نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون کرین پلاس Zhiyun-Tech Crane Plus

بررسی تخصصی تثبیت کننده جرثقیل پلاس Zhiyun-Tech

ظرفیت بار

به لطف سیستم الگوریتمی قدرتمند نسل ششم، جیمبال تثبیت کننده جرثقیل پلاس Zhiyun-Tech از تمامی دوربین های DSLR و بدون آینه تا وزن 2.5 کیلوگرم پشتیبانی می کند. با کرین پلاس می توان برای همیشه با دوربین های DSLR سنگین و بدون آینه استفاده کرد.

عملکرد حافظه حرکت

با ویژگی Motion Memory کرین پلاس، می توانید تنظیمات و حرکات دوربین خود را برای استفاده در عکس بعدی ذخیره کنید. با حافظه حرکتی، می توانید کل مدت زمان، تعداد عکس ها، زمان و موارد دیگر را ضبط کنید! این ویژگی به عنوان یک دستیار دوربین عمل می کند، شما می توانید تمام حرکات ضبط شده را بارها و بارها با یک دکمه تکرار کنید.

حالت POV

ویژگی جدید اضافه شده به کرین پلاس حالت POV است. با این حالت، دوربین شما و کرین پلاس می توانند با همگام سازی 45 درجه به راست یا چپ حرکت کنند. با 3 حالت مختلف POV، می توانید سطح را کنترل کنید و آزادانه عکس بگیرید.

ردیابی هوشمند اشیا

کرین پلاس می تواند اشیایی را که از طریق اپلیکیشن موبایل مشخص می کنید ردیابی کند. اگر می خواهید یک شی را با برنامه ردیابی کنید، آن را انتخاب کنید تا کرین پلاس آن را برای شما ردیابی کند.

عکاسی زمان

عکس های تایم لپس در حال حاضر بسیار محبوب هستند. کرین پلاس توانایی گرفتن Timelapse را دارد. چراغ های شهر، ترافیک روان یا ستاره ها به راحتی با کرین پلاس ثبت می شوند.

طراحی

برای اینکه کرین پلاس با دوربین هماهنگ باشد، کابل کنترل دوربین نیز در جعبه موجود است. با کمک این کابل، گرفتن عکس و فیلم با استفاده از کلیدهای روی دسته برای شما آسان می شود. برنامه Zhiyun Play همچنین به شما امکان می دهد تنظیماتی مانند تایم لپس، پانوراما و تنظیمات موتور را سفارشی کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون کرین پلاس Zhiyun-Tech Crane Plus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال لرزشگیر ژیون کرین پلاس Zhiyun-Tech Crane Plus"، کلیک کنید.