نقد و بررسی گیمبال دوربین Zhiyun-Tech WEEBILL-2

بررسی تخصصی دوربین گیمبال Zhiyun-Tech WEEBILL-2

حرکت کنید و متفاوت ببینید

معرفی تثبیت کننده واکنش سریع، صفحه نمایش لمسی کاملاً جدید و منطق عملکرد پیشرفته. WEEBILL 2 – تثبیت کننده با ساختار کلاسیک، تراشه قدرتمند Infineon، الگوریتم ارتقا یافته و تجربه انتقال تصویر جدید، سعی در ایجاد تجربه بهتر برای کاربران هنگام ساخت فیلم دارد.

ساخت و ساز محکم منحصر به فرد

WEEBILL 2 خطوط خوش ساخت را با ساختار هنری ترکیب می کند تا تثبیت کننده جدید را زنده کند. صفحه نمایش لمسی با چرخش خلاقانه برای آسان کردن هر عملکرد و عملیات. طراحی طراحی

طراحی کلاسیک و صرفه جویی در مصرف انرژی

با ساختار کلاسیک و طراحی دسته زنجیره ای سری WEEBILL، حالت صرفه جویی در تلاش زنجیره بدون افزودن مواد افزودنی و تغییر ساختار در دسترس است. تغییر حالت آسان است و هنگام عکاسی در زوایای پایین عالی عمل می کند.

تراشه قدرتمند با تثبیت دینامیک
دو سنسور فیلتر را برش دهید

معرفی سنسور دو فیلتری انقلابی Infineon Interrupt Vector Divider در WEEBILL 2. این سنسور وقفه های پیچیده را تجزیه و تحلیل می کند، با الگوریتم اصلی خود پایداری را بهبود می بخشد و دقیقاً هر چرخش میکرو را جبران می کند، همچنین مسیر صاف تر و پاسخ سریع تر برای تثبیت کننده را جبران می کند.

صفحه نمایش لمسی تمام رنگی 2.88 اینچی

عملکردهای چندگانه و نظارت تصویری چند لمسی، صفحه نمایش لمسی یکپارچه 2.88 اینچی با طراحی جمع شونده و پاپ آپ. تنها با چند ضربه، پارامترها را در تمام زوایای عکاسی تنظیم و نظارت کنید.

طراحی UI کاملاً جدید، برای تنظیم پارامترها و سایر تنظیمات در هر زمان ضربه بزنید. با TransMount Transmission Transmitter (AI) برای نظارت و انتقال تصویر با کیفیت بالا استفاده کنید.

Timelapse & Motionlapse – تنظیم کنید و آن را از طریق صفحه لمسی بدون استفاده از برنامه انجام دهید.

صفحه نمایش بزرگتر برای دید وسیع با کیفیت بالا و کنترل آسان تر. فعال کردن SmartFollow ساده تر شده است.

سازگاری انعطاف پذیر

ساختار قوی با گشتاور و عملکرد موتور بهبود یافته. سازگار با لنزهای بدون آینه و DSLR. پشتیبانی از لوازم جانبی حرفه ای سازگار با دوربین های DSLR و بدون آینه. لیست دوربین های سازگار را برای جزئیات بررسی کنید

چرخ کنترل فوکوس جهانی

چرخ فوکوس از تنظیمات محور چرخش، دیافراگم، ISO، فوکوس متوالی الکترونیکی/مکانیکی و زوم پشتیبانی می کند.

ببین زمان چطور میگذره

پانوراما، تایم لپس، هایپرلپس و هایپرلپس نوردهی طولانی

خلاقیت را تجربه کنید

حالت گرداب
حالت پرتره تک لمسی
حالت برو
  • WEEBILL 2 + سیستم انتقال تصویر
  • برای تصویر بهتر مرور کنید
  • انتقال و کنترل پیشرفته
  • گیرنده تصویر TransMount (AI)

اختصاص داده شده به WEEBILL 2، رضایت از انتقال تصویر، نظارت، تنظیم پارامتر و کنترل از راه دور.

  • فاصله انتقال / 100 متر
  • خروجی با کیفیت بالا / 1080P
  • نرخ فریم / 60 فریم در ثانیه
  • تاخیر زمانی / 60 میلی ثانیه

ساده و یکپارچه

کنترلر بصری ZHIYUN MasterEye VC100

یکپارچه سازی مانیتور، انتقال تصویر بی سیم و کنترل از راه دور. حمل آسان با کارایی بالا. دسته سیلیکونی سازگار با پوست با طراحی مدولار ارگونومیک و انعطاف پذیر. بسیار کارآمد بدون اتصال کابلی پیچیده.

  • صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی FHD 1920×1080
  • تراکم پیکسل 400PPI
  • نسبت کنتراست 1200:1
  • حداکثر روشنایی 1000 نیت

نظارت بر کار تیمی

با iPad و گوشی های هوشمند کار می کند. اپراتور، کارگردان و اپراتور موتور فوکوس/زوم می‌توانند فیلم را به طور همزمان زیر نظر داشته باشند و در کار گروهی مؤثرتری شرکت کنند.

تنظیم سریع پارامترهای دوربین

کنترل از راه دور دیافراگم دوربین، شاتر، ISO، نوردهی، تعادل رنگ سفید.

کنترل دقیق فوکوس/زوم

همراه با موتور کنترل فوکوس/زوم برای تنظیم فوکوس یا فاصله کانونی از راه دور. پشتیبانی از تنظیم حساسیت کنترل فوکوس سفارشی در سه سطح: کم/متوسط/بالا.

کنترل سنسور حرکت

برای ضبط ویدیویی با کیفیت بالا، کنترل سنسور حرکت را امتحان کنید. صفحه نمایش لمسی برای تغییر حالت های تثبیت و تغییر موقعیت.

باتری

WEEBILL 2 از مشخصات برق USB پشتیبانی می کند. مدت زمان شارژ فقط 1.6 ساعت و حداکثر زمان کار می تواند تا 9 ساعت باشد. تثبیت کننده همچنان می تواند در حین شارژ کار کند.

تجهیزات جانبی

کیسه حمل انحصاری WEEBILL 2 با دو لایه و محفظه های متعدد برای نگهداری قطعات دستگاه و مراقبت از تثبیت کننده. دسته زنجیر WEEBILL 2 تجربه بهتری در نگهداری را فراهم می کند. با TransMount Focus/Zoom Control Motor 2.0 و TransMount Transmission Video Transmitter (AI) تولید ویدیوی خود را به سطح بعدی ببرید.

دستگیره دسته زنجیر WEEBILL 2 TransMount

کنترلر بصری ZHIYUN MasterEye VC100

TransMount Focus/Zom Control Motor 2.0

گیرنده تصویر TransMount (AI)

سه پایه دستی WEEBILL 2 TransMount

کیف حمل TransMount

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال دوربین Zhiyun-Tech WEEBILL-2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال دوربین Zhiyun-Tech WEEBILL-2"، کلیک کنید.