نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE Wireless ME Compact Digital Wireless Microphone System

بررسی سیستم میکروفون بی سیم Rode Wireless ME

صدای بی‌سیم ممتاز Rode برای تولیدکنندگان محتوا در همه سطوح

سیستم میکروفون بی‌سیم Rode Wireless ME یک راه‌حل ساده و با کاربری آسان است که به سازندگان محتوا، وبلاگ‌نویسان، اینفلوئنسرها و روزنامه‌نگاران تلفن همراه در هر سطحی امکان می‌دهد تا به سرعت و مطمئناً صدای بی‌سیم هندزفری را به محصولات خود ارائه دهند – چه در حال عکاسی باشید. ویدیو با دوربین، تبلت یا دستگاه تلفن همراه – روشن کنید. گیرنده دو کاناله علاوه بر میکروفون/فرستنده داخلی، یک میکروفون داخلی نیز دارد که به اپراتور امکان ضبط را می دهد – ایده آل برای مصاحبه و مستند.

این سیستم تک کاناله با انتقال دیجیتال ایمن سری IV با فرکانس 2.4 گیگاهرتز با برد تا 100 متر، آماده استفاده از جعبه است. بدون منوهای پیچیده یا تنظیمات گیج کننده، فقط با عملکرد فوری و چراغ های LED شفاف که اطلاعات مهم را در یک نگاه ارائه می دهند، شروع کنید. وقتی برای ویژگی‌های بیشتر آماده شدید، از برنامه‌های همراه Rode برای دسترسی به مجموعه ویژگی‌های قدرتمند و سفارشی کردن تنظیمات خود استفاده کنید.

میکروفون و فرستنده بی سیم Girbasi: صدای با کیفیت و انعطاف پذیر

  • سیستم میکروفون بی‌سیم Rode Wireless ME دارای یک میکروفون با کیفیت بالا است که در بدنه فرستنده تعبیه شده است. این قابلیت به شما امکان می دهد بدون نیاز به میکروفون جداگانه (با امکان اتصال میکروفون یقه ای خارجی) صدایی با کیفیت بالا ضبط کنید.
  • الگوی قطبی همه جانبه کپسول داخلی صدای باکیفیت را تضمین می کند، حتی در صورت عدم قرارگیری میکروفون. صدای گوینده شما با وضوح، وضوح و ثبات کامل ضبط می شود.
  • برای ظاهر حرفه ای تر، فرستنده دارای ورودی 3.5 میلی متری TRS است. بنابراین می‌توانید اکثر میکروفون‌های یقه‌ای مجهز به یک فیش مینی 3.5 میلی‌متری TRS (مانند میکروفون Rode’s Lavalier GO که جداگانه فروخته می‌شود) را متصل کنید و همچنان از راحتی استفاده از سیستم Wireless ME لذت ببرید.
  • فناوری GainAssist هوشمند به طور خودکار سطوح صدا را برای صدای شفاف در هر شرایطی کنترل می کند.

گیرنده دو کاناله با میکروفون داخلی: انعطاف پذیر و سازگار با انواع دستگاه ها

  • گیرنده کوچک و سبک Wireless ME با گیره خود به راحتی روی دوربین، تلفن یا تبلت شما نصب می شود.
  • این گیرنده دو کاناله دارای جک خروجی 3.5 میلی متری و پورت USB-C است و به لطف این پورت ها با طیف وسیعی از دوربین ها و دستگاه های موبایل سازگار است.
  • می توانید از میکروفون داخلی گیرنده برای ضبط صدای اپراتور استفاده کنید که برای روایت، مصاحبه و مستندسازی مناسب است.
  • از کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS برای اتصال به دوربین ها استفاده کنید. یک کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS برای اتصال به تلفن های هوشمند و دستگاه های تلفن همراهی که جک هدفون دارند استفاده می شود.
  • از کابل USB-C به USB-C برای اتصال گیرنده به تلفن های Android و دستگاه های تلفن همراهی که دارای پورت USB-C هستند استفاده کنید. علاوه بر این، یک رابط USB-C به لایتنینگ برای اتصال به دستگاه های اپل که از پورت لایتنینگ استفاده می کنند، همراه این محصول ارائه شده است.

آماده شلیک، مستقیماً بیرون از جعبه

  • سیستم میکروفون بی‌سیم Rode Wireless ME بسیار قابل حمل است و مورد توجه خبرنگاران، اینفلوئنسرها و ولاگرهای موبایل خواهد بود. فرستنده و گیرنده آنقدر کوچک و سبک هستند که سوژه و اپراتور حتی متوجه حضور آنها نمی شوند.
  • به لطف الگوریتم انتقال بهینه Rode، سیستم Wireless ME برد مفیدی تا 100 متر در خط دید مستقیم به شما می دهد و با بهبود پایداری سیگنال، افت نویز را در محیط های شلوغ و کم برد مانند مغازه ها، مراکز خرید، کاهش می دهد. ساختمان ها، ادارات و هتل ها کاهش خواهد یافت. برای عملکرد بهینه، توصیه می شود که کاربران تا حد امکان یک خط دید بین فرستنده و گیرنده را حفظ کنند.
  • انتقال دیجیتال Rode Series IV با فرکانس 2.4 گیگاهرتز از رمزگذاری 128 بیتی برای امنیت، پایداری و عملکرد بدون مشکل استفاده می کند و در عین حال مسائل مربوط به مجوز و محدودیت فرکانس را حذف می کند. با Wireless ME، در هر کجای دنیا که بروید عملکرد بی سیم قابل اعتمادی خواهید داشت.

کنترل و ویژگی های بیشتر با برنامه های رایگان Rode

  • سیستم میکروفون بی‌سیم Rode Wireless ME برای تکمیل تجربه کاری شما با نرم‌افزار رایگان Rode سازگار است.
  • Rode Central App: به شما امکان می دهد تا به سرعت تنظیمات دستگاه خود را پیکربندی کنید، به ویژگی های پیشرفته دسترسی داشته باشید، ویژگی ها را فعال یا غیرفعال کنید و سیستم عامل خود را به روز کنید.
  • برنامه Rode Capture: برنامه ضبط ویدیویی با کاربری آسان با ویژگی های خلاقانه منحصر به فرد برای ضبط ویدیو و صدا حرفه ای برای محتوای خود. این تنها برنامه ضبط ویدیویی است که کنترل کامل میکروفون های Rode را در خود برنامه ارائه می دهد. رابط کاربری سریع و حالت‌های دوربین دوگانه قدرتمند، Rode Capture را برای هر هدفی ایده‌آل می‌کند، از ضبط مصاحبه‌ها و گزارش‌های ویدیویی در فضای باز تا ایجاد محتوا برای TikTok، Snapchat یا حلقه‌های اینستاگرام.
  • نرم افزار Rode Connect: مناسب برای پادکست، پخش جریانی و ضبط صدا، این امکان را به شما می دهد تا حداکثر 4 مهمان را به یک کامپیوتر متصل کنید. Rode Connect با یک رابط ضبط کاربرپسند که از RodeCaster Pro الهام گرفته شده است، کنترل کامل ضبط پادکست را در اختیار شما قرار می دهد که دارای فیدرهای سبک پخش، ولوم سنج ها، پدهای صدا، دکمه بی صدا، ضبط چند کاناله و غیره است.

امکانات اضافی

  • خروجی 3.5 میلی‌متری TRS گیرنده سیگنالی در سطح میکروفون ارسال می‌کند و آن را با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله دوربین‌های DSLR و بدون آینه، دستگاه‌های موبایل و ضبط‌کننده‌های صوتی قابل حمل سازگار می‌کند.
  • باتری‌های لیتیوم یون پلیمر داخلی تا هفت ساعت زمان شارژ را برای عکاسی طولانی مدت به شما می‌دهند.
  • پورت های USB-C روی فرستنده و گیرنده امکان شارژ باتری، تغذیه از طریق پاوربانک های USB خارجی (فروش جداگانه) و به روز رسانی سیستم عامل را فراهم می کند. گیرنده همچنین صدا را از طریق پورت USB-C برای اتصال صوتی دیجیتال در صورت استفاده با دستگاه های تلفن همراه و رایانه، خروجی می دهد.
  • این محصول دارای دو بادگیر برای به حداقل رساندن صدای باد و خش خش لباس می باشد.
  • می توانید با خرید یک فرستنده اضافی (فروش جداگانه) سیستم خود را برای ضبط همزمان سه میکروفون گسترش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE Wireless ME Compact Digital Wireless Microphone System" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE Wireless ME Compact Digital Wireless Microphone System"، کلیک کنید.