نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 32 گیگابایت Ultra UHS-I SDXC سرعت 120مگابایت

بررسی تخصصی کارت حافظه SanDisk 32GB Ultra UHS-I SDXC 120MB سرعت

بررسی کارت حافظه 32 گیگابایتی Ultra UHS-I SDXC SanDisk با سرعت 120 مگابایت

کارت حافظه 32 گیگابایتی Ultra UHS-I SDHC SanDisk برای دستگاه های SD طراحی شده است که می توانند ویدیوهای Full HD و همچنین عکاسی RAW و JPEG ضبط کنند، ظرفیت 32 گیگابایتی دارد و سرعت خواندن تا 120 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. این با اتوبوس UHS-I سازگار است و دارای رتبه بندی کلاس 10 و کلاس سرعت U1 است که هر دو حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند. این کارت که برای محیط‌های سخت ساخته شده است، در برابر آب، شوک، اشعه ایکس و دما مقاوم است تا از داده‌های شما محافظت کند، در حالی که یک سوئیچ داخلی محافظت از نوشتن بیشتر به محافظت از محتوای شما کمک می‌کند.

لحظه را از دست ندهید

کارت‌های SanDisk Ultra SD با فیلمبرداری فوق‌العاده سریع UHS-I سریع هستند، بنابراین می‌توانید خاطرات خود را در حین وقوع ثبت کنید.

زمان بیشتر، خاطرات بیشتر

با سرعت 120 مگابایت بر ثانیه در زمان صرفه جویی کنید تا به شما کمک کند عکس ها و فیلم های Full HD خود را سریع انتقال دهید. شما می توانید تا 875 عکس را در یک دقیقه انتقال دهید.

به تیراندازی ادامه دهید

این کارت تا 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید تعداد زیادی عکس و ساعت‌ها ویدیوی Full HD (1080p) بدون تعویض کارت بگیرید.

مقاوم در برابر آب، نوسانات دما و …

کارت‌های SanDisk Ultra UHS-I SDXC دوام تست شده‌اند تا از خاطرات شما در برابر حوادث ناگوار زندگی، از جمله آب، شوک، اشعه ایکس و دمای شدید محافظت کنند.

سازگار با کارت خوان SanDisk UHS-I SD

از این کارت با کارت خوان SanDisk SD UHS-I برای انتقال سریع فایل های خود استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 32 گیگابایت Ultra UHS-I SDXC سرعت 120مگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک 32 گیگابایت Ultra UHS-I SDXC سرعت 120مگابایت"، کلیک کنید.