نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE 2S

بررسی تخصصی تثبیت کننده گیمبال Zhiyun-Tech CRANE 2S

بررسی Zhiyun-Tech CRANE 2S

برای پشتیبانی از یک فرآیند مشترک، CRANE 2S نقاط نصب ویژه ای را برای اتصال فرستنده اختیاری Zhiyun-Tech TransMount ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید که برای پشتیبانی از تقاضای روزافزون برای محتوای رسانه‌های اجتماعی یکپارچه شده است، یک پایه عمودی با انتشار سریع است که به شما امکان می‌دهد دوربین خود را به صورت عمودی قرار دهید. همچنین از یک سیستم جدید FlexMount برای نصب دوربین شما به روش استاندارد استفاده می کند. این فناوری فرآیند نصب را ساده می کند و در عین حال مکانیزم ایمنی دوگانه را برای دوربین شما فراهم می کند. مکانیسم قفل چرخشی برای تعادل دوربین نیز با طراحی قفل دو فاز بهبود یافته است. مکانیسم قفل محور بیشتر تضمین می کند که اجزای گیمبال در طول سفر یا ذخیره سازی حرکت نمی کنند.

دسته گیمبال از فیبر کربن ساخته شده است تا گیمبال در دست شما سبک تر باشد. چرخ دستی تعبیه شده در کناره دستگیره بهبود یافته است تا در هنگام رانندگی موتور لنز اختیاری که به صورت جداگانه فروخته می شود، تاخیر بسیار کم ایجاد کند، بنابراین می توانید تنظیمات را با دقت بیشتری انجام دهید. (هنگام استفاده از موتورهای فوکوس و زوم، می توانید چرخ دستی را طوری تنظیم کنید که انتخاب شما یکی یا دیگری را کنترل کند). برای کنترل بیشتر به عنوان پایه یا به عنوان یک پسوند که می توان با دست دیگر نگه داشت.

با استفاده از برنامه iOS/Android همراه، عملکردهای سینمایی پیشرفته مانند پانوراما، تایم لپس، انتقال حرکت و تایم لپس با نوردهی طولانی را می توان برای دستیابی به نتایج خلاقانه انجام داد. بسیاری از پارامترهای گیمبال را می توان از طریق برنامه تنظیم کرد، در حالی که بسیاری از حالت ها و پارامترهای کلیدی را می توان مستقیماً از صفحه نمایش 0.96 اینچی OLED دقیقاً بالای دسته مشاهده کرد.

CRANE 2S همچنین از انواع لوازم جانبی انحصاری Zhiyun-Tech TransMount از جمله موتورهای سروو پشتیبانی می کند. صفحه آزادسازی سریع همراه با گیمبال با بسیاری از سرهای سه پایه معمولی سازگار است، بنابراین می توانید دوربین را بین گیمبال و سه پایه، لغزنده و سایر پایه های دوربین حرکت دهید. همچنین شامل کنترل لنز و چندین کابل کنترل دوربین برای اطمینان از گردش کار کامل است. CRANE 2S تا 12 ساعت با سه باتری همراه که با یک شارژر سه گانه قابل شارژ هستند کار می کند.

ویژگی های کلیدی

  • الگوریتم Instune نهم با پاسخ محوری بالا
  • پشتیبانی از دوربین های بزرگ مانند Blackmagic Pocket 6K، Panasonic S1H و Canon EOS 1DX Mark II
  • شش حالت: حالت های Pan، Lock، Track، Full POV، Swirl و Go
  • نقاط اتصال ویژه برای فرستنده اختیاری Zhiyun-Tech TransMount
  • سیستم نصب دوربین FlexMount با مکانیزم ایمنی دوگانه
  • پایه دوربین عمودی با رهاسازی سریع
  • صفحه آزاد سریع سازگار با بسیاری از سرهای سه پایه و لغزنده
  • مکانیسم قفل محور دو فاز برای تعادل دوربین و ذخیره سازی / سفر
    دسته فیبر کربن
  • عملکرد چرخ دستی با تاخیر کم در هنگام استفاده با موتورهای لنز اضافی
  • تا 12 ساعت کارکرد با سه باتری قابل تعویض شامل
  • حرکت پانوراما 360 درجه
  • صفحه نمایش 0.96 اینچی OLED
  • پانوراما، تایم لپس، موشن لپس و فاصله زمانی نوردهی طولانی از طریق اپلیکیشن موبایل iOS/Android
  • 1/4 اینچ – 20 نخ در پایین

CRANE 2S افسانه ادامه دارد

سری کرین 2 که به عنوان مظهر گیمبال های دستی 3 محوره برای فیلمسازان حرفه ای شناخته می شود، مفتخر است که جدیدترین شاهکاری را که شاهد روزها و شب های سخت تیم تحقیق و توسعه ZHIYUN بوده است – CRANE 2S به شما ارائه دهد. CRANE 2S با ظرفیت بارگذاری بالا و طراحی ماژولار خود، قصد دارد عملکرد قابل اعتماد و عالی را حتی در چالش برانگیزترین محیط ها ارائه دهد.

