نقد و بررسی گیمبال دستی ژیون ویبیل 3 اس WEEBILL-3 S با چراغ LED داخلی

بررسی تخصصی گیمبال دستی WEEBILL-3 S با چراغ LED داخلی

گیمبال دستی WEEBILL-3 S Zhiyun با کنترل شاتر بی سیم، نور پرکننده بهبودیافته و حالت Sling 2.5، بر اساس ویژگی های مدل قبلی خود ساخته شده است تا گیمبالی با کارایی بالا برای عکاسی نوری و موبایل بعدی شما باشد. ساختار بهینه قلاب و نور پرکننده یکپارچه، طراحی گیمبال را برای دستیابی به یک فاکتور فرم سبک وزن و فشرده ساده می کند. تنظیمات خود را با صفحه نمایش لمسی 0.96 اینچی مشاهده کنید، شاتر دوربین خود را از طریق بلوتوث 50 کنترل کنید و حالت ها یا پارامترها را با استفاده از دکمه های مختلف تغییر دهید.

طراحی بهینه بند

حالت Sling 2.5 با قابلیت کج کردن به چپ، راست و تنظیم مرکز ثقل دسته گیمبال، عکاسی در زوایای کم را آسان‌تر می‌کند.

با اتصال دسته قابل تنظیم (فروش جداگانه) می توان در حالت تسمه یا در حالت دو دستی با تنظیم گریپ مطابق با گیمبال عکاسی کرد.

یک تکیه گاه مچ دست (فروش جداگانه) با یک دسته تنظیم خوب، راحتی بیشتری را فراهم می کند.

یک نخ 1/4-20 اینچ در پایین گیمبال از پایه سه پایه همراه پشتیبانی می کند.

موتور قدرتمند برای حرکت نرم

الگوریتم تثبیت نسل دهم بهینه شده کیفیت حرکت را بهبود می بخشد و در عین حال دستگاه را کوچک و سبک نگه می دارد. موتورها 310 درجه کنترل شیب، 360 درجه چرخش افقی و 340 درجه چرخش محوری را ارائه می دهند.

سیستم آزادسازی سریع بهبود یافته با سوئیچ چرخش افقی/عمودی

صفحه آزادسازی سریع دوربین دارای یک سوئیچ چرخشی بصری برای جابجایی بین حالت افقی/عمودی با دوربین متصل است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به راحتی برای پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، از ویدیوهای وبلاگ گرفته تا TikTok، به صورت افقی و عمودی عکس بگیرید.

چراغ پرکننده داخلی

  • حداکثر روشنایی 1000 لوکس
  • دمای رنگ قابل تنظیم از 2600 تا 5500 کلوین
  • شاخص CRI برابر با 90 برای تولید مثل رنگ طبیعی است

کنترل بی سیم

فناوری بلوتوث 5.0 به شما این امکان را می دهد که شاتر دوربین را به صورت بی سیم از طریق دکمه های تعبیه شده روی گیمبال کنترل کنید. همچنین می توانید با اتصال یکی از کابل های کنترل کانن، سونی یا پاناسونیک (فروش جداگانه) استابلایزر و دوربین را به طور همزمان کنترل کنید.

با استفاده از قابلیت Wi-Fi 2.4 گیگاهرتزی گیمبال به برنامه گوشی هوشمند ZY Play متصل شوید.

کنترل لمسی

صفحه نمایش لمسی به شما امکان می دهد با استفاده از چوب پرواز بین حالت های مختلف عکسبرداری جابجا شوید. دکمه ماشه را برای دسترسی سریعتر به حالت دلخواه خود سفارشی کنید. همچنین می توانید چرخ کنترل را برای تنظیم پارامترهای خاص دوربین، حرکت گیمبال، فوکوس یا زوم سفارشی کنید.

این گیمبال با سیستم های انتقال تصویر TransMount برای نظارت تصویر و کنترل بی سیم سازگار است.

عمر باتری طولانی

دو باتری داخلی 2600 میلی آمپر ساعتی گیمبال WEEBILL-3 را تا 11.5 ساعت روشن می کند. یک پورت USB-C از شارژ فوری 5 ولت 1 آمپر برای دوربین شما و همچنین فناوری شارژ سریع PD برای گیمبال شما پشتیبانی می کند که می تواند دستگاه را تنها در دو ساعت به طور کامل شارژ کند.

برای لیست کامل دوربین های سازگار، لطفاً به آخرین اطلاعات سازگاری در صفحه وب سایت Zhiyun-Tech یا فایل PDF مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیمبال دستی ژیون ویبیل 3 اس WEEBILL-3 S با چراغ LED داخلی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیمبال دستی ژیون ویبیل 3 اس WEEBILL-3 S با چراغ LED داخلی"، کلیک کنید.