عبدی: مسایل حاشیه ای لیگ پررنگ تر از مسایل فنی بود/ پرسپولیس آسیایی نیازمند تغییر است

عبدی: مسایل حاشیه ای لیگ پررنگ تر از مسایل فنی بود/ پرسپولیس آسیایی نیازمند تغییر است

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه لیگ نسبت به سال گذشته افت محسوسی داشت، گفت: در لیگ امسال به مسایل فنی کمتر پرداخته شد و اواخر لیگ پر از استرس و مسایل حاشیه ای بود.

حسین عبدی در گفت وگو با یوکسیت در ارزیابی اش از فصل اخیر لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ابتدا قهرمانی پرسپولیس را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم و امیدوارم در آسیا نیز همان طور که در ایران قهرمان می شوند موفق باشند.

او ادامه داد: اواخر لیگ پر از استرس و اضطراب بود و با مسایل حاشیه ای دنبال می شد و کمتر به مسایل فنی پرداخته شد. به اعتقاد من لیگ در مجموع نسبت به سال گذشته افت محسوسی داشت. باید مسایل فنی و عملکردی لیگ توسط گروه کارشناسی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد تا راهکارهای منطقی برای داشتن لیگی پویا ارایه شود، زیرا تمام لیگ های دنیا این کار را انجام می دهند. یکسری آمارها و مشکلات را استخراج می کنند که بتوانند به لیگ کمک کنند تا بهتر شود و بتوانند در مسابقات قاره ای هم عملکرد موفقی داشته باشند.

کاپیتان سال های دور پرسپولیس تصریح کرد: عواملی که سبب شد تا پرسپولیس بعد از تغییرات کادر فنی مسیرش را ادامه دهد اضافه شدن برخی از بازیکنان کلیدی و موثر از جمله اورونوف، عبدالکریم حسن، گولسیانی، عیسی آل کثیر و … بود.

او همچنین در ارزیابی اش از عملکرد اوسمار در پرسپولیس و تمدید قراردادش افزود: این موضوع بستگی به نظر سرمربی و مدیریت باشگاه دارد و یک جریان دوطرفه است. اینکه یحیی رفت و اوسمار در پرسپولیس ماند کار درستی بود چون شناخت کاملی روی بازیکنان داشت و می دانست باید در ادامه چه مسیری را پیش بگیرد. زمانی که اوسمار هدایت تیم را بر عهده گرفت پرسپولیس در جدول دوم بود و اوسمار همین مسیر را ادامه داد و در نهایت در بازی با مس با گلی که گولسیانی به ثمر رساند دوباره جایگاه قهرمانی خود را تثبیت کرد.

عبدی اظهار کرد: اینکه هدایت تیم پرسپولیس را در فصل جدید دوباره اوسمار بر عهده خواهد داشت یا خیر یک توافق دوطرفه است. وقتی تیمی قهرمان می شود، جشن و شادی اش همان شب اول است. شب بعد که از خواب بیدار می شوید دوباره فصل جدید شروع می شود و همان هیجانات و سختی ها را باید تجربه کنید. به هر صورت اینکه اوسمار می خواهد در پرسپولیس بماند یا خیر، یک موضوع دوطرفه است و اینکه دو طرف با چه دیدگاهی می خواهند قراردادی را امضا کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس در داخل با همین نفرات عملکرد موفقی دارد اما اگر می خواهد در آسیا با سایر تیم ها رقابت داشته باشد نیاز به تغییر و تحولات زیادی دارد.

پایان خبر یوکسیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عبدی: مسایل حاشیه ای لیگ پررنگ تر از مسایل فنی بود/ پرسپولیس آسیایی نیازمند تغییر است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عبدی: مسایل حاشیه ای لیگ پررنگ تر از مسایل فنی بود/ پرسپولیس آسیایی نیازمند تغییر است"، کلیک کنید.