نقد و بررسی لرزشگیر گیمبال دوربین DJI RS 3 Gimbal Stabilizer

آماده برای هر آب و هوا

DJI RS 3 با طراحی سبک‌تر و باریک‌تر نسبت به گیمبال Ronin RSC 2، تنها 1.27 کیلوگرم وزن دارد و تا 3 کیلوگرم را می‌تواند حمل کند. این گیمبال کوچک علیرغم اندازه اش، به اندازه کافی قدرتمند است که دوربین هایی مانند Sony a7S III یا Canon R5 را با لنز زوم بسته 70-24 میلی متری پشتیبانی و تثبیت کند. با صفحه نمایش لمسی OLED رنگی بزرگتر، دکمه تنظیم دقیق جدید و ثبات بیشتر، RS 3 می تواند به بخشی ضروری از تجهیزات دوربین کامپکت شما تبدیل شود.

صفحات آزادسازی سریع

با صفحات جداکننده دو لایه، نصب دوربین روی RS 3 سریع و آسان است. پس از تعویض باتری یا کارت حافظه جدید، نیازی به تعادل مجدد گیمبال نیست.

سازگاری

برای لیست کامل دوربین های سازگار، لطفاً آخرین اطلاعات سازگاری را در وب سایت DJI ببینید.

قفل های اتوماتیک

هنگامی که گیمبال خاموش است، می توانید دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید. این قفل هر سه محور را باز می کند در حالی که گیمبال به طور خودکار باز می شود و به شما امکان می دهد فقط در دو ثانیه آماده باشید. با یک بار فشار دادن دکمه پاور، محورها به طور خودکار قفل می شوند و وارد حالت خواب می شوند و حمل و نگهداری یا نگهداری را بسیار آسان تر می کند.

کنترل بی سیم شاتر

با استفاده از بلوتوث دو حالته، RS 3 از کنترل شاتر بی سیم پشتیبانی می کند و هر بار که از آن استفاده می کنید در زمان و تلاش صرفه جویی می کند. پس از اولین اتصال بلوتوث، تنها با فشار دادن دکمه ضبط روی دمپر، می توانید فیلمبرداری و عکاسی را کنترل کنید. دوربین‌هایی که قبلاً جفت شده‌اند را می‌توان پس از اولین استفاده دوباره به‌طور خودکار وصل کرد و نیازی به کابل کنترل دوربین را از بین برد.

نظارت بر گوشی های هوشمند

RS 3 از فرستنده تصویر Ronin (که قبلاً به عنوان فرستنده تصویر Ronin RavenEye شناخته می شد) برای پخش مستقیم فیدهای زنده HD با کیفیت 1080p30 به طور مستقیم به دستگاه تلفن همراه پشتیبانی می کند. حداکثر فاصله انتقال 656 فوت و تأخیر انتقال انتها به انتها فقط 60 میلی ثانیه است. همچنین می توان یک گوشی هوشمند را با استفاده از نگهدارنده تلفن نظارت بی سیم به پورت ناتو RS 3 متصل کرد.

نظارت و کنترل یکپارچه

نوردهی دوربین را مستقیماً در برنامه Ronin از راه دور تنظیم کنید یا با یک جوی استیک مجازی گیمبال را برای نظارت و کنترل یکپارچه کنترل کنید. با استفاده از فرستنده تصویر Ronin، یک گوشی هوشمند می تواند به عنوان یک کنترل کننده حرکت برای کنترل از راه دور گیمبال RS 3 برای حرکات انعطاف پذیرتر و پویاتر دوربین استفاده شود.

باتری بهبود یافته و شارژ سریع

بسته باتری جدید RS 3 دارای طراحی کاست است که تعویض باتری را آسان‌تر می‌کند و فضای ذخیره‌سازی کمتری را نسبت به RSC 2 اشغال می‌کند. حتی می‌توان آن را جداگانه از گیمبال شارژ کرد. بسته باتری جدید تا 12 ساعت کار می کند که برای عکاسی مداوم در طول روز کافی است. این دستگاه از شارژ سریع 18 واتی PD با زمان شارژ تنها 2.5 ساعت پشتیبانی می کند. حتی می توان از آن در هنگام شارژ استفاده کرد تا RS 3 تقریباً به طور نامحدود روشن بماند.

ویژگی های هوشمند

دوربین تمام ویژگی‌های حرکت هوشمند مانند زوم دالی، حرکت حرکت، مسیر، تونل زمان و پانوراما را حفظ می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لرزشگیر گیمبال دوربین DJI RS 3 Gimbal Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لرزشگیر گیمبال دوربین DJI RS 3 Gimbal Stabilizer"، کلیک کنید.