نقد و بررسی رابط صوتی میکروفون رُد RODE AI-1 USB-C Audio Interface

Rode AI-1: کارت صدای تک کاناله برای صدای با کیفیت استودیو در خانه

Rode AI-1 یک کارت صدای تک کاناله حرفه ای است که کیفیت صدای فوق العاده ای را برای همه چیز از ضبط موسیقی اتاق خواب گرفته تا پخش زنده و پادکست ارائه می دهد. این کارت صدا مجهز به یک پیش تقویت‌کننده حرفه‌ای، یک جک ترکیبی Neutrik™ با کیفیت برای اتصال میکروفون یا ابزار، و تقویت‌کننده هدفون با قدرت بالا برای نظارت و پخش صدای شفاف، کارت صدای ایده‌آل برای ضبط با کیفیت استودیو است. در خانه.

توابع اساسی

  • کارت صدای تک کاناله حرفه ای
  • جک کمبو نوتریک برای اتصال میکروفون، گیتار، سینت سایزر و سایر سازها
  • پیش تقویت کننده حرفه ای با نشانگر حجم
  • آمپلی فایر هدفون با قدرت بالا

صدای آسان با کیفیت استودیو

با یک ورودی واحد و کنترل‌های ساده، استفاده از AI-1 آسان است – کافی است آن را به رایانه خود وصل کنید، میکروفون یا ابزار خود را وصل کنید و رکورد را بزنید. AI-1 از نظر فنی قوی است، از جمله یک پیش تقویت کننده حرفه ای با بهره بالا و بسیار کم نویز برای ضبط صدای با کیفیت بالا، خروجی های متعادل ¼ اینچی برای اتصال بلندگوهای مورد علاقه شما، و یک تقویت کننده هدفون با قدرت بالا با قابلیت مدیریت حرفه ای الگوهای امپدانس ایده آل برای نظارت

لینک دادن و ایجاد محتوا

AI-1 دارای یک جک ترکیبی Neutrik با کیفیت بالا برای اتصال کابل های XLR و ¼ اینچی است، بنابراین می توانید به راحتی میکروفون، گیتار، باس یا سینت سایزر خود را وصل کنید. فانتوم پاور قابل تعویض تضمین می کند که هر میکروفونی می تواند روشن شود، در حالی که یک نشانگر LED ساده به شما امکان می دهد هر بار سطح ورودی را برای صدای شفاف کنترل کنید. هر AI-1 یک نسخه رایگان از Ableton Lite نیز دارد تا بتوانید به سرعت ضبط را شروع کنید. چه در حال پخش زنده و چه موسیقی لایه‌ای باشید، AI-1 تمام جزئیات خلاقیت صوتی شما را به تصویر می‌کشد.

نرم افزار مرکزی RØDE

RØDE Central یک برنامه همراه با کاربری آسان برای AI-1 (و سایر دستگاه‌های Rode) است که به شما امکان می‌دهد به اطلاعات دستگاه دسترسی داشته باشید و جدیدترین سیستم‌افزار را دریافت کنید. جدیدترین نسخه این سیستم عامل، با استفاده از میکروفون های پویا کم مصرف، دامنه بهره وسیعی را برای عملکرد بهتر اضافه می کند. برای به روز رسانی، RØDE Central را دانلود کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

توجه: سیستم عامل مورد نیاز – MacOS 10.13 یا بالاتر. ویندوز 10 نسخه 1803 یا بالاتر؛ iOS 14 یا جدیدتر؛ اندروید 9.0 یا بالاتر.

مشخصات فنی

  • ظاهر: رومیزی
  • ورودی های آنالوگ: 1 عدد جک ترکیبی Neutrik XLR-1/4
  • خروجی های آنالوگ: 2 خروجی بلندگو ¼ اینچی (متعادل)، خروجی هدفون 1 ¼ اینچی
  • اتصالات USB: 1 USB-C
  • عمق: 100 میلی متر (با احتساب حجم)، بدنه: 88 میلی متر
  • عرض: 124 میلی متر
  • ارتفاع: 38 میلی متر
  • وزن: 560 گرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رابط صوتی میکروفون رُد RODE AI-1 USB-C Audio Interface" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رابط صوتی میکروفون رُد RODE AI-1 USB-C Audio Interface"، کلیک کنید.