نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 64 گیگابایت سرعت 170 مگابایت

بررسی تخصصی کارت حافظه 64 گیگابایتی 170 مگابایتی SanDisk

بررسی کارت حافظه SanDisk 64GB با سرعت 170MB

کارت حافظه SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC 64GB طراحی شده برای دستگاه های SD با قابلیت ضبط ویدیوی Full HD، 3D و 4K و همچنین عکس های خام و پشت سر هم با ظرفیت 64 گیگابایت، با باس UHS-I سازگار است و دارای کلاس می باشد سرعت V30، که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کند. اگر دستگاه شما از استاندارد V30 پشتیبانی نمی کند، این کارت از استاندارد U3 نیز پشتیبانی می کند که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز تضمین می کند. سرعت خواندن تا 170 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می شود. یک سوئیچ داخلی محافظت از نوشتن به محافظت در برابر حذف تصادفی داده ها از کارت کمک می کند.

اگرچه این کارت برای دوربین هایی طراحی شده است که با UHS-I / V30 / U3 سازگار هستند، اما می توان از آن در دستگاه هایی استفاده کرد که از UHS-I / V30 / U3 پشتیبانی نمی کنند. با این حال، توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما، مانند UHS-I و U1 که حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند، یا کلاس 10، که حداقل 10 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند، پیش‌فرض است. س همچنین به طور پیش فرض از سرعت نوشتن در ثانیه پشتیبانی می کند.

مانند اکثر کارت‌های SanDisk، این کارت حافظه ضد ضربه، ضد اشعه ایکس، ضد آب است و می‌تواند در دمای -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاومت کند و به شما امکان می‌دهد آن را در محیط‌های خشن مانند برف با خود حمل کنید. بیابان ها و حوضه ها اگر اطلاعات کارت به خطر بیفتد، گزینه دانلود نرم افزار RescuePRO Deluxe و همچنین ضمانت مادام العمر محدود را خواهید داشت.

سرعت انتقال تا 170 مگابایت بر ثانیه

هنگامی که عکس ها گرفته می شوند، کار شما فقط نیمه تمام است. سرعت بخشیدن به گردش کار به این معنی است که می توانید زمان بیشتری را صرف ارتقای خلاقیت خود به سطح بعدی کنید.

فیلمبرداری 4K UHD

گاهی اوقات سرعت چیزی است که شما نیاز دارید. کارت SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC عملکرد ضبط ویدیویی 4K UHD مداوم را ارائه می دهد.

عکس های متوالی در حالت پشت به پشت

کارت SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC با کلاس سرعت UHS 3 (U3) و کلاس سرعت ویدیو 30 (V30) به شما امکان می دهد عکس های متوالی در حالت پشت سر هم بگیرید.

ماندگاری که می توانید روی آن حساب کنید

کارت SanDisk Extreme PRO UHS-I SDXC که در شرایط سخت ساخته و آزمایش شده است، ضد ضربه، ضد اشعه ایکس و ضد آب است و همچنین می تواند در دمای -13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت مقاومت کند.

تصاویری را که به طور تصادفی حذف کرده اید بازیابی کنید

شامل یک پیشنهاد برای 2 سال نرم افزار بازیابی اطلاعات RescuePRO Deluxe است که به شما امکان می دهد تصاویر حذف شده تصادفی را بازیابی کنید. ثبت نام الزامی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 64 گیگابایت سرعت 170 مگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 64 گیگابایت سرعت 170 مگابایت"، کلیک کنید.