نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 64 گیگابایت سرعت 200 مگابایت

کارت حافظه SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC 64GB

این دوربین که برای درایوهای SD با قابلیت ضبط ویدیوهای Full HD، 3D و 4K و همچنین عکس‌های خام و انفجاری طراحی شده است، با ظرفیت 64 گیگابایت با UHS-I سازگار است. و دارای کلاس سرعت V30 است که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کند. اگر دستگاه شما از استاندارد V30 پشتیبانی نمی کند، این کارت از استاندارد U3 نیز پشتیبانی می کند که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز تضمین می کند. سرعت خواندن تا 200 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می شود. یک سوئیچ داخلی برای محافظت از نوشتن به محافظت در برابر حذف تصادفی داده ها از کارت کمک می کند.

کلاس سرعت

اگرچه این کارت برای دوربین هایی طراحی شده است که با UHS-I / V30 / U3 سازگار هستند، اما می توان از آن در دستگاه هایی استفاده کرد که از UHS-I / V30 / U3 پشتیبانی نمی کنند. البته توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و رتبه‌بندی اتوبوس دستگاه شما، مانند UHS-I و U1، که حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند، یا کلاس 10، که حداقل سرعت نوشتن را پشتیبانی می‌کند، پیش‌فرض است. از همچنین آن را پشتیبانی می کند، پیش فرض 10 مگابایت بر ثانیه

مقاومت

مانند اکثر کارت های SanDisk، این کارت حافظه ضد ضربه، ضد اشعه ایکس، ضد آب است و می تواند در برابر دمای -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاومت کند و به شما امکان می دهد در هوای برفی و بارانی یا حتی بیابان ها و استخرها آن را با خود حمل کنید. و اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد، از گزینه دانلود نرم افزار RescuePRO Deluxe و همچنین ضمانت مادام العمر محدود بهره مند می شوید.

لهجه ها

  • با فناوری SanDisk QuickFlow با سرعت تخلیه کارت تا 200 مگابایت بر ثانیه در زمان صرفه جویی کنید
  • برای حداکثر سرعت، با SanDisk Professional PRO-READER SD و کارت خوان microSD جفت شود.
  • سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن تا 200 مگابایت بر ثانیه
  • برای ویدیوهای 4K UHD و عکس های پشت سر هم خوب است
  • فیلمبرداری مداوم با UHS Speed ​​Class 3 (U3) و Video Speed ​​Class 30 (V30)
  • این کارت که در شرایط سخت ساخته و آزمایش شده است، در برابر آب، شوک، اشعه ایکس و دما از -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 64 گیگابایت سرعت 200 مگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 64 گیگابایت سرعت 200 مگابایت"، کلیک کنید.