نقد و بررسی لرزشگیر Dji Osmo Mobile 3 Combo Gimbal Pro

بررسی تخصصی استابلایزر Dji Osmo Mobile 3 Combo Gimbal Pro

DJI Osmo Mobile 3 Gimbal Combo

گیمبال گوشی هوشمند DJI Osmo Mobile 3 دارای بسیاری از ویژگی های مشابه مدل قبلی Osmo Mobile است، اما پیشرفت های زیادی نیز دارد. این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود سبک تر است. مدل جدید اکنون از طریق برنامه DJI Mimo برای iOS یا اندروید کنترل می شود و از گوشی های هوشمند بزرگتر پشتیبانی می کند.

این مدل از حالت جدید ورزشی پشتیبانی می کند و از کنترل حرکت دست و تشخیص شکل بدن پشتیبانی می کند و اکنون به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز شده است. بازو برای دسترسی به تمام پورت ها در حین شارژ مجدد طراحی شده است و دارای طراحی تاشو برای حمل آسان است، راحت تر در دست قرار می گیرد و در زاویه 15 درجه بهتر عمل می کند.

ویژگی های Osmo Mobile 3

می توانید هر گوشی هوشمندی با عرض 3.5 اینچ را در گیره گوشی نصب کنید و عکس های عالی را در دست بگیرید. Osmo Mobile 3 با برنامه موبایل DJI Mimo همگام‌سازی می‌شود تا حالت‌ها و ویژگی‌های عکاسی متعددی مانند: عمودی و منظره را ارائه دهد.

حالت های تایم لپس، پانوراما و ورزش برای عکاسی سریع در دسترس هستند و اکنون می توانید از حرکات دست برای کنترل و ردیابی حرکات، گرفتن سلفی یا فیلم برداری بدون نیاز به فشار دادن دکمه ضبط استفاده کنید. با ActiveTrack 3.0 می توانید به طور خودکار شکل بدن سوژه های انسان را بدون انتخاب دستی ردیابی کنید.

باتری و کار

عمر باتری در Osmo Mobile 3 تقریباً 15 ساعت و با استفاده از کابل USB Type-C موجود در جعبه، تقریباً در 2.5 ساعت شارژ می شود. در پشت دسته یک سوکت برق USB نوع A برای شارژ سایر لوازم جانبی هنگام استفاده از گیمبال تعبیه شده است. قسمت پایین بازوی گیمبال دارای یک بند 20-1/4 اینچی برای نصب گیمبال به سه پایه یا سایر لوازم جانبی است. یک کیف حمل و بند مچ نیز به همراه گیمبال ارائه می شود و در جعبه موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لرزشگیر Dji Osmo Mobile 3 Combo Gimbal Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لرزشگیر Dji Osmo Mobile 3 Combo Gimbal Pro"، کلیک کنید.