نقد و بررسی لرزشگیر و گیمبال دوربین مدل Ronin RS2 Pro Combo

بررسی تخصصی تثبیت کننده دوربین ترکیبی و گیمبال Ronin RS2 Pro

تثبیت کننده ترکیبی DJI Ronin RS 2

DJI Ronin RS 2 Combo Stabilizer فقط یک گیمبال نیست، این مدل یک راه حل منحصر به فرد برای تیراندازی پویا است. هر عنصر و ویژگی طراحی، این برند را به یک پیشرو در صنعت تثبیت کننده دوربین تبدیل کرده است.

RS 2 با ساختار فیبر کربنی خود دوام و سبکی فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. با وزن 1 کیلوگرم، ظرفیت بار 4.5 کیلوگرم را ارائه می دهد و نسبت وزن به ظرفیت بسیار بالایی دارد.

صفحه نمایش LCD لمسی

با ActiveTrack 3.0 روی صفحه لمسی کنترل را در دست بگیرید. صفحه نمایش LCD رنگی به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمام تنظیمات را انجام دهید و از عملکردهای برنامه Ronin استفاده کنید.

تثبیت در Ronin RS 2

الگوریتم ضد لرزش دیجی تیتان این امکان را به شما می دهد تا راحت تر از قبل عکاسی کنید. برای اطلاعات بیشتر، می توانید از حالت SuperSmooth برای کاهش لرزش ظریف و افزایش گشتاور حتی با لنزهای 100 میلی متری استفاده کنید.

راه حلی برای چندین سناریو

DJI Ronin RS 2 به طور خاص برای عکاسی با یک دست و فیلمبرداری حرفه ای طراحی شده است. حتی در عکاسی پیچیده، رونین RS 2 به راحتی با شما سازگار می شود. به لطف سازگاری کامل آن با پورت های RSA و ناتو، می توانید وارد دنیای لوازم جانبی شخص ثالث شوید. می توانید محتوای رسانه های اجتماعی در سطح حرفه ای را با قابلیت نصب دوربین به صورت عمودی ایجاد کنید.

سیستم فوکوس – وضوح سینمایی

با چرخ فوکوس روی دسته می توانید فوکوس را با یک دست کنترل کنید. سیستم فوکوس سه بعدی از حسگر ToF برای اندازه گیری فاصله بین لنز و سوژه حتی در نور کم برای تصاویر واضح تر استفاده می کند. این ویژگی به همراه چرخ فوکوس امکان فوکوس خودکار روی لنزهای با دیافراگم بزرگ و فوکوس دستی را فراهم می کند.

بهترین باتری

دسته BG30 تا 12 ساعت دوام می آورد و می توان آن را مستقل از DJI Ronin S2 شارژ کرد. با 15 دقیقه شارژ سریع می توانید به مدت 2 ساعت با دستگاه کار کنید. این مدل با کارتریج DJI Ronin RS 2 کار می کند. این امر مونتاژ باتری ایمن تر و تعویض سریعتر را فراهم می کند.

کیف سبک برای حمل

کیف حمل جدید طراحی شده و ضد ضربه است. شما می توانید تمام قطعات رونین RS 2 را در کیف مخصوص آنها حمل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لرزشگیر و گیمبال دوربین مدل Ronin RS2 Pro Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لرزشگیر و گیمبال دوربین مدل Ronin RS2 Pro Combo"، کلیک کنید.