امشب بارسا تکلیف ریال و لالیگا را یکسره می کند

امشب بارسا تکلیف ریال و لالیگا را یکسره می کند

آفتاب نیوز :

از ساعت 18 به وقت محلی (20.30 تهران) در ورزشگاه دی استفانو، ریال مادرید میزبان بارسا در هفته 21 لیگ فوتبال زنان اسپانیاست.

از 20 بازی گذشته بارسا توانسته 19 برد کسب کند و تنها یک بار متوقف شده تا با 58 امتیاز صدرنشین بلامنازع باشد. تیم دوم یعنی ریال 49 امتیازی است و اگر بارسا امروز برنده شود، به فاصله 9 هفته تا پایان لیگ، اختلاف را به 12 خواهد رساند که ضرب شست بزرگی در راه یک قهرمانی دیگر برای آبی و اناری ها خواهد بود.

بارسا فرصت زیادی برای خوشحالی از کسب پیروزی 1-2 برابر بران نروژ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ندارد و باید امروز ریال را شکست دهد تا در آستانه بازی برگشت برابر این تیم نروژی، خیالش از لالیگا را راحت کند. بازی ساده ای نیست و حریف، ریال مادرید است، اما بارسا رکورد عجیب 15 برد متوالی در همه رقابت ها برابر تیم مادریدی را دارد.

دو برد 5 گله اخیر در بازی رفت لالیگا و نیمه نهایی سوپرجام یک بار دیگر نشان داد که فاصله زیادی بین تیم زنان بارسا با تیم زنان ریال که البته سه سال بیشتر از زمان شکل گیری اش نمی گذرد، وجود دارد.

بارسا در این 15 بازی 67 گل به ریال زده و تنها هفت گل دریافت کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امشب بارسا تکلیف ریال و لالیگا را یکسره می کند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امشب بارسا تکلیف ریال و لالیگا را یکسره می کند"، کلیک کنید.