نقد و بررسی میکروفون شاتگان چند الگوی گودکس Godox VDS-M1

بررسی تخصصی میکروفون چند الگوی Godox VDS-M1

نقد و بررسی Godox VDS-M1

میکروفون Godox VDS-M1 چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل، به فیلمبرداران سیار، ضبط کننده صدای مکان و فیلمسازان مستقل انعطاف پذیری برای ضبط گفتار و محیط های واضح و با کیفیت بالا در موقعیت های مختلف ارائه می دهد. کپسول کندانسور حساس آن را می توان بین الگوهای قطبی کاردیوئید و سوپرکاردیوئید تغییر داد تا ویژگی های جهت را برای افزایش ردیابی عقب یا جانبی کنترل کند.

بدنه آلیاژی VDS-M1 دارای مزایای وزن سبک و مقاومت در برابر تداخل RF است. خروجی XLR 3 پین آن را به یک پری امپ میکروفون خارجی وصل کنید و آن را با فانتوم پاور اجرا کنید، یا از کابل آداپتور XLR 3.5 میلی متری و 1/4 اینچی برای اتصال میکروفون به دوربین یا میکسر استفاده کنید در حالی که با یک AA تغذیه می شود. باتری یک شیشه جلو فوم برای کاهش صدای باد گنجانده شده است.

الگوی قطبی کاردیوئید

حالت کاردیوید به میکروفون اجازه می دهد تا منبع صوتی را که به سمت آن اشاره شده است، دریافت کند. نوع پاسخ قلبی آن صدایی غنی و طبیعی تولید می کند در حالی که صدای پس زمینه پشت میکروفون را رد می کند.

الگوی قطبی سوپرکاردیوئید

Supercardioid حالت جهت دارتری است که صدای محیط را از کناره های میکروفون منعکس می کند تا منبع متمرکز را به تصویر بکشد. جداسازی از نویز خارجی را افزایش می دهد و مقاومت بالایی در برابر بازخورد ایجاد می کند.

سر خازن الکترواستاتیک

کپسول کندانسور VDS-M1 بسیار حساس است، بنابراین می تواند صداهای سطح پایین را دریافت کند و در عین حال صدا را پایین نگه دارد.

ساخت آلیاژ

VDS-M1 ساخته شده از آلیاژ بادوام، از اجزای داخلی محافظت می کند و نویز میکروفون ناشی از RF را حذف می کند، بنابراین کیفیت کلی صدای ضبط را بهبود می بخشد.

خروجی XLR

کانکتور خروجی 3 پین XLR متعادل آن در انتقال سیگنال از راه دور عالی است و به میکروفون اجازه می دهد تا در پیکربندی های سیمی یا بی سیم کار کند.

سازگاری گسترده

VDS-M1 شامل یک کابل میکروفون XLR به 3.5 میلی‌متر و یک آداپتور 3.5 میلی‌متری به 1/4 اینچ است که در نتیجه می‌توان آن را با دستگاه‌های مختلفی مانند دوربین‌ها، دوربین‌های فیلم‌برداری، رایانه، ضبط‌کننده‌های قابل حمل، میکسر و غیره استفاده کرد. .

دو گزینه قدرت

میکروفون را از طریق فانتوم پاور (9 تا 52 VDC) یا با باتری AA موجود تغذیه کنید.

حفاظت در برابر باد

برای کاهش صدای باد، شیشه جلوی فوم ارائه شده را روی میکروفون بکشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون شاتگان چند الگوی گودکس Godox VDS-M1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون شاتگان چند الگوی گودکس Godox VDS-M1"، کلیک کنید.