ساخته شده به کمال

برای پاسخگویی به نیازهای مشاغل مختلف، فیلمبرداران باید دائماً بین دوربین های مختلف جابجا شوند و CRANE 2S آماده مقابله با این چالش است. CRANE 2S که از نظر الگوریتم های کنترل موتور و قدرت موتور بسیار بهینه شده است، دوربین های بزرگی مانند BMPCC 6K، Panasonic S1H، Canon EOS 1DX Mark II، Nikon D850 را به راحتی کنترل می کند. علاوه بر این می توانید لوازم جانبی متعددی را روی آن نصب کنید.

توجه: لطفاً لیست دوربین های سازگار را برای دوربین ها و لنزهای سازگار مشاهده کنید.

کارایی در محل مهم است

برای اطمینان از اینکه حتی یک عکس مشخص را از دست ندهید، CRANE 2S دارای سیستم کاملاً جدید FlexMount است که فرآیند نصب را بسیار ساده می کند و در عین حال دوربین شما را با مکانیزم ایمنی دوگانه ارائه می دهد. حتی می توانید سفتی قفل ایمنی را تنظیم کنید. متناسب با نیازهای خاص شما

تیراندازی عمودی آسان

با توجه به افزایش ترافیک موبایل، می توان پیش بینی کرد که فیلمبرداران درخواست های بیشتری برای کار محتوای عمودی دریافت کنند. CRANE 2S به صورت استاندارد دارای پایه عمودی با باز شدن سریع و دستگیره ایمنی برای عکسبرداری عمودی با کیفیت بالا است.
توجه: هنگام عکاسی عمودی برای جلوگیری از خم شدن لنز، به یک تکیه گاه لنز نیاز است. در صورت نیاز به نصب دوربین عقب، صفحه آزادسازی سریع باید با دو پیچ ارائه شده سفت شود.

برای امکانات نامحدود گسترش دهید

CRANE 2S که برای کار تیمی بسیار کارآمد طراحی شده است به یک اسلات اختصاصی برای نصب یک فرستنده انتقال تصویر مجهز شده است.

چندین نقطه نصب روی گیمبال برای انطباق خلاقانه موجود است: یک سوراخ پیچ 1/4 اینچی در پشت صفحه با باز شدن سریع برای حرکت دوربین بین دستگاه‌های مختلف مانند لغزنده و سه‌پایه. دو سوراخ پیچ دنده 1/4 اینچی و یک سوراخ پیچ 3/8 اینچی.

کنترل دقیق فوکوس دیجیتال و مکانیکی

کنترل دیجیتال فوکوس

CRANE 2S از کنترل فوکوس دیجیتال از طریق چرخ فوکوس گیمبال داخلی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، کاهش چرخش چرخ فوکوس برای بهبود حافظه عضلانی فیلمبرداران برای تمرکز بهبود یافته است.

توجه: کنترل فوکوس دیجیتال فقط برای دوربین ها و لنزهای سازگار در دسترس است. لطفاً لیست دوربین های سازگار را برای دوربین ها و لنزهای سازگار مشاهده کنید.

کنترل مکانیکی فوکوس

CRANE 2S نه تنها در عملکرد شارژ، بلکه با قابلیت کنترل فوکوس درجه فیلم خود، مرزها را جابجا می کند. با چرخ فوکوس داخلی و موتورهای فوکوس بهبودیافته که تاخیر بسیار کم و دقت بالایی دارند، هرگز یک عکس تعیین کننده را از دست نخواهید داد.

توجه: لطفاً برای سازگاری لنزهای خاص به لیست سازگاری دوربین مراجعه کنید و هنگام نصب با دو موتور فوکوس، در منوی گیمبال تنظیم کنید که کدام موتور فوکوس باید چرخ فوکوس را به حرکت درآورد. موتورهای فوکوس نیز باید خریداری شوند.

در تمام طول مسیر متمرکز بمانید

همراه با سیستم انتقال تصویر TransMount، فوکوس‌کننده‌ها می‌توانند همزمان با مشاهده مستقیم تصاویر، فوکوس و زوم کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند پارامترها و حالت های گیمبال را در صورت نیاز تغییر دهند.

یک صفحه نمایش بزرگتر برای افزایش بهره وری شما

صفحه نمایش 0.96 اینچی OLED جدید نمای بزرگتری ارائه می دهد. با آن می توانید کل منو را در چند ثانیه مرور کنید و به سرعت بین حالت های مختلف جابجا شوید.

Axis Lock Mechanism 2.0

مکانیسم قفل ارتقا یافته 2.0 از طراحی قفل دو فازی استفاده می کند که چرخش گیمبال را در طول سفر یا ذخیره سازی فراهم می کند.

حداکثر ظرفیت بار، حداقل وزن

برای افزایش عملکرد CRANE 2S به عنوان یک اسب کار قابل اعتماد و محکم، دسته از فیبر کربن ساخته شده است که فشار فیزیکی را بر روی فیلمبرداران کاهش می دهد بدون اینکه به ظرفیت حمل بار گیمبال آسیبی وارد شود.

باتری های قابل تعویض برای حداکثر زمان کار

CRANE 2S مجهز به 3 باتری لیتیوم یون 18650 قابل تعویض است که به مدت 12 ساعت کار می کنند. برای کارهای وقت گیر، فیلمبرداران به راحتی می توانند زمان اجرا گیمبال را با باتری های یدکی افزایش دهند.

باتری‌های لیتیوم یون قابل تعویض 3X18650، انرژی کار شما را به مدت 12 ساعت در طول روز تامین می‌کند.

به جنبش نرم کره سلام کنید

شش حالت گیمبال، از پایه تا پیشرفته، همه به راحتی در CRANE 2S در دسترس هستند:

  • دنبال کردن پان
  • قفل
  • دنبال کردن
  • محدوده کامل POV
  • گردباد
  • حالت برو

محدوده کامل POV

گردباد

حالت برو

بیشتر از Timelapse

عملکردهای پیشرفته سینمایی مانند پانوراما، تایم لپس، موشن لپس و تایم لپس با نوردهی طولانی را می توان به راحتی با کرین 2 اس به دست آورد.

پانوراما

تایم لپس

موشن لپس

تایم لپس نوردهی طولانی

با CRANE 2S PRO همه کاره را دریافت کنید

بسته CRANE 2S PRO با ترکیبی از لوازم جانبی TransMount ارائه می شود. ایجاد یک راه حل جهانی که سناریوها و شیوه های مختلف تیراندازی را تسهیل و سازگار می کند.

جعبه ابزار محاسباتی آماده برای استفاده

با اکوسیستم Transmount ZHIYUN، از گرفتن راحت، ردیابی فوکوس گرفته تا انتقال تصویر، مطمئناً در هر زمان، چه کار انفرادی یا گروهی، مفید خواهید بود.

موتور کنترل فوکوس/زوم TransMount 2.0

افزایش هم افزایی تیم با نسل دوم. یک فرستنده تصویر برای نظارت راحت و کنترل حرکت که به کارآمدتر شدن فیلم ها کمک می کند.

فرستنده TRANSMONT 2.0

تمرکز روی سوژه در داستان گویی ضروری است، این ابزار کوچک دقت و کارایی را هنگام عکاسی در حال حرکت تضمین می کند.

ماژول توسعه TRANSMONT CRANE 2S DUALCAM

همزمان عکس های کلوزآپ و زاویه باز بگیرید. چرا آن را دو بار انجام دهید در حالی که می توانید آن را یک بار انجام دهید.

نگهدارنده گوشی TRANSMONT گیره دار

تلفن هوشمند خود را ایمن و ایمن نگه دارید و بهترین زاویه را برای مشاهده فیلم خود انتخاب کنید.

TRANSMONT CRANE 2S SLING GRIP

دسته زنجیری CRANE 2S انتقال آسان از حالت قائم به قلاب دستی را ارائه می‌کند، به علاوه سوراخ‌های رزوه‌دار فراوانی برای گسترش سیستم شما.

TRANSMONT MINI DUAL GRIP Lite

این مینی دسته دوتایی فشار را کاهش می دهد و در واقع زندگی را آسان تر می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE 2S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون کرین Zhiyun-Tech CRANE 2S"، کلیک کنید.