عموزاد پس از قهرمانی آسیا: طلای آسیا استارت طلای المپیک بود

عموزاد پس از قهرمانی آسیا: طلای آسیا استارت طلای المپیک بود

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران تاکید کرد: هدفی جز کسب مدال طلای المپیک 2024 پاریس ندارم.

به گزارش یوکسیت، رحمان عموزاد پس از شکست حریف مغول و کسب مدال طلای آسیا برای سومین بار، گفت: خدا را شکر پیروز این مبارزه شدم و توانستم با کسب عنوان قهرمانی دل مردم و خانواده ام را شاد کنم.

وی افزود: پارسال در مسابقات جهانی و بعد از آن در بازی های آسیایی شرایطم خوب نبود. در مسابقات جهانی پایم آسیب دیده بود و در بازی های آسیایی هم از نظر روحی آماده نبودم و 5 یا 6 کیلوگرم هم وزن کم کرده بودم.

دارنده مدال طلای جهان تاکید کرد: امسال می خواهم طلای المپیک را بگیرم و استارت آن نیز همین طلای آسیا بود.

عموزاد خاطرنشان کرد: با آنالیزهایی که برای این مبارزه با کمک مربیان داشتیم توانستم پیروز این مبارزه شوم. با تمام وجودم برای طلای المپیک می جنگم و امیدوارم با کسب طلای المپیک دل مردم عزیزمان را شاد کنم. بالاترین لذت برای من و همه ورزشکاران این است که دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش یوکسیت، عموزاد در فینال مقابل تولگا تومور اوچیر دارنده مدال برنز جهان 2021 و طلای بازی های آسیایی 2023 از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و برای سومین بار صاحب مدال طلای آسیا شد. عموزاد سال گذشته و در فینال بازی های آسیایی چین برابر این کشتی گیر مغول با نتیجه سنگین 11 بر یک شکست خورده بود.

پایان خبر یوکسیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عموزاد پس از قهرمانی آسیا: طلای آسیا استارت طلای المپیک بود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عموزاد پس از قهرمانی آسیا: طلای آسیا استارت طلای المپیک بود"، کلیک کنید.