کشف ۴۰۰ بسته هروئین در بدن سوداگران مرگ

کشف ۴۰۰ بسته هروئین در بدن سوداگران مرگ

یوکسیت/اصفهان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ۴۰۰ بسته به وزن ۳ کیلو هروئین از معدۀ ۳ قاچاقچی در عملیات مأموران پلیس اصفهان کشف شد.

سرهنگ احمد نیکبخت امروز (شنبه‌ ۲۰مردادماه) به خبرنگار یوکسیت گفت: با هدف اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر از یک طرف و تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از سوی دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان اصفهان برخی اقدامات تخصصی و میدانی خود را آغاز کرده‌اند.

او افزود: همسو با همین اهداف و اقدامات، مأموران پلیس اصفهان هم‌زمان با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی استان اصفهان به ۳ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند. بنابراین، با هدف بررسی‌های دقیق‌تر، خودرو متوقف شد و افراد سرنشین نیز به مقر انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در ادامۀ این عملیات، مشخص شد که افراد مشکوک درواقع حاملان مواد مخدر به‌صورت بلعی هستند. در حال حاضر، برای هر کدام از متهمان پرونده تشکیل شده است و با هدف انجام دیگر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

پایان خبر یوکسیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۴۰۰ بسته هروئین در بدن سوداگران مرگ" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۴۰۰ بسته هروئین در بدن سوداگران مرگ"، کلیک کنید.