نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE NT-USB+ Professional USB Microphone

معرفی میکروفون Rode NT-USB+

میکروفون USB چند منظوره برای پخش پادکست، پخش جریانی و ضبط صدا

با میکروفون Rode NT-USB+، یک راه حل همه کاره برای برنامه های مختلف در پادکست، پخش جریانی، بازی و ضبط، شما و مخاطبانتان از صدای با کیفیت استودیو بهره مند خواهید شد. این میکروفون کپسولی درجه یک استودیویی صدای گرم و شفافی را ارائه می‌کند که یادآور میکروفون‌های خازنی با دیافراگم بزرگ کلاسیک است. NT-USB+ با پاسخ فرکانس کامل و الگوی قطبی کاردیویید فشرده، صدایی شفاف و متمرکز را به شما ارائه می دهد. شما می توانید از این میکروفون برای انواع مختلفی از منابع صوتی، از جمله آواز و گفتار تا گیتار آکوستیک و سایر سازها استفاده کنید. این میکروفون دارای یک رابط USB-C سازگار با کلاس است که امکان استفاده با رایانه‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند iOS و Android را فراهم می‌کند.

پیش تقویت کننده انقلابی و پردازنده سیگنال دیجیتال مبتنی بر APHEX

  • Rode NT-USB+ یک نسخه به روز شده از میکروفون اصلی NT-USB است که با پیش تقویت کننده انقلاب داخلی و تراشه DSP برای پردازش صدا ارتقا یافته است.
  • پیش تقویت کننده انقلابی با بهره بالا و نویز کم: این پیش تقویت کننده 20 دسی بل بهره را برای تضمین سطح سیگنال قوی برای مبدل آنالوگ به دیجیتال 24 بیت/48 کیلوهرتز فراهم می کند.
  • تراشه داخلی DSP: این تراشه به میکروفون اجازه می دهد تا صدا را بدون بارگذاری بیش از حد پردازنده کامپیوتر و ایجاد تاخیر، پردازش کند.
  • امکان اعمال پردازش صوتی پیشرفته APHEX: با استفاده از نرم افزار رایگان پادکست و استریم Rode Connect می توانید پردازش صوتی APHEX را روی صدای خود اعمال کنید. این پردازش شامل یک فیلتر بالا گذر برای حذف باس ناخواسته، یک سرکوب کننده نویز برای حذف نویز پس زمینه، یک کمپرسور برای اطمینان از صدای قوی و متعادل، و افسانه‌های Aural Exciter و Big Bottom برای رسیدن به صدایی غنی و حرفه‌ای است.

ویژگی های آسان برای استفاده و خارج از جعبه

  • الگوی قطبی کاردیوید: پادکست‌ها از الگوی قطبی کاردیوید قدردانی می‌کنند، زیرا به طور طبیعی با حذف بسیاری از صدای پشت و اطراف کپسول میکروفون، صدای محیط را کاهش می‌دهد.
  • فیلتر پاپ: فیلتر پاپ با میکروفون صدای “پاپ” ناخواسته را به حداقل می رساند.
  • جک هدفون با کنترل صدا: یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری با کنترل صدا برای نظارت بدون تأخیر در نظر گرفته شده است و نوازندگان از دکمه Mix Control که به آن‌ها اجازه می‌دهد بین صدای خود و سازهای از پیش ضبط‌شده تعادل برقرار کنند، قدردانی خواهند کرد.
  • پایه رومیزی: برای استفاده فوری روی میز، می توانید میکروفون NT-USB+ را روی پایه دسکتاپ همراه نصب کنید.
  • اتصال و نصب: یک حلقه اتصال برای نصب میکروفون بر روی پایه های میکروفون خود به همراه یک کابل USB-C به USB-C 9.8 فوتی برای اتصال به رایانه یا دستگاه تلفن همراه ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE NT-USB+ Professional USB Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE NT-USB+ Professional USB Microphone"، کلیک کنید.