نقد و بررسی لرزشگیر و گیمبال دوربین مدل DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer بدون جعبه

بررسی تخصصی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer Unboxed Expert

DJI RS 3 Pro Combo قدرت بیشتر، گیمبال کوچکتر

DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer به گونه ای طراحی شده است که شیک تر و قدرتمندتر از گیمبال Ronin RS 2 است، بدنه فیبر کربنی آن تنها 1496 کیلوگرم وزن دارد و می تواند تا 4535 کیلوگرم را تحمل کند. می‌توانید دوربین‌های سایز متوسط ​​مانند Sony FX6 یا Canon C70 را با لنز زوم 70-24 میلی‌متری متصل کنید.

DJI RS 3 Pro Combo با صفحه نمایش OLED تمام رنگی بزرگتر، دستگیره تنظیم دقیق جدید و پایداری بیشتر، می تواند به بخشی ضروری از کیت دوربین حرفه ای شما تبدیل شود. مجموعه ترکیبی شامل عناصر اساسی اضافی مانند:

  • موتور فوکوس به روز شده
  • کیت نصب میله موتور با اهرم دنده
  • یک دسته کیف
  • دسته BG30
  • صفحه نمایش سریعتر تصویرگر بی سیم Ronin
  • نگهدارنده تلفن
  • چندین دوربین USB را کنترل کنید
  • کابل ها، کابل های HDMI متعدد، کابل های برق و یک بند لنز.

صفحات انتشار سریع

صفحه جدید آزادسازی سریع با بازشدن طولانی‌تر پایین، پایه دوربین پایدارتری را فراهم می‌کند و برای تنظیم ایمن برای نصب پایه لنز، راحت است.

سازگاری

برای لیست کامل دوربین های سازگار، لطفاً آخرین اطلاعات سازگاری را در وب سایت DJI ببینید.

قفل اکسل اتوماتیک

هنگامی که گیمبال خاموش است، می توانید دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و با گسترش خودکار گیمبال، قفل سه محوره باز می شود و به شما امکان می دهد فقط در دو ثانیه شروع به کار کنید. دکمه روشن/خاموش را یک بار فشار دهید، محورها به طور خودکار قفل می‌شوند و وارد حالت خواب می‌شوند و حرکت یا ذخیره‌سازی را بسیار کارآمدتر می‌کنند.

کنترل بی سیم شاتر

DJI RS 3 Pro Combo که به فناوری بلوتوث Dual-Mode مجهز است، می تواند به کنترل شاتر بی سیم کارآمد و قابل اعتماد دست یابد. دوربین‌هایی که قبلاً جفت شده‌اند می‌توانند به‌طور خودکار دوباره متصل شوند و هر بار که از آن‌ها استفاده می‌کنید در زمان شما صرفه‌جویی می‌کنند.

کنترل های یکپارچه

با یک دستگیره تنظیم دقیق محور شیب که به تازگی اضافه شده است، دوربین را می توان با تنظیمات دقیق میلی متری به جلو یا عقب چرخاند تا هنگام تعویض لنز راحت تر به تعادل دقیق دست یابد. با قطعات روکش تفلون برای اصطکاک کمتر، DJI RS 3 Pro Combo می‌تواند متعادل‌تر باشد، حتی هنگام نصب دوربین‌های سنگین.

به سادگی با کشیدن سوئیچ حالت گیمبال جدید، می توانید بین حالت های Pan، Pan و Tilt و FPV به طور متناوب تغییر دهید. انتخاب حالت FPV همچنین می تواند روی چرخش سه بعدی، چرخش 360، پرتره یا سفارشی تنظیم شود، که به شما امکان می دهد وسایل خود را تنظیم کنید و در سریع ترین زمان ممکن حرکت کنید.

چرخاندن پنل جلویی به شما امکان می دهد زوم یا فوکوس را کنترل کنید. همچنین می‌توان آن را برای کنترل شاتر، دیافراگم، ISO یا حرکات گیمبال دوربین سفارشی کرد و برای کار با یک دست بسیار راحت است.

الگوریتم تثبیت کننده نسل سوم DJI RS 3 Pro Combo

با استفاده از الگوریتم تثبیت نسل بعدی، DJI RS 3 Pro Combo 20 درصد پایداری بیشتری نسبت به RS 2 ارائه می‌کند و عکس‌های با زاویه پایین، سناریوهای دویدن یا جابجایی بین موقعیت‌های بالا و پایین را به‌طور یکپارچه انجام می‌دهد.

نتایج SuperSmooth را دریافت کنید

وقتی حالت SuperSmooth فعال می‌شود، RS 3 Pro Combo گشتاور موتور را افزایش می‌دهد تا حتی در سناریوهای با حرکت سریع یا با لنزهای کانونی معادل 100 میلی‌متر، فیلم‌های پایدار را تثبیت کند و فیلم‌های پایدار ارائه دهد.

ActiveTrack Pro

ردیابی در سری Ronin هرگز دقیق تر یا پاسخگو نبوده است. نسل بعدی ActiveTrack Pro می تواند تصاویر را مستقیماً از دوربین تعبیه شده در فاصله یاب اختیاری LiDAR بدون نیاز به فرستنده تصویر Ronin بخواند. هنگام استفاده از ActiveTrack Pro، می توانید سوژه خود را مستقیماً روی صفحه نمایش لمسی OLED DJI RS 3 Pro Combo نظارت یا قاب کنید.

صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.8 اینچی OLED

صفحه نمایش لمسی تمام رنگی OLED داخلی 28 درصد نمایشگری بزرگتر در مقایسه با RS 2 ارائه می دهد که آن را برای تنظیم پارامترها، بررسی وضعیت عکسبرداری و کادربندی سوژه های ردیابی شده شما بسیار راحت می کند. با یک رابط کاربری باز، هر تنظیمات بصری تر و دقیق تر است.

ساخت فیبر کربن

بازوهای DJI RS 3 Pro Combo از ورقه های چند لایه از فیبر کربن برش نخورده درست مانند رونین 2 ساخته شده است. این باعث می شود سبک تر و قوی تر از مواد کربنی متصل به RS 2 باشد و باعث افزایش سفتی و وزن کمتر برای حمل شود. مشکلات بیشتر

سازگاری LiDAR

برای تسهیل فوکوس در عکاسی دستی، فناوری فوکوس Ronin 4D LiDAR در RS 3 Pro به کار رفته است. مسافت یاب اختیاری جدید LiDAR (RS) می تواند 43200 نقطه برد را در یک منطقه 14 متری نمایش دهد.

کنترل از راه دور

مانیتور کنترل از راه دور با روشنایی بالا را می توان با دستگیره های Ronin 4D، چرخ های اصلی DJI یا DJI Force Pro برای کنترل دقیق گیمبال و فوکوس استفاده کرد. همچنین به یک سنسور ژیروسکوپ داخلی مجهز شده است که می تواند مانیتور از راه دور را به یک کنترل کننده حرکتی مستقل برای RS 3 Pro بدون لوازم جانبی اضافی تبدیل کند تا به حرکات پیچیده تر دوربین از وسیله نقلیه در حال حرکت یا با یک دست دست یابد.

کنترل دوربین بی سیم

هنگامی که DJI RS 3 Pro Combo روی یک حامل مانند بازو، دوربین کابلی یا جاروبرقی خودرو نصب می‌شود، حالت کنترل آینه کنترل بی‌سیم بدون درز را از هر نقطه‌ای در مجموعه باز می‌کند. این حالت امکان کنترل مستقیم عملیات از منوی اصلی دوربین های بدون آینه سونی را از طریق مانیتور از راه دور بدون نیاز به جداسازی دوربین فراهم می کند.

باتری طولانی و شارژ سریع

دسته جدید DJI RS 3 Pro Combo Battery Grip دارای طراحی کاست است که تعویض باتری ها را راحت تر و کوچکتر از RSC 2 می کند. حتی می توان آن را به طور جداگانه از گیمبال شارژ کرد. شارژ باتری جدید تا 12 ساعت دوام می آورد که برای عکاسی مداوم در طول روز کافی است. البته، با شارژ سریع 18 واتی PD، زمان شارژ تنها 2.5 ساعت است. حتی می توان از آن در هنگام شارژ استفاده کرد تا RS 3 تقریباً به طور نامحدود روشن بماند.

پورت ها و لوازم جانبی گسترده

با دو پورت RSA/NATO و یک درگاه باتری، DJI RS 3 Pro Combo را می توان به انواع لوازم جانبی مانند Dual Twist Grip، Tethered Controller و دسته جدید DJI متصل کرد تا به طور انعطاف پذیر نیازهای مختلف عکسبرداری را برآورده کند.

DJI RS SDK

DJI RS SDK یک پروتکل توسعه است که توسط DJI برای توسعه دهندگان و سازندگان سخت افزار شخص ثالث ارائه شده است تا DJI RS 3 Pro Combo را به ویژگی های بیشتری برای طیف گسترده ای از سناریوها مجهز کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لرزشگیر و گیمبال دوربین مدل DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer بدون جعبه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لرزشگیر و گیمبال دوربین مدل DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer بدون جعبه"، کلیک کنید.