رییس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده اند احترام قایلیم

در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان؛

رییس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده اند احترام قایلیم

سید ابراهیم رییسی در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان گفت: برای مردم پاکستان و مواضع ستودنی دولت پاکستان احترام قایلیم.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری یوکسیت، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان که در صدر هییتی صبر امروز به پاکستان سفر کرده است، در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان (شهباز شریف) شرکت کرده و پاسخگوی اصحاب رسانه شدند.

رییس جمهور در این نشست خبری مشترک اظهار کرد: امروز مردم پاکستان و دولت این کشور از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده اند 

وی افزود: کشور پاکستان از نسل کشی و کودک کشی این رژیم که با حمایت غربی ها و آمریکایی ها صورت می گیرد به ستوه آمده و عدالت را فریاد می زند.

رییسی تاکید کرد: برای مردم پاکستان و مواضع ستودنی دولت پاکستان احترام قایلیم.

رییس جمهور با بیان اینکه آن چه که تمام مردم دنیا را غصه دار کرده، ناکارآمد بودن سازمان های بین المللی است، گفت: امروز سازمان ملل و شورای امنیت وظایف خود را انجام نمی دهند.

وی ادامه داد: موضع مردم مسلمان پاکستان و ملت بزرگ ایران در قبال مسیله فلسطین و همچنین ایستادگی و حق خواهی مردم فلسطین نتیجه خواهد داد و زمینه ساز عدل عادلانه جهانی خواهد شد

رییسی همچنین گفت: روابط ما با کشور دوست، برادر و همسایه مان پاکستان فقط در سطح دو کشور همسایه تعریف نمی شود؛ بلکه روابط دو کشور روابط تاریخی، تمدنی، اعتقادی و دینی است.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه ظرفیت های بسیاری بین ایران و کشور دوست ما پاکستان هست که تبادل این ظرفیت ها می تواند در جهت منافع دو کشور و ملت به کار گرفته شود، افزود: روابط دو کشور در تمام حوزه های اقتصادی، سیاسی، تجاری و فرهنگی و در همه سطوح ارتقا می یابد.

وی گفت: مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است، هر دو در مبارزه با ناامنی و تروریسم، جرایم سازمان یافته و مواد مخدر تاکید دارند.

رییسی اضافه کرد: تداوم همکاری بین دو کشور و دو دولت به نمایندگی از ملت های بزرگ ایران و پاکستان در جهت منافع دو کشور تعریف می شود و مصمم هستیم که روابط دو کشور را در سطوح بالا ارتقا دهیم.

رییس جمهور ادامه داد: سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست؛ لذا تصمیم گرفتیم که سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور در گام اول به 10 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: مرز بین دو کشور یک فرصت است که می تواند برای رفاه دو ملت مورد استفاده قرار بگیرد؛ مرز جلوه ای از همکاری های مرزی بین دو کشور است.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده اند احترام قایلیم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده اند احترام قایلیم"، کلیک کنید.