نقد و بررسی کارت حافظه microSD سندیسک 128 گیگابایت سرعت 170 مگابایت

بررسی تخصصی کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی SanDisk با سرعت 170 مگابایت

بررسی کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی SanDisk 170 مگابایت سرعت

کارت حافظه 128 گیگابایتی Extreme PLUS UHS-I microSDXC طراحی شده برای دستگاه‌های microSD مانند گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های با لنز قابل تعویض، پهپادها یا دوربین‌های اکشن GoPro که می‌توانند ویدیوهای Full HD، 3D و 4K و همچنین عکس‌های خام و پشت سر هم را ضبط کنند SanDisk با ظرفیت 1000. 128 گیگابایت، با گذرگاه UHS-I سازگار است و دارای کلاس سرعت V30 است که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کند. اگر دستگاه شما از استاندارد V30 پشتیبانی نمی کند، این کارت از استاندارد U3 نیز پشتیبانی می کند که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز تضمین می کند. سرعت خواندن تا 170 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می شود.

اگرچه این کارت برای دوربین هایی طراحی شده است که با UHS-I / V30 / U3 سازگار هستند، اما می توان از آن در دستگاه هایی استفاده کرد که از UHS-I / V30 / U3 پشتیبانی نمی کنند. با این حال، توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما، مانند UHS-I و U1 که حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند، یا کلاس 10، که حداقل 10 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند، پیش‌فرض است. س Seconds همچنین از سرعت نوشتن، Mach به طور پیش فرض پشتیبانی می کند.

SanDisk علاوه بر پشتیبانی از UHS-I، V30 و U3، این کارت را با پشتیبانی از مشخصات Application Performance Class 2 (A2) نیز ساخته است که شامل بهینه سازی هایی برای ارائه تجربه بهتر تلفن همراه به کاربران اندروید و ارائه عملکرد سریع تر برنامه های تلفن همراه است. . مشخصات A2 به کارت اجازه می دهد تا عملیات خواندن تصادفی ورودی/خروجی در ثانیه (IOPS) را برای باز کردن سریع برنامه ها و پردازش وظایف مرتبط مانند صدا، گرافیک، نمایه های حافظه پنهان و مجوزهای درون برنامه ای انجام دهد.

مانند اکثر رسانه های SanDisk، این کارت حافظه ضد ضربه، ضد اشعه ایکس و ضد آب است و همچنین در برابر دما مقاوم است و به شما امکان می دهد آن را در محیط های سخت با خود حمل کنید. اگر داده‌های کارت به خطر بیفتد، شما همچنین می‌توانید نرم‌افزار RescuePRO Deluxe را دانلود کنید، و اپلیکیشن SanDisk’s Memory Zone به کاربران راهی آسان برای سازمان‌دهی، مشاهده و پشتیبان‌گیری از فایل‌ها در دستگاه تلفن همراه Android خود می‌دهد. یک آداپتور microSD به SD گنجانده شده است که به این کارت اجازه می دهد در دستگاه های سازگار با SD استفاده شود.

مشخصات عمومی

  • سرعت خواندن تا 170 مگابایت بر ثانیه، سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه و حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه برای عکاسی و انتقال سریع
  • کلاس 10، عملکرد برنامه کلاس 2 (A2)، سرعت ویدئو کلاس 30 (V30) و سرعت UHS کلاس 3 (U3)
  • ضد آب/دما/شوک/مقاوم در برابر اشعه ایکس
  • برنامه SanDisk Memory Zone به صورت رایگان در دسترس است
  • پیشنهاد دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات RescuePRO Deluxe

سایر مشخصات

نوع کارت: microSDXC
ظرفیت ذخیره سازی: 128 گیگابایت
نوع اتوبوس: UHS-I
کلاس سرعت: 10 UHS کلاس سرعت U3
کلاس سرعت ویدئو: V30
کلاس عملکرد برنامه: A2
حداکثر سرعت خواندن: 170 مگابایت بر ثانیه
حداکثر سرعت نوشتن: 90 مگابایت بر ثانیه
حداقل: 30 مگابایت بر ثانیه
دوام: ضد ضربه، درجه حرارت شدید، ضد آب، مقاوم در برابر اشعه ایکس
دمای کارکرد: -13 تا 185 درجه فارنهایت / -25 تا 85 درجه سانتیگراد
دمای نگهداری: -40 تا 185 درجه فارنهایت / -40 تا 85 درجه سانتیگراد
قابلیت بی سیم: ندارد
وزن بسته: 0.04 پوند
ابعاد جعبه: (L x W x H) 6 x 3.95 x 0.3 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه microSD سندیسک 128 گیگابایت سرعت 170 مگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه microSD سندیسک 128 گیگابایت سرعت 170 مگابایت"، کلیک کنید.