نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE Lavalier GO Omnidirectional Lavalier Microphone for Wireless GO Systems (Black)

میکروفون همه جهته RODE Lavalier GO برای سیستم های بی سیم GO (مشکی)

میکروفن مخفی لاوالیر برای اجراکنندگان روی دوربین

از میکروفن سیاه رنگ Rode Lavalier GO Omnidirectional Lavalier استفاده کنید تا راحتی و وضوح یک میکروفون Lavalier با کیفیت پخش که به سیستم Rode Wireless GO شما متصل می شود را به دست آورید. ایده آل برای روزنامه نگاران و فیلمبرداران تلفن همراه، Lavalier GO دارای کابل 3.9 فوتی با پوشش کولار است که به یک کانکتور TRS 3.5 میلی متری با روکش طلا ختم می شود تا انتقال سیگنال بهتری داشته باشد. کپسول میکروفون مینیاتوری به راحتی پنهان می شود و دارای فیلتر فوم برای کاهش مواد منفجره است. الگوی قطبی همه جهته آن ضبط صدا را از همه جهات (360 درجه) تضمین می کند، در حالی که عنصر کندانسور پاسخ فرکانس گسترده و کاملی را ارائه می دهد و صدای واضح و قابل درک را برای شما ضبط می کند.

برای روزنامه نگاران و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است

  • یک خروجی 3.5 میلی متری TRS سازگاری با Rode Wireless GO و بسیاری از ضبط کننده ها و فرستنده های بی سیم دیگر را فراهم می کند که برای تامین برق 2.7 ولتی از طریق یک کانکتور استاندارد میکروفون 3.5 میلی متری TRS طراحی شده اند.
  • میکروفون کپسولی مینیاتوری 4.5 میلی متری با حداکثر تحمل فشار صدا (SPL) 110 دسی بل برای ضبط سخنرانی، دیالوگ و سخنرانی مناسب است.
  • عنصر میکروفون خازنی و الکترونیک فعال JFET پاسخ فرکانسی گسترده ای از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را ارائه می دهند.
  • کابل 3.9 فوتی با روکش کولار دوام را تضمین می کند.
  • روکش طلا روی کانکتور 3.5 میلی متری هدایت سیگنال را بهبود می بخشد.

لوازم جانبی

  • گیره میکروفون با مدیریت کابل برای اتصال آسان میکروفون به لباس
  • فیلتر فوم پاپ برای کاهش صدای انفجار و صدای باد
  • کیف کوچک برای نگهداری و حمل و نقل
  • برای استفاده از Lavalier GO با گوشی های هوشمند و تبلت های مجهز به جک 3.5 میلی متری TRRS، با آداپتور Rode SC4 (فروش جداگانه) ترکیب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE Lavalier GO Omnidirectional Lavalier Microphone for Wireless GO Systems (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم رُد RODE Lavalier GO Omnidirectional Lavalier Microphone for Wireless GO Systems (Black)"، کلیک کنید.