نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد Rode Wireless GO II

سریعترین راه برای ضبط صدای با کیفیت بالا: میکروفون Rode Wireless GO II

کوچکترین و اولین میکروفون واقعا بی سیم جهان دوباره متولد شد. Wireless GO II یک سیستم میکروفون بی سیم بسیار فشرده و بسیار انعطاف پذیر است که از یک گیرنده دو کاناله و دو فرستنده تشکیل شده است. Wireless GO II میکروفون Wireless GO II میکروفون Wireless GO II میکروفون بی‌سیم GO II با ترکیبی از فرم منحصر به فرد و کیفیت صدای حرفه‌ای مانند Wireless GO اصلی، میکروفون ایده‌آل برای طیف وسیعی از برنامه‌های تولید محتوا است.

Wireless GO II دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های قدرتمند از جمله سازگاری جهانی با دوربین‌ها، دستگاه‌های تلفن همراه و رایانه‌ها، برد وسیع (۲۰۰ متر خط دید) و بهبود پایداری انتقال، قابلیت‌های ضبط داخلی و موارد دیگر است. این نسل بعدی صدای بی سیم است.

بدون محدودیت استفاده کنید

از امروز ضبط صدا را بدون محدودیت تجربه کنید. میکروفون بی سیم Rode Wireless GO II از فناوری منحصر به فرد خود بهره می برد و به شما آزادی کامل برای ضبط و ایجاد محتوای صوتی با کیفیت بی نظیر می دهد. کابل های طولانی و پیچیده را فراموش کنید، با میکروفون بی سیم Rode Wireless GO II یک تجربه ضبط آسان و بدون دردسر داشته باشید.

آزادی حرکت و انعطاف بی نظیر

با میکروفون بی سیم Rode Wireless GO II، نگرانی کابل های پیچیده و محدودیت های حرکت خود را فراموش کنید. این میکروفون بی سیم بسیار جمع و جور و سبک است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی صدای خود را در هر محیطی ضبط کنید. با استفاده از این میکروفون می توانید در هر فعالیتی مانند وبینار، مصاحبه، فیلم آموزشی و … صدای خود را با کیفیتی استثنایی ضبط کنید.

صدایی با کیفیت استودیو را تجربه کنید

میکروفون بی سیم Rode Wireless GO II با صدایی با کیفیت استودیو به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای صوتی حرفه ای ایجاد کنید و در عین حال کیفیت صدای بالا را حفظ کنید.

. با استفاده از این میکروفون می توانید صدای خود را همراه با صدای اطراف ضبط کنید و تا حد امکان نویز اضافی را حذف کنید. این ویژگی به ویژه برای دوبله فیلم، پادکست و ضبط صدای خود بسیار مهم است.

تنظیمات آسان

استفاده از میکروفون بی سیم Rode Wireless GO II بسیار آسان است و در عین حال دارای ویژگی های پیشرفته ای است. با سیستم پیکربندی آسان این میکروفون، می توانید به سرعت آن را فعال کرده و شروع به ضبط کنید. همچنین با استفاده از فناوری اتصال قوی و پایدار، این میکروفون تضمین می کند که صدای شما به صورت آفلاین و بدون اتصال منتقل می شود.

مجهز به امکانات هوشمند

میکروفون بی‌سیم Rode Wireless GO II دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های هوشمند است که به شما کمک می‌کند بیشترین بهره را از ضبط صدا ببرید. از جمله این ویژگی ها می توان به دو کانال بی سیم، قابلیت اتصال دو میکروفون به طور همزمان، مانیتورینگ صدا در زمان واقعی و نمایشگر میکروفون OLED اشاره کرد. با استفاده از این میکروفون به راحتی تجربه ضبط صدای حرفه ای و باکیفیت را خواهید داشت.

انعطاف پذیری بی نظیر

Wireless GO II انعطاف پذیری بی سیم را به ارتفاعات جدیدی می رساند. دارای خروجی آنالوگ 3.5 میلی‌متری TRS برای اتصال به دوربین، به‌علاوه خروجی صدای دیجیتال از طریق USB-C برای اتصال به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها، برای تولید محتوا، فیلم‌سازی، ارائه روی دوربین یا روی صحنه، عالی برای vlogging، YouTube، زنده جریان و بیشتر.

ضبط داخلی به این معنی است که شما هرگز نگران حذف یا مشکلات صوتی نخواهید بود، در حالی که کنترل انعطاف پذیر افزایش به شما امکان می دهد خروجی را متناسب با دستگاه خود تنظیم کنید. Wireless GO II همچنین گزینه ای برای ضبط هر کانال به صورت جداگانه یا ترکیب این دو ارائه می دهد که حداکثر انعطاف پذیری را در پس از تولید ارائه می دهد.

صدای بی سیم فوق العاده فشرده

Wireless GO II همان اندازه جیبی Wireless GO اصلی را ارائه می دهد. فرستنده و گیرنده کمتر از 32 گرم وزن دارند و تقریباً هیچ فضایی را در کیف، کوله پشتی، کیف یا کیف دوربین شما اشغال نمی کنند. همچنین دارای یک کیف حمل است که همه چیز را مرتب و ایمن نگه می دارد. طراحی منحصر به فرد گیره Wireless GO II امکان ضبط صدای بی سیم فوق فشرده را برای هر موقعیتی فراهم می کند، در حالی که به سرعت و به راحتی به لباس یا کفش دوربین، سه پایه یا سایر لوازم جانبی کفش متصل می شود.

اتصال بدون درز صوتی حرفه ای

Wireless GO II برای ارائه صدایی با کیفیت حرفه ای طراحی شده است و در عین حال استفاده از آن بسیار آسان است. فرستنده‌ها و گیرنده‌ها به‌طور خودکار جفت می‌شوند و هر بار فرآیند راه‌اندازی بدون دردسر را تضمین می‌کنند. انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتز سری IV RØDE با رمزگذاری 128 بیتی بردی تا 200 متر (خط دید) را ارائه می دهد و برای عملکرد بسیار پایدار در مناطقی با سطوح بالای فعالیت فرکانس رادیویی از جمله محیط های شهری متراکم، مراکز خرید طراحی شده است. ، دانشگاه ها و دفاتر همایش بهینه شده اند.

هر فرستنده دارای یک کپسول خازن همه جانبه با کیفیت بالا برای ضبط کاملاً بی سیم، به علاوه یک ورودی 3.5 میلی متری TRS برای اتصال میکروفون پنج طرفه است. Wireless GO II همچنین دارای یک لنز بالابر و قفل برای ضبط در شرایط باد یا هوای نامساعد است. صدایی کاملا تمیز و حرفه ای در هر شرایطی.

RØDE Central یک برنامه همراه دسکتاپ و موبایل با کاربری آسان برای Wireless GO II است که به شما امکان می دهد تنظیمات دستگاه خود را از هر کجا پیکربندی کنید، قفل ویژگی های پیشرفته را باز کنید، ضبط ها را بهینه کنید و صادر کنید (فقط دسکتاپ)، به اطلاعات دستگاه دسترسی داشته باشید و آخرین سیستم عامل رایگان برای باز کردن پتانسیل کامل Wireless GO II شما.

توجه: سیستم عامل مورد نیاز – MacOS 10.15 یا بالاتر. ویندوز 10 نسخه 1803 یا بالاتر؛ iOS 14 یا جدیدتر؛ اندروید 9.0 یا بالاتر.

دانلود نرم افزار

RØDE اتصال

RØDE Connect یک راه حل نرم افزار رایگان برای پادکست و پخش است که اکنون برای استفاده با Wireless GO II سازگار است. RODE Connect ضبط یا پخش صدای با کیفیت حرفه ای را از رایانه آسان می کند.

RØDE Connect به چهار مهمان فیزیکی اجازه می دهد تا با دو GO II بی سیم به یک رایانه متصل شوند. این دارای یک رابط بصری و آسان برای استفاده با الهام از RØDECaster Pro است.

توجه: سیستم عامل مورد نیاز – MacOS 10.13 یا بالاتر. ویندوز 10 نسخه 1803 یا بالاتر.

دانلود نرم افزار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد Rode Wireless GO II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد Rode Wireless GO II"، کلیک کنید.