دنیا امروز تشنه اندیشه امام خمینی(ره) است

نادری:

دنیا امروز تشنه اندیشه امام خمینی(ره) است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان عنوان کرد: دنیا امروز تشنه اندیشه و تفکر حضرت امام(ره) است که در این تفکر و نهضت که نشان دهنده یک نهضت تاریخی و حیات بخش درقرن حاضر بوده، اسلام ناب و مبانی ارزشی مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری یوکسیت، به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)، کارگاه «معرفت افزایی اندیشه های امام (ره)» با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان توسط کانون فرهنگی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با همکاری بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در سالن اجلاس علامه جعفری این دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در این کارگاه گفت: 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه و روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش است.

شیرزاد نادری بر ضرورت آشنایی نسل جوان با نهضت و اندیشه امام خمینی(ره) تاکید و اضافه کرد: دنیا امروز تشنه اندیشه و تفکر حضرت امام(ره) است که در این تفکر و نهضت که نشان دهنده یک نهضت تاریخی و حیات بخش درقرن حاضر بوده، اسلام ناب و مبانی ارزشی، بسیار مشهود است.

مسیول تایید صلاحیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان هم مطرح کرد: ملت ایران یک رییس جمهور خدمتگزار را از دست داد و با از دست دادن ایشان ضربه روحی برای تمام مردم ایران وارد کرد و همچنین موجب تاسف و تاثر جامعه اسلامی در سراسر دنیا شد.

حجت الاسلام احمدپور در ادامه افزود: در مدت کوتاه باقی مانده تا انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم و باید بتوانیم همه را پای کار بیاوریم و این یکی از ماموریت های ماست و استادان، کارکنان و دانشجویان نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی به مبانی و اصول اندیشه شناسی امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: امام راحل با نگرشی که داشتند توده های عظیم جامعه را پای کار آوردند و انقلاب را به پیروزی رساندند و از همان دوران دشمنی ها با جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و تا امروز نیز ادامه دارد و همه ساله شاهد توطیه توسط استعمارگران هستیم و مطمین باشید که دشمنان نظام هیچ وقت به هدف خود دست پیدا نخواهند کرد، چراکه ملت ایران بیدار هستند و دست دشمنان را قطع می کنند.

مسیول تایید صلاحیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در ادامه افزود: نمی توان عظمت شخصیت و بزرگی امام بزرگوار را نادیده گرفت و انکار کنیم؛ اما شناساندن آن رهبر الهی و ترویج اندیشه و مکتب او یک وظیفه همگانی و یک عمل صالح است. هنوز مردم ما به خصوص نسل جوان و حتی برخی از نخبگان علم و اندیشه نیز به حقیقت عظمت امام خمینی به شایستگی دست نیافته اند و این مهم می طلبد در معرفی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به معاصرین و آیندگان بیش از پیش گام برداریم.

احمدپور متذکر شد: برگزاری چنین کارگاه های برای توانمندسازی علمی استادان، کارکنان و دانشجویان ارزش و جایگاه بسیار بالایی دارد و موجب رشد علمی، فرهنگی و فکری دانشگاهیان دارد و بدون تردید بررسی و تبیین اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره) راهگشای ورود به مسایل روز کشور و حتی جامعه بین المللی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دنیا امروز تشنه اندیشه امام خمینی(ره) است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دنیا امروز تشنه اندیشه امام خمینی(ره) است"، کلیک کنید.