نقد و بررسی GoPro HERO4 Black Action Camera

بررسی تخصصی دوربین اکشن سیاه GoPro HERO4

دوربین اکشن سیاه GoPro HERO4 با بررسی دوربین GoPro HERO4 که یک دوربین فیلمبرداری ورزشی محسوب می شود در اختیار شما هستیم. این دوربین با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه (4K30) به شما امکان می دهد فیلم های نقطه دید یا حتی دوربین را روی سه پایه قرار دهید و فیلم های بسیار خلاقانه ای ضبط کنید. علاوه بر ویدیوهای 4K، GoPro HERO4 ویدیوهای 2.7K با سرعت 60 فریم در ثانیه، FULL HD با سرعت 120 فریم در ثانیه برای تصاویر اسلوموشن با کیفیت بالا، WVGA (848 x 480) برای آپلود، و موارد دیگر. به‌علاوه، با حالت SuperView، دوربین فضای حسگر خود را افزایش می‌دهد تا زاویه دید فوق‌العاده‌ای برای ویدیوهای پرسپکتیو بهبودیافته به شما بدهد. قابلیت های این دوربین به فیلم برداری محدود نمی شود. GoPro HERO4 قادر به گرفتن عکس های 12 مگاپیکسلی برای ساخت فیلم های تایم لپس است.

دوربین اکشن سیاه GoPro HERO4

نظارت و کنترل از راه دور این دوربین از طریق اتصال بلوتوث و وای فای امکان پذیر است و به شما این امکان را می دهد تا با جفت شدن دوربین با تلفن همراه خود آن را کنترل کنید. همچنین یک پورت USB برای انتقال فایل، شارژ و اتصال میکروفون 3.5 میلی متری نیز وجود دارد. روکش استاندارد روی این دوربین با داشتن یک لایه اضافی از آن در برابر رطوبت محافظت می کند. این دوربین علاوه بر پایه های چسبی تخت و خمیده، با طیف وسیعی از پایه ها سازگار است.

دو برابر سرعت پردازنده در مقایسه با مدل HERO3+ Black

پردازنده بازطراحی شده این دوربین دو برابر سریعتر از مدل HERO +3 Black است. این دوربین می تواند ویدیوهای 4K30 و همچنین 2.7K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، فول اچ دی اسلوموشن با سرعت 120 فریم بر ثانیه و اسلوموشن HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه ضبط کند.

نکته: مطمئن شوید که سخت افزار دوربین شما به روز است تا از این نرخ فریم استفاده کنید.

فیلم های تایم لپس

این حالت علاوه بر دوختن عکس‌های JPEG به یکدیگر، به‌طور خودکار ویدیوهای تایم لپسی را ایجاد می‌کند که به طور منظم گرفته شده‌اند. این حالت می تواند به طور انحصاری با وضوح 4K و 2.7K با وضوح 3:4 فیلمبرداری کند.

بلوتوث داخلی و وای فای

با استفاده از بلوتوث و وای فای و اپلیکیشن GoPro می توانید ویدیوهای خود را با دوستان خود در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

نرم افزار استودیو و اپلیکیشن GoPro

تجربه GoPro خود را با برنامه رایگان GoPro و نرم افزار Studio گسترش دهید. برنامه GoPro به شما امکان می دهد دوربین را کنترل کنید، نظرات خود را به اشتراک بگذارید و بهترین ویدیوها را در کانال GoPro با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود تماشا کنید. از GoPro Studio برای ایجاد ویدیوهایی به سبک GoPro و به اشتراک گذاری آنها با جهان استفاده کنید.

عکاسی دنباله دار (تا 30 ثانیه)

دکمه شاتر را فشار دهید تا یک عکس متوالی بگیرید و سپس دکمه شاتر به جای خود باز می گردد.

عکاسی در شب و عکاسی در شب

برای استفاده در ویدیوهای تایم لپس در فواصل زمانی تعریف شده توسط کاربر عکس بگیرید. این حالت برای زمان نوردهی تا 30 ثانیه در هر عکس، چه در حالت تایم لپس یا در حالت عکاسی معمولی، که برای عکاسی در شب ایده آل است، امکان پذیر است.

SuperView

طراحی لنز فوق عریض به گونه ای است که به ویدیوهای شما حالت پرسپکتیو فیلم می دهد زیرا تقریباً هر اتفاقی را که در جلوی لنز می افتد ثبت می کند. تنظیمات SuperView به شرح زیر است:

4K SuperView: 3840 x 2160

2.7K SuperView: 2704 x 1520

1080p SuperView: 1920 x 1080

720p SuperView: 1280 x 720

Protune برای عکس و ویدیو

Protune پتانسیل کامل دوربین را آزاد می‌کند و ویدیوهای حرفه‌ای بهینه‌سازی شده را با حداقل فشرده‌سازی با کنترل دستی هم برای عکس‌ها و هم برای فیلم‌برداری ارائه می‌دهد. با سفارشی کردن تنظیمات رنگ، ISO، تعادل رنگ سفید و نوردهی، خلاقیت خود را نشان دهید. Protune در تمام رزولوشن‌ها برای همه عکس‌ها و ویدیوها موجود است.

برچسب HiLight

این برچسب به شما امکان می دهد لحظات کلیدی را در حین ضبط علامت گذاری کنید تا بتوانید به راحتی کلیپ مورد علاقه خود را هنگام پخش، ویرایش یا اشتراک گذاری در برنامه GoPro یا GoPro Studio پیدا کنید. فقط دکمه اختصاصی را فشار دهید یا از برنامه GoPro برای اشاره به قسمت های مردانه نظر استفاده کنید.

QuikCapture

این حالت GoPro را به یک دوربین تک دکمه ای تبدیل می کند، شما دوربین را روشن می کنید و به طور خودکار شروع به ضبط می کند. برای ضبط ویدیو یک بار فشار دهید و برای عکس های تایم لپس دکمه را به مدت دو ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

میدان دید FOV قابل انتخاب

سه تنظیمات فوق عریض، متوسط ​​و باریک در این دوربین موجود است. این به شما این امکان را می دهد که پرسپکتیو سوژه خود را انتخاب کنید و از آن در زاویه باز، متوسط ​​یا نزدیک عکس بگیرید.

ضبط صدا

در این دوربین یک میکروفون تعبیه شده است و همچنین می توانید صداها را با آداپتور میکروفون 3.5 میلی متری ضبط کنید. ADC (مبدل آنالوگ به دیجیتال) ج HERO 4 Black دوربین را با طیف وسیع تری از میکروفون های حرفه ای سازگار می کند.

دکمه مخصوص تنظیمات

این دکمه امکان دسترسی مستقیم به تنظیمات دوربین را فراهم می کند. علاوه بر این، این منو از مدل HERO +3 برای سهولت در مسیریابی مجدد طراحی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی GoPro HERO4 Black Action Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی GoPro HERO4 Black Action Camera"، کلیک کنید.