نقد و بررسی لرزشگیر گیمبال رونین DJI Ronin-MX 3-Axis

بررسی تخصصی تثبیت کننده گیمبال DJI Ronin-MX 3-Axis

Gimbal DJI Ronin Mx

تفاوت Dji Ronin Mx در سیستم قفسی است که دوربین به آن متصل است. این مدل دارای ظرفیت بار 4.5 کیلوگرم می باشد. DJI سیستم های محرکه Ronin Mx را توسعه داده و حساسیت آن به باد را برای مقاومت در برابر مشکلاتی که ممکن است در جریان هوا رخ دهد، بهبود بخشیده است.

حرکت موتور رونین Mx به 360 درجه و حرکت موتور شیب دار به 135 درجه افزایش یافته است. با تنظیم حالت مسیر صاف، حرکات سریع دوربین روان می شود. با حالت تک محور می توانید دو محور دیگر را قفل کنید و تنها یک محور را کنترل کنید.

استابلایزر DJI Ronin MX

به راحتی به هواپیماهای بدون سرنشین مانند Matrice 600 با بخش اتصال خود متصل می شود. با آزادسازی سریع و سیستم ضد لرزش، Ronin Mx را می توان به هر چیزی که فکرش را بکنید متصل کرد. به لطف این سیستم ها لرزش ها کاهش می یابد و می توانید به راحتی از دوربین خود در هر مکانی استفاده کنید.

به لطف عملکرد Dji Focus، می توانید تمام تنظیمات وضوح را بدون نیاز به فوکوس دستی لنز انجام دهید. به لطف DJI Focus، می توانید عکس های هوایی خود را از راه دور شروع و متوقف کنید. Ronin Mx با Lightbrigde 2 سازگار است، بنابراین می توانید به راحتی تمام تصاویر خود را انتقال دهید.

طراحی حرفه ای

با ساختاری بازطراحی شده، Ronin-MX مرکز ثقل متعادل تری با بالا بردن باتری دارد و ناپایداری را به‌ویژه در طول پروازهای رو به جلو به حداقل می‌رساند. بنابراین مقاومت در برابر حرکات ناگهانی و سریع در شرایطی که گرانش بالا ایجاد می شود بیشتر خواهد بود.

با استفاده از مواد سبک وزن منیزیم، وزن Ronin-MX به 2.77 کیلوگرم کاهش یافته است. با توجه به این سبکی، به راحتی می توان از آن بر روی M600 و خودروهای دارای دوربین RED Epic و وزن های مشابه استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لرزشگیر گیمبال رونین DJI Ronin-MX 3-Axis" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لرزشگیر گیمبال رونین DJI Ronin-MX 3-Axis"، کلیک کنید.