نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون SMOOTH Q2 برای گوشی موبایل

بررسی تخصصی گیمبال Xion SMOOTH Q2 برای گوشی های موبایل

تثبیت کننده صاف Q2، به اندازه جیب شما

ZHIYUN راهی برای به حداقل رساندن تداخل در عملکرد شما پیدا کرده است. این شرکت با دقت تمام جزئیات را در نظر گرفته است تا زیبایی و سادگی را برای فیلمسازان در هر سطحی به ارمغان بیاورد. گیمبال Smooth Q2 بسیار جمع و جور است و عملکرد فوق العاده ای دارد.

بسیار کوچک، بسیار قدرتمند

برخلاف سایر گیمبال های موجود در بازار، این مدل از نظر اندازه بسیار کوچک است. Smooth Q2 با طول تنها 204 میلی متر تقریباً معادل یک عینک آفتابی است که می توانید در کیف خود جای دهید. بدنه مینیاتوری با ساختار آلومینیومی برای حداکثر دوام ساخته شده است. دسته گیمبال با سیلیکون نرم پوشیده شده است و به راحتی در دست شما قرار می گیرد.

عملکرد عالی، اما ساده

با یک دکمه بین حالت های مختلف جابجا شوید. Smooth Q2 حالت های Follow، Locking و Pan Following، Vortex را ارائه می دهد که به فیلمسازان آزادی ایجاد 360 عکس در هر اندازه را می دهد. حالت POV جدید اضافه شده امکان حرکت همزمان 360 درجه در سه محور را فراهم می کند و جلوه ای فراگیر به فیلم می دهد.

ضبط، پخش، ذخیره

Smooth Q2 را از جیب خود بیرون بیاورید و برای ضبط آماده شوید. با آزادی عمل این مدل جدید از لحظات فوق العاده و خاص لذت ببرید.

خیلی راحت تصاویر سریع بگیرید

استابلایزر Smooth Q2 به شما امکان می دهد دوربین های گوشی iOS و Android خود را برای گرفتن عکس و فیلم کنترل کنید و به شما امکان می دهد تا به سرعت عکس بگیرید تا لحظات را ثبت کنید.

باز و بسته شدن آسان و تنظیم سریع

ZHIYUN برای جمع و جور کردن این مدل به تمام جزئیات توجه کرد، این شرکت سعی کرد این گیمبال را کاربر پسند کند. طراحی خلاقانه قفل و گیره گوشی به شما این امکان را می دهد که گوشی هوشمند را در چند ثانیه از دسته آن متصل یا جدا کنید. لازم به ذکر است که این گیمبال حداکثر وزن 260 گرم را پشتیبانی می کند.

حالت پرتره جدید برای پخش زنده

الگوریتم نسل جدید Smooth Q2 به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت وارد حالت جدید پرتره شوید و پخش زنده را شروع کنید!

شارژ کافی برای کل روز

Smooth Q2 از یک سیستم باتری قدرتمند تغذیه می کند که عمر باتری این مدل قابل شارژ است و تا 17 ساعت آماده استفاده است. علاوه بر این، مدل جدید دارای پورت micro USB است که آن را با پاوربانک های مختلف سازگار می کند.

گیمبال کوچک است، اما همه کارها را انجام می دهد

هنر خود را با گیمبال Smooth Q2 نشان دهید. ویژگی هایی مانند Timelapse، Object Tracking و Panorama و موارد دیگر را تجربه کنید. با سهولت استفاده

با ZY Play و Lightollector بیشتر سرگرم شوید

ویژگی های پیشرفته تر را می توان به راحتی با ZY Play انجام داد. در Lightollector آموزش ها، مهارت ها، ویدیوها را جستجو کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون SMOOTH Q2 برای گوشی موبایل" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون SMOOTH Q2 برای گوشی موبایل"، کلیک کنید.