت، دوام و کیفیتی را که برای اطمینان از ثبت ماجراجویی‌تان نیاز دارید، ارائه می‌کنند، حتی اگر در مسیر پایین پلک بزنید.

همین امروز ویدیوی 4K Ultra HD دریافت کنید

عملکرد حرفه ای ویدیو با رتبه بندی کلاس 10 و سرعت UHS 3 (U3) به شما امکان می دهد ویدیوهای 4K Ultra HD (3840 x 2160) و Full HD (1920 x 1080) ضبط کنید. ویدیوهای شما با استانداردهای امروزی با کیفیت بالا برای صفحه نمایش و مانیتور تلویزیون 4K Ultra HD مطابقت دارد، و این کارت را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا دوربین‌هایی با قابلیت فیلم‌برداری 4K Ultra HD ایده‌آل می‌کند.

سرعت مورد نیاز شما

همه چیز به سرعت اتفاق می افتد. کارت های حافظه SanDisk با سرعت نوشتن تا 60 مگابایت بر ثانیه، سرعت مورد نیاز برای ثبت جزئیات دقیق را به شما می دهند. سرعت ضبط سریع زمان خرابی را هنگام انتقال عکس و فیلم به کارت کاهش می دهد. با سرعت خواندن تا 100 مگابایت بر ثانیه، فایل های حجیم را سریعتر دانلود کنید تا بتوانید عکس بعدی را بگیرید و از پخش یکنواخت ویدیو لذت ببرید.

برای شرایط شدید ساخته شده است

کارت های SanDisk Extreme microSD UHS-I ضد آب، ضد ضربه، مقاوم در برابر اشعه ایکس و مقاوم در برابر دما هستند تا از خاطرات شما در برابر حوادث محافظت کنند. تلفن یا تبلت خود را به برف، استخر یا صحرا ببرید، جایی که این کارت می تواند دمایی از -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت را تحمل کند.

آداپتور SD برای انعطاف پذیری

کارت دارای آداپتور کارت SD است، بنابراین می توانید با دستگاه هایی که دارای اسلات کارت SD هستند، داده های روی کارت را ذخیره کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. می توانید از کارت حافظه خود با دوربین های SD، دوربین های فیلمبرداری، تبلت ها و لپ تاپ ها استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه MicroSD سندیسک 32 گیگابایت سرعت 100 مگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه MicroSD سندیسک 32 گیگابایت سرعت 100 مگابایت"، کلیک کنید.