نقد و بررسی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera

بررسی تخصصی دوربین اکشن سبک زندگی Polaroid Cube

دوربین مکعبی دوربین اکشن سبک زندگی Polaroid Cube با سه ضلع 35 میلی متری، مجهز به آهنربای قوی است که می تواند آن را به هر سطح آهنی یا حتی به چندین دوربین متصل کند. همچنین می توانید آن را به پایه های مختلف متصل کنید. این دوربین مکعبی می تواند ویدیوهای Full HD 1080p ضبط کند و عکس های 6 مگاپیکسلی بگیرد. برای کمک بیشتر به ضبط ویدیوهای اکشن، این دوربین مجهز به لنز ثابت با میدان دید 124 درجه است.

برای اطمینان از محکم ماندن آن در هر شرایطی، بدنه آن به روکش لاستیکی ضد آب و ضد ضربه مجهز شده است. ضبط ویدیو بر روی کارت‌های حافظه microSDHC تا ظرفیت 32 گیگابایت انجام می‌شود، با گزینه شروع و توقف ضبط با فشار یک دکمه. باتری این دوربین می تواند 90 دقیقه فیلم Full HD ضبط کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera"، کلیک کنید.