نقد و بررسی پکیج سازندگان ژیون Zhiyun-Tech WEEBILL LAB Creator Package

بررسی تخصصی بسته سازنده آزمایشگاه Zhiyun-Tech WEEBILL

ساختار متنوع

Lab Weebil دارای ساختاری انعطاف پذیر و ارگونومیک است که ظاهر آن را متحول می کند. می توانید به راحتی سه پایه را با دست بگیرید یا آن را به صورت عمودی نگه دارید تا در موقعیت مناسب عکسبرداری قرار بگیرید. این مدل یک تجربه تیراندازی آسان و منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد.

برای سهولت استفاده طراحی شده است

این دستگاه با یک قفل در هر محور طراحی شده است که تعادل را بسیار آسان می کند. می‌توانید برخی از محورها را قفل کنید و برخی از محورها را متعادل کنید و تنظیمات فعلی را برای بعد ذخیره کنید. این یک قطعه تجهیزاتی است که برای فیلمسازان Run And Gun مناسب است.

انتقال تصویر بی سیم

Lab Weebil Stabilizer از انتقال تصویر بی سیم، نظارت، کادربندی و کنترل پارامتر در دوربین شما پشتیبانی می کند. برای سازگاری کامل با گوشی های هوشمند و تبلت ها، می توانید به راحتی از اکثر دستگاه های دیجیتالی اطراف خود به عنوان مانیتور استفاده کنید. با پیش‌نمایش زنده و تنظیمات پارامتر، می‌توانید از هر زاویه‌ای در هر صحنه‌ای، کادربندی و عکس بگیرید.

سیستم کنترل سنسور

سیستم کنترل لمسی به کاربران این امکان را می دهد که تمام جزئیات را تنها در یک صفحه گوشی مشاهده کنند. می‌توانید حرکات گیمبال و تنظیمات دوربین مختلف را با کادربندی همزمان عکس‌ها روی یک صفحه کنترل کنید. با یک تثبیت کننده بخرید آزمایشگاه ویبیل عکاسی با دوربین حرفه ای به آسانی با گوشی موبایل است.

تثبیت کننده Lab Weebil، وزن سبک با ظرفیت بار بالا

Lab Weebil سبک وزن است اما ظرفیت بار آن 3 کیلوگرم است. این مدل با دوربین های بدون آینه محبوب موجود در بازار سازگار است.

با یک لمس دکمه Go، دوربین شما آماده ضبط صحنه های ورزشی سریع است. حالت Phonego گیمبال را به حداکثر سرعت ردیابی می رساند و به ضبط دقیق سوژه مورد نظر کمک می کند. انتقال صحنه ها به دوربین به راحتی در چند ثانیه انجام می شود.

تثبیت کننده مستقیماً به تلفن شما متصل می شود و تلفن شما به یک کنترل کننده سنسور حرکت تبدیل می شود. شما می توانید به سادگی با حرکت دادن تلفن خود همزمان استابلایزر را کنترل کنید.

این مدل مجهز به 2 باتری استاندارد 18650 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ 10 ساعت عکاسی مداوم را فراهم می کند و امکان شارژ مستقیم دوربین در حین کار را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی پکیج سازندگان ژیون Zhiyun-Tech WEEBILL LAB Creator Package" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی پکیج سازندگان ژیون Zhiyun-Tech WEEBILL LAB Creator Package"، کلیک کنید.