دستور پوتین ابلاغ شد؛ 47 امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز

دستور پوتین ابلاغ شد؛ 47 امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز

وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد: با ابلاغ دستور رییس جمهوری روسیه به وزیر شرایط اضطراری، تجهیزات و 47 نفر از نیروهای ویژه برای مشارکت در عملیات جستجو و نجات بالگرد حادثه دیده حامل رییس جمهور در حال اعزام به تبریز هستند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری یوکسیت، وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد: با ابلاغ دستور ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به الکساندر کورنکوف وزیر شرایط اضطراری، تجهیزات و 47 نفر از نیروهای ویژه برای مشارکت در عملیات جستجو و نجات بالگرد حادثه دیده حامل رییس جمهوری اسلامی ایران در حال اعزام به تبریز هستند.

این وزارتخانه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: به درخواست طرف ایرانی، امدادگران وزارت شرایط اضطراری روسیه در عملیات جستجو و نجات بالگردی که ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران بود، کمک خواهند کرد.

وزارت شرایط اضطراری روسیه افزود: تجهیزات ویژه در فرودگاه ژوکوفسکی در حال بارگیری است.

وی ادامه داد: یک گروه ترکیبی از وزارت شرایط اضطراری متشکل از 47 متخصص با تجهیزات لازم، وسایل نقلیه زمینی و همچنین بالگرد BO-105 در حال اعزام به تبریز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستور پوتین ابلاغ شد؛ 47 امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستور پوتین ابلاغ شد؛ 47 امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز"، کلیک کنید.