انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک

تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک صبح امروز با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری یوکسیت، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک با حضور فرزاد مخلص الایمه استاندار استان مرکزی و محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به امضای رضا سرایی مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک و محمدباقر توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی رسید.

تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک به منظور توسعه، تداوم و گسترش همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و صنعتی با هدف بهره مندی از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری طرفین در حوزه های علم و فناوری منعقد شد.

فرزاد مخلص الایمه استاندار استان مرکزی در این جلسه ضمن خیرمقدم و استقبال از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این مجموعه، بر تعامل و استفاده از ظرفیت علمی، پژوهشی، آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

دکتر طهرانچی با همراهی استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کرد.

براساس این گزارش تعامل دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک در جهت تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع گوناگون، کمک به معرفی دانشجویان به صنایع متقاضی و حامی، شناسایی و عارضه یابی مشکلات موجود اقتصادی شامل صنعت، خدمات استان مرکزی و کمک در جهت ایجاد ساز و کار لازم برای ارایه پیشنهاد و راه حل های ممکن در جهت رفع مشکلات و همچنین تلاش برای بهره وری بیشتر و حل مسیله از اقتصاد بخش خصوصی در راستای بهبود شاخص های فضای کسب و کار و همچنین مهارت آموزی دانشجویان و اجرای طرح پویش از اهداف تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک است.

مشارکت و همکاری در طراحی، ساخت و توسعه تجهیزات صنایع مختلف استان، همکاری و تعامل در اجرای طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی جهت تربیت نیروی ماهر و متخصص، مشارکت و همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز طرفین، مشارکت و همکاری در توسعه و تدوین دانش فنی تولید و تامین قطعات، مشارکت و همکاری در تجاری سازی دستاورد های پژوهشی و فناورانه، مشارکت و همکاری در زمینه توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه، مشارکت در راه اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها و سرا های نوآوری، در اولویت قراردادن فارغ التحصیلان توانمند دانشگاه جهت استخدام در شرکت های تابعه، همکاری و مشارکت در زمینه ایجاد و فعال سازی سرای نوآوری صنایع فلزی و شیمیایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از محور های این تفاهم نامه است.

همچنین در این تفاهم نامه تلاش برای بهره وری بیشتر و حل مسیله از اقتصاد بخش خصوصی و بهبود شاخص های فضای کسب و کار، مهارت آموزی دانشجویان و اجرای طرح پویش مورد تاکید قرار گرفته است.

در این مراسم مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و آرش رنجبران رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت ماشین سازی اراک"، کلیک کنید.