نقد و بررسی کیت بلاگری رُد RODE Vlogger Kit Universal Microphone

بررسی تخصصی میکروفون جهانی کیت RODE Vlogger

کیت vlogging RODE VLOGVMICRO

کیت RØDE Vlogger: راه حل کامل عکاسی از گوشی های هوشمند

شما باید از انبوه وبلاگ‌ها، پخش‌های زنده، ویدیوهای یوتیوب و پست‌های رسانه‌های اجتماعی متمایز شوید، و می‌توانید به راحتی این کار را با Rode Universal Vlogger Kit انجام دهید. پکیج کاملی که برای ضبط آسان و باکیفیت صدا و تصویر برای هر گوشی هوشمندی با پورت 3.5 میلی متری طراحی شده است.

این بسته شامل میکروفون فوق فشرده Rode VideoMicro است که در دوربین تعبیه شده است، به همراه یک نور داخل دوربین با پخش کننده و هشت فیلتر رنگی. همچنین دارای سه پایه، پایه گوشی و لوازم جانبی لازم برای کارکرد آن است، مانند پایه ضد لرزش، بادگیر مودار و تمامی کابل های لازم. خود میکروفون برای تولیدکنندگان محتوا که نمی‌توانند با تنظیمات پیچیده وقت خود را هدر دهند، عالی است. با کیت Universal Vlogger، می توانید گوشی هوشمند خود را به یک سیستم تولید قابل حمل و راحت تبدیل کنید که کیفیت صدا و تصویر شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

Vlogger Universal Kit: همه چیزهایی که برای ضبط ویدیو و صدا با کیفیت بالا با گوشی هوشمند خود نیاز دارید

کیت همه کاره vlogger تمام ابزارهایی را که برای ضبط ویدیو و صدا با کیفیت بالا با گوشی هوشمند خود نیاز دارید را در یک بسته کامل و فشرده ارائه می دهد. با استفاده از این کیت می توانید وبلاگ، استوری اینستاگرام، لایو فیس بوک، ویدیوی یوتیوب یا ویدیوی پشت صحنه خود را به بهترین شکل ممکن ضبط کنید و محتوای جذاب و حرفه ای را به مخاطبان خود ارائه دهید.

محتویات کیت:

  • میکروفون شاتگان VideoMicro: برای ضبط صدای شفاف
  • نور MicroLED روی دوربین: برای نور مناسب در هر شرایطی
  • سه پایه جمع و جور: برای پایداری تصویر هنگام عکاسی
  • نگهدارنده تلفن SmartGrip: برای نصب ایمن گوشی هوشمند شما
  • کابل های اتصال: برای اتصال میکروفون، روشنایی و گوشی هوشمند
  • لوازم جانبی: مانند بادگیر، دیفیوزر و فیلترهای رنگی

روش راه اندازی

کیت RODE Vlogger را از جعبه خارج کنید و همه چیز را در یک بسته دارید، تنها چیزی که باید بردارید یک گوشی هوشمند است که بخشی جدایی ناپذیر از زندگی امروزی است و یک ایده برای فیلمبرداری که هنر ایده شماست. . در چند مرحله آسان، شما آماده تیراندازی خواهید بود.

  • پایه دوتایی کفش را به گوشی وصل کنید، سپس پایه گوشی را روی پایه سه پایه قرار دهید.
  • چراغ MicroLED و میکروفون (در براکت ضد لرزش آن) را به پایه دوتایی کفش وصل کنید.
  • گوشی هوشمند خود را به نگهدارنده گوشی بچسبانید و از کابل سیم پیچی برای اتصال میکروفون به تلفن خود استفاده کنید (شاخه TRS به میکروفون، وصل TRRS به تلفن).
  • چراغ MicroLED را روشن کنید، برنامه مورد نظر خود را باز کنید و شروع به عکاسی کنید.

مشخصات میکروفون

بادوام و کوچک

با تنها 3 اینچ طول و 1.5 اونس وزن، VideoMicro یک همراه محجوب برای گوشی هوشمند شما است. پوشش سرامیکی آن از تابش خیره کننده جلوگیری می کند و بدنه آلومینیومی بادوام آن به رد فرکانس های رادیویی کمک می کند.

صدای جهت دار

در حالی که اکثر میکروفون‌های داخلی گوشی‌های هوشمند صدا را از همه جهات دریافت می‌کنند، این میکروفون از یک الگوی قطبی کاردیوید برای تمرکز صدا در مقابل شما و کاهش صدایی که از پشت سر می‌آید استفاده می‌کند. الکترونیک فعال و عنصر خازنی جهت دار آن صدای دقیق تری را نسبت به میکروفون های معمولی در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد.

اتصال آسان با گوشی هوشمند

یک کابل سیم پیچ 3.5 میلی متری TRS به TRRS SC7 قابل جدا شدن برای اتصال سریع به هر تلفن هوشمندی با درگاه هدفون 3.5 میلی متری ارائه شده است. اتصال کابل به گونه ای است که سیگنال میکروفون به درستی به ورودی گوشی شما هدایت می شود.

کار با برق دوشاخه

از آنجایی که VideoMicro با برق کار می کند، برای کار کردن نیازی به باتری ندارد. فقط میکروفون را به تلفن هوشمند خود وصل کنید و تعویض یا شارژ باتری را فراموش کنید.

گیره ضد لرزش

Rode با درک اینکه نوارهای لاستیکی مورد استفاده در بسیاری از پایه‌های ضد لرزش می‌توانند پاره شوند و کشیده شوند، تصمیم گرفت از یک پایه تعلیق سبک وزن مقاوم Rycote Lyre استفاده کند. این کار راه اندازی میکروفون را ساده می کند و انتقال ارتعاشات از تلفن همراه شما را مهار می کند. علاوه بر این، پایین پایه ضد لرزش دارای یک پایه سرد است که اتصال آسان به پایه کفش سرد دوگانه DCS-1 را فراهم می کند.

بادگیر کرکی

VideoMicro دارای یک بادگیر با روکش چرمی برای به حداقل رساندن صدای ناخواسته باد ناشی از نسیم، پنکه، بخاری و تهویه مطبوع است.

ویژگی های SmartGrip

گوشی هوشمند را نصب کنید

SmartGrip راه حلی با کیفیت برای نصب گوشی هوشمند بر روی سه پایه است. دارای ساختار فلزی با دوام با دستگیره های لاستیکی و مناسب برای نصب گوشی هایی با عرض 2.6-3.4 اینچ.

نقاط اتصال اضافی

SmartGrip دارای یک کفش سرد برای اتصال آسان Rode VideoMics و سایر لوازم جانبی است. سه نقطه اتصال رزوه ای 1/4 اینچی امکان نصب آسان سه پایه ها و دسته ها را در جهت های مختلف فراهم می کند.

ویژگی های سه پایه 2

پشتیبانی از انواع دستگاه ها

Tripod 2 یک سه پایه محکم با سه موقعیت برای نصب دوربین، میکروفون و سایر لوازم جانبی است.

حالت بسته یا باز

در حالت بسته، سه پایه 2 برای استفاده دستی مناسب است. پایه‌های سه‌پایه را می‌توان به حالت متوسط ​​یا باز باز کرد تا موقعیت و ثبات مطلوبی داشته باشد.

نخ 1/4 اینچ

Tripod 2 دارای یک نخ 1/4 اینچی برای اتصال دوربین و لوازم جانبی دوربین است.

ویژگی های MicroLED

جمع و جور و قابل شارژ

MicroLED یک چراغ دوربین قابل شارژ جمع و جور است. ایده آل برای وبلاگ نویسی، گردآوری اخبار، فیلمبرداری موبایل و تولید مستند.

روشنایی قابل تنظیم

MicroLED دارای چهار تنظیم روشنایی قابل تنظیم و یک دیفیوزر قابل نصب با هشت فیلتر رنگی است.

زمان کار بیش از چهار ساعت

برق از طریق درگاه شارژ USB Type-C تامین می شود که به طور همزمان باتری داخلی را شارژ می کند و می تواند چراغ را روشن کند. زمان کار در نور کم بیش از چهار ساعت است.

مزایای کیت Universal Vlogger:

  • کیفیت صدای عالی: میکروفون VideoMicro با الگوی قطبی کاردیوید صدایی را که می خواهید به وضوح و دقیق ضبط می کند و نویز ناخواسته پس زمینه را به حداقل می رساند.
  • نور مناسب: لامپ MicroLED با چهار سطح روشنایی قابل تنظیم و یک دیفیوزر نور ایده آلی را برای هر موقعیتی فراهم می کند.
  • تثبیت کننده تصویر: سه پایه جمع و جور لرزش دوربین را به حداقل می رساند و تصاویر واضح و بدون لرزش را به شما ارائه می دهد.
  • قابلیت حمل آسان: تمام اجزای کیت در یک کیسه جمع و جور قرار می گیرند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند.
  • استفاده آسان: نصب و استفاده از کیت جهانی vlogger بسیار آسان است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.

با کیت Universal Vlogger، محتوای ویدیوی شما به سطح جدیدی ارتقا می‌یابد و مخاطبان شما مجذوب تماشای آن می‌شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیت بلاگری رُد RODE Vlogger Kit Universal Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیت بلاگری رُد RODE Vlogger Kit Universal Microphone"، کلیک کنید.