نقد و بررسی هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD720 ظرفیت 1TB

اگر به هارد اکسترنال نیاز دارید که شرایط محیطی مختلف را تحمل کند و همچنین ظاهری جذاب و مدرن داشته باشد؟ این بهترین مکان برای شماست! ما محصولی را به شما معرفی می کنیم که این راحتی ها را به شما ارائه می دهد. هارد اکسترنال ADATA HD720 1 ترابایتی کاملا بادوام و راحت طراحی شده است. این هارد می تواند مدام همراه شما باشد و حتی در معرض رطوبت، شن و ماسه باشد، مشکلی نخواهد داشت.

طراحی اسپرت و مدرن

هارد اکسترنال ADATA HD720 1TB به طور ویژه طراحی شده است تا ظاهری اسپرت و مدرن داشته باشد. همچنین ظاهر این محصول دارای نقاط شش ضلعی جذابی است که به جلب توجه و افزایش ظاهر کمک می کند.

این هارد اکسترنال از سه لایه مختلف ساخته شده است که در برابر شرایط محیطی مختلف محافظت می کند. گواهی IP68 نیز به این محصول اعطا شده است، به این معنی که می تواند تا 2 ساعت در عمق 2 متری مقاومت کند و در صورت بسته بودن درگاه خروجی از ورود آب جلوگیری کند. به علاوه این گواهینامه مقاومت کامل در برابر گرد و غبار، شن و ماسه را نشان می دهد که به شما این امکان را می دهد که به راحتی این هارد را با خود ببرید و از آن استفاده کنید.

به علاوه این محصول دارای گواهینامه نظامی MIL-STD-810G می باشد که در صورت سقوط از ارتفاع 1.8 متری بدون مشکل به کار خود ادامه می دهد. این عملکرد تحسین برانگیز نشان از ایمنی و پایداری این هارد در برابر ضربه ها و افت های احتمالی دارد.

هارد اکسترنال ADATA HD720 1TB دارای یک چراغ LED در پایین درایو است که با دو رنگ قرمز و آبی و دو حالت ثابت و چشمک زن وضعیت هارد را به شما نشان می دهد. ابعاد این هارد 129.4 x 97.9 x 20.2 میلی متر و وزن آن حدود 223 گرم است.

یکی از ویژگی های منحصربفرد این هارد اکسترنال طراحی کانکتور مخصوص آن است که در اطراف هارد قرار گرفته و همیشه همراه شماست پس برای اتصال آسان و بدون دردسر دیتا از آن استفاده کنید.

به طور کلی هارد اکسترنال E-Data HD720 1TB ظاهری جذاب و مدرن را با مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی ترکیب می کند و آن را به گزینه ای مناسب و قابل اعتماد برای نیازهای ذخیره سازی شما تبدیل می کند.

USB 3.2 Gen1

هارد اکسترنال ADATA HD710 با ظرفیت 1 ترابایت از طریق درگاه USB 3.2 Gen1 به سیستم های مختلف متصل می شود و همچنین با USB 2.0 نسل قبل سازگار است. این مدل با سیستم عامل های ویندوز 7، 8، 10 و 11 سازگار است و در صورت فرمت کردن، می توانید آن را به macOS 10.6 به بعد متصل کنید. همچنین امکان اتصال به لینوکس نسخه 2.6 و بالاتر نیز وجود دارد.

پشتیبان گیری برای رفتن

با نرم افزار Backup ToGo می توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و همچنین برای محافظت از امنیت داده های خود، می توانید رمز عبور AES 256 بیتی را روی هارد دیسک تنظیم کنید تا اطلاعات شما فقط توسط شما قابل مشاهده باشد.

از دیگر ویژگی های این هارد اکسترنال می توان به قابلیت اتصال به کنسول های بازی اشاره کرد. با تغییر فرمت هارد می توانید این هارد را به کنسول های بازی متصل کرده و از آن به عنوان فضای ذخیره سازی اضافی برای بازی های خود استفاده کنید.

در مجموع هارد اکسترنال ADATA HD710 با قابلیت ها و سازگاری های مختلف گزینه مناسبی برای ذخیره سازی ایمن و سریع اطلاعات شماست و همچنین امکان اتصال آسان به دستگاه های مختلف را به شما می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD720 ظرفیت 1TB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD720 ظرفیت 1TB"، کلیک کنید.