نقد و بررسی فلش مموری سندیسک SanDisk 128GB Ultra Fit USB 3.1 Type-A

فلش مموری 128 گیگابایتی Ultra Fit USB 3.1 Type-A SanDisk: یک راه حل ذخیره سازی سریع، آسان و ایمن

فلش درایو 128 گیگابایتی Ultra Fit USB 3.1 Type-A SanDisk یک راه حل ذخیره سازی عالی برای کاربرانی است که به دنبال ذخیره سازی سریع، آسان و ایمن هستند. این فلش مموری جمع و جور و قابل حمل دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و از سرعت USB 3.1 Gen 1 پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما می توانید فایل های خود را با سرعت 150 مگابایت بر ثانیه انتقال دهید.

(wpsm_divider top=”20px” bottom=”20px” style=”fadein”)

طراحی جمع و جور و قابل حمل

فلش مموری SanDisk Ultra Fit USB 3.1 Type-A بسیار کوچک و جمع و جور است. تنها 29.8 میلی متر طول، 14.3 میلی متر عرض و 5 میلی متر ضخامت دارد. این بدان معناست که به راحتی می توانید آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید و هر جا که می روید آن را با خود ببرید.

(wpsm_divider top=”20px” bottom=”20px” style=”fadein”)

سرعت USB 3.1 Gen 1

فلش مموری SanDisk Ultra Fit USB 3.1 Type-A از سرعت USB 3.1 Gen 1 پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می توانید فایل های خود را با سرعت 150 مگابایت بر ثانیه انتقال دهید. این سرعت بسیار بالاتر از سرعت استاندارد USB 2.0 است، بنابراین می توانید به سرعت فایل های حجیم مانند فیلم و عکس را انتقال دهید.

(wpsm_divider top=”20px” bottom=”20px” style=”fadein”)

رمزگذاری 128 بیتی SecureAccess AES

فلش مموری SanDisk Ultra Fit USB 3.1 Type-A با نرم افزار رمزگذاری 128 بیتی SecureAccess AES SanDisk ارائه می شود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا فایل های خود را با رمز عبور محافظت کنید تا از آنها در برابر چشمان کنجکاو محافظت کنید.

(wpsm_divider top=”20px” bottom=”20px” style=”fadein”)

نرم افزار بازیابی اطلاعات RescuePRO Deluxe

فلش مموری SanDisk Ultra Fit USB 3.1 Type-A همچنین دارای نرم افزار بازیابی اطلاعات RescuePRO Deluxe است. این نرم افزار به شما امکان بازیابی فایل هایی را می دهد که ممکن است به طور تصادفی پاک کرده باشید.

(wpsm_divider top=”20px” bottom=”20px” style=”fadein”)

نتیجه

فلش درایو 128 گیگابایتی Ultra Fit USB 3.1 Type-A SanDisk یک راه حل ذخیره سازی عالی برای کاربرانی است که به دنبال ذخیره سازی سریع، آسان و ایمن هستند. این فلش مموری جمع و جور و قابل حمل دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و از سرعت USB 3.1 Gen 1 پشتیبانی می کند. همچنین دارای نرم افزار رمزگذاری 128 بیتی SecureAccess AES و نرم افزار بازیابی اطلاعات RescuePRO Deluxe است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فلش مموری سندیسک SanDisk 128GB Ultra Fit USB 3.1 Type-A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فلش مموری سندیسک SanDisk 128GB Ultra Fit USB 3.1 Type-A"، کلیک کنید.