نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه‌ای Godox MoveLink LT2 برای آیفون و آیپد

ضبط صدا با کیفیت بالا بدون نیاز به نگه داشتن میکروفون

میکروفون بی سیم MoveLink LT2 توسط Godox، ابزاری ایده آل برای ضبط صدای دیجیتال با کیفیت بالا بدون هندزفری، تا برد 50 متر، برای وبلاگ نویسان تازه کار و حرفه ای، یوتیوبرها و روزنامه نگاران است. این سیستم شامل دو فرستنده بی سیم با میکروفون داخلی، یک میکروفون برگردان، یک بادگیر و یک گیرنده سازگار با گوشی هوشمند مجهز به پورت لایتنینگ است.

میکروفون داخلی با کیفیت بالا برای ضبط صدا از زوایای مختلف

میکروفون های همه جانبه تعبیه شده در هر فرستنده امکان ضبط صدای با کیفیت بالا را از زوایای مختلف فراهم می کند و به راحتی به لباس سوژه متصل می شود.

جایگزین های ظریف برای ضبط مخفیانه

صفحات مغناطیسی و میکروفون های یقه ای جایگزین های ظریف و محتاطانه ای برای قرار دادن میکروفون و ضبط ویدیویی زیبا هستند.

سیستم LT2 از فناوری پرش فرکانس دیجیتال در باند 2.4 گیگاهرتز برای اطمینان از انتقال واضح صدا استفاده می کند. یک گیرنده جمع و جور 2 کانالی را می توان به دستگاه های iOS سازگار با پورت های لایتنینگ متصل کرد و یک اتصال بی سیم با دستگاه شما برقرار کرد. می توانید همزمان دو سوژه را در حالت مونو یا استریو ضبط کنید. هر فرستنده دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی است که تا 6 ساعت دوام می آورد. کابل‌های USB Type-C موجود در بسته، امکان شارژ فرستنده‌ها را فراهم می‌کنند و کیف همراه به شما امکان ذخیره و حمل آسان این سیستم را می‌دهد.

نگاهی به ویژگی های اصلی:

  • سازگار با گوشی های هوشمند و تبلت های iOS دارای کانکتور لایتنینگ
  • انتقال بی سیم پرش فرکانس دیجیتال در طیف 2.4 گیگاهرتز
  • برد بی سیم تا 50 متر
  • فرستنده های گیره دار با میکروفون های داخلی که می توانند مستقیماً به لباس سوژه متصل شوند.
  • میکروفون برگردان برای نمای بیشتر
  • دارای دکمه بی صدا و صفحه نمایش TFT برای نمایش میزان باتری، سطح سیگنال و غیره. از فرستنده ها
  • گزینه ای برای انتخاب بین حالت ضبط مونو و استریو
  • 6 ساعت کار با باتری داخلی قابل شارژ در هر فرستنده
  • شامل کابل شارژ USB Type-C و کیف حمل است

قیمت و خرید

قیمت محصول “میکروفون یقه ای بی سیم Godox MoveLink LT2 برای آیفون و آیپد” اکنون 9,450,000 تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه‌ای Godox MoveLink LT2 برای آیفون و آیپد" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه‌ای Godox MoveLink LT2 برای آیفون و آیپد"، کلیک کنید